دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت

غلیظ پاش(اسپری غلیظ پاش)

پمپ اسپری غلیظ پاش، یکی از درب بطری های بسیار ارزشمند در محلول ها پمپ غلظ پاش می باشد. که مناسب برای مواد شوینده می باشد. خرید پمپ غلیظ پاش و سفارش پمپ غلیظ پاش باکیفیت یکی از محصولات کلیدی برای تکمیل محصولات و بسته بندی شوینده ها می باشد.آوان پلاست تولید کننده ی انواع پمپ های غلظ پاش د ر اندازه دهانه های مختلف.


 پمپ های اسپری غلیظ پاش چیست؟

پمپ غلیظ پاش یکی از پر مصرف ترین محصولات در صنعت آرایشی و بهداشتی است. این اسپری ها با دهانه های مختلف معمولا برای بسته بندی مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، لوسیون ها، کرم ها، شامپو و ... مورد استفاده قرار میگیرد. پمپ غلیظ پاش را بطور معمول برای صابون مایع تولید و ساخته میشود و نیاز ما را برطرف میکند و بهداشت و آسانی در استفاده را به ما هدیه میدهد. خرید عمده پمپ اسپری غلیظ پاش  از تولید کننده های مختلفی و برندهای معتبر ، امکان پذیر است. اسپری غلیظ پاش در انواع مختلف از اشکال ، رنگ ها، سبک ها در بازار تولید و عرضه میشوند و هر شخص میتواند با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز خود آن را انتخاب کند.پمپ اسپری های غلیظ پاش اختراعی هستند که صابون مایع را با استفاده از عملکرد مکانیکی ذخیره میکنند.در اسپری های غلیظ پاش به طور معمول یک پمپ و بطری برای ذخیره صابون یا محصولات دیگر استفاده میشود و البته این پمپ به نازلی متصل است که بر روی دهانه بطری نصب شده است.پمپ غلیظ پاش که به طور عمده برای صابون مایع استفاده می‌شود ساخته شده است تا کمی از نیاز شما را برطرف کند و بهداشت و سهولت در استفاده را به شما عزیزان هدیه دهد. پمپ اسپری‌های توزیع‌کننده صابون اختراعی هستند که صابون مایع را با استفاده از عملکرد مکانیکی ذخیره و توزیع می‌کند. در اسپری‌های غلیظ پاش معمولاً از یک پمپ و بطری برای ذخیره صابون و یا سایر محصولات استفاده می‌شود البته این پمپ به نازلی متصل است که بر روی دهانه بطری نصب گردیده.


انواع پمپ غلیظ پاش
تولید پمپ اسپری های غلیظ پاش و به طور کل پمپ های اسپری با توجه به زاویه پاشش آنها، درب و اندازه لوله نی صورت می گیرد. ساختار داخلی پمپ های رقیق پاش از جنس مواد استیل می باشد. پمپ اسپری های غلیظ پاش در سایز های مختلف 18، 20، 24 و 28 موجود می باشد. پمپ اسپری های غلیظ پاش بر اساس زاویه پاشش، سایز دهانه، رنگ و طول نی آنها تقسیم بندی می شوند. نسبت به اندازه دهانه پمپ های غلیظ پاش در مصارف مختلف دارویی، بهداشتی و آرایشی تقسیم بندی می شوند. نوع زاویه پاشش نیز بسیار مهم می باشد که می تواند پمپ اسپری ها در انواع مختلف تقسیم بندی کند. معمولا رنگ پمپ اسپری ها با رنگ محتویات اسپری مطابقت دارد. با توجه به مقدار محصول درون اسپری اندازه لوله نی پمپ اسپری ها نیز متفاوت می باشد.

تاریخچه پمپ غلیظ پاش
جالب است بدانید پمپ اسپری غلیظ پاش برای اولین‌بار در اوایل دهه ۱۸۰۰ برای اهداف استفاده بهداشتی و راحت در بیمارستان‌ها ساخته شد. این محصول به همراه صابون مایع در سال ۱۸۶۵ ثبت اختراع گرفت هرچند که زودتر از اینها از آن استفاده می‌شد. بیش از یک قرن بعد یعنی در سال ۱۹۸۰ بود که به طور عمده تولید و در بازار عرضه و در اختیار عموم قرار گرفت تولید پمپ غلیظ پاش که مشاهده می‌کنید مختلفی از اشکال رنگ‌ها سبک تولید و در نتیجه کار تولید پمپ غلیظ پاش و صابون مایع رونق گرفت.
همان طور که مشاهده می‌کنید پمپ اسپری‌های غلیظ پاش در انواع مختلفی از اشکال، رنگ‌ها و سبک‌ها تولید و در بازار موجود می‌باشد که هر شخصی می‌تواند با درنظرگرفتن سلیقه و نیاز خود آن را انتخاب کند.
این پمپ‌های غلیظ پاش علاوه بر اینکه به همراه صابون مایع به فروش می‌رسند در ظاهری شکیل‌تر و تزئینی‌تر به همراه سایر وسایل سرویس بهداشتی و بدون مواد به‌صورت خالی در فروشگاه‌ها فروخته می‌شود که شما می‌توانید با خریداری آن‌ها محتوای آن را به‌دلخواه تان پر کنید.

کاربردهای این محصول
محصولات مراقبت از پوست مانند مایع رطوبت
محصولات تمیزکاری مثل شیشه پاک کن و ...
اسپری درمانی پزشکی
برای محصولات مو
محصولات مراقبت ضد آفتاب
استفاده در آشپزخانه
انواع پمپ غلیظ پاش
پمپ غلیظ پاش دهانه 18
پمپ غلیظ پاش دهانه 20
پمپ غلیظ پاش دهانه 24
پمپ غلیظ پاش دهانه 28


خرید عمده پمپ اسپری غلیظ پاش
پمپ غلیظ پاش یکی از پر مصرف ترین محصولات در صنعت آرایشی و بهداشتی است. این اسپری ها با دهانه های مختلف معمولا برای بسته بندی مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، لوسیون ها، کرم ها، شامپو و ... مورد استفاده قرار میگیرد.
پمپ غلیظ پاش را بطور معمول برای صابون مایع تولید و ساخته میشود و نیاز ما را برطرف میکند و بهداشت و آسانی در استفاده را به ما هدیه میدهد.
خرید عمده پمپ اسپری غلیظ پاش  از تولید کننده های مختلفی و برندهای معتبر ، امکان پذیر است. اسپری غلیظ پاش در انواع مختلف از اشکال ، رنگ ها، سبک ها در بازار تولید و عرضه میشوند و هر شخص میتواند با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز خود آن را انتخاب کند.
پمپ اسپری های غلیظ پاش اختراعی هستند که صابون مایع را با استفاده از عملکرد مکانیکی ذخیره میکنند.
در اسپری های غلیظ پاش به طور معمول یک پمپ و بطری برای ذخیره صابون یا محصولات دیگر استفاده میشود و البته این پمپ به نازلی متصل است که بر روی دهانه بطری نصب شده است.

جنس پمپ اسپری غلیظ پاش
این محصول دارای جنس های مختلفی هستند اما به طور عمده از پلی اتیلن، پلی پروپیلن و پلاستیک ساخته و عرضه میگردند و بعضی از آنها یکبار مصرف هستند و بعضی دیگر را میتوان چندین بار استفاده کرد. این محصول براحتی قابل استفاده است و برای هزاران بار استفاده قابل اطمینان طراحی میشود. این پمپ ها یک نی بلند دارند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان میتوانند به آخرین قطعه محصول دسترسی داشته باشند.
یکی دیگر از انواع پمپ اسپری های غلیظ پاش ، محتویات درون بطری را بصورت کف تولید میکند و به آنها پمپ فوم نیز گفته میشود. برای انتخاب پمپ ها زاویه پاشش آنها نیز مهم است.


کاربردهای این محصول
محصولات مراقبت از پوست مانند مایع رطوبت
محصولات تمیزکاری مثل شیشه پاک کن و ...
اسپری درمانی پزشکی
برای محصولات مو
محصولات مراقبت ضد آفتاب
استفاده در آشپزخانه
انواع پمپ غلیظ پاش
پمپ غلیظ پاش دهانه 18
پمپ غلیظ پاش دهانه 20
پمپ غلیظ پاش دهانه 24
پمپ غلیظ پاش دهانه 28


تولید اسپری غلیظ پاش

در اولین مرحله تولید گرانول های پلیمر که به صورت خشک می باشند را در قیف قرار می دهند. سپس این گرانول ها را به همراه رنگدانه ها و مواد تقویتی دیگر ترکیب می کنند تا محصول سفت تر و مقاوم تر شود. در مرحله بعدی گرانول های تقویت شده درون یک محفظه قرار داده می شوند. در اینجا این گرانول ها گرما می بینند و با یکدیگر ترکیب می شوند. سپس با استفاده از یک محور گردان به سمت قالب هدایت می شوند. با استفاده از یک تلمبه پلاستیک های مذاب از دستگاه چرخنده به قالب تزریق می شود. با گذشت زمان، دمای پلاستیک های مذاب پایین می آید و مواد شکل قالب را به خود می گیرند. در مرحله بعد قالب باز می شود و مواد جامد آن توسط پین های مخصوص بیرون کشیده می شوند. در مرحله آخر محصول نهایی در یک محفظه نگهدارنده قرار داده می شود.


خرید پمپ اسپری غلیظ پاش

پمپ اسپری های آریاک پلاست در اندازه ها و سایز های مختلف دهانه موجود می باشد که می توانید بر اساس نیاز خود، محصول مورد نظر را انتخاب کنید. برای تهیه و خرید راحت تر پمپ اسپری های غلیظ پاش به صورت اینترنتی و بدون کوچکترین مشکل می توانید محصول مورد نظر را از فروشگاه آریاک پلاست تهیه فرمایید. پمپ اسپری های غلیظ پاش آریاک پلاست تنها به صورت عمده به فروش می رسد و می توانید تعداد مناسب محصول را تهیه کنید. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پمپ اسپری های غلیظ پاش و یا مشاوره خرید به سایت آریاک پلاست مراجعه فرمایید.

روش تولید پمپ غلیظ پاش
در مرحله اصلی ایجاد ، گرانول های پلیمری که خشک می شوند در یک لوله قرار می گیرند. در آن مرحله به این گرانول ها با سایه ها و استحکامات مختلف می پیوندد تا مورد را به طور جدی پایدار و محکم کند. در مرحله بعدی ، گرانولهای ساخته شده درون محفظه قرار می گیرند. در اینجا این گرانول ها گرم شده و با ترکیب دیگری مخلوط می شوند. سپس با استفاده از یک شافت چرخش به فرم هدایت می شوند. با استفاده از پمپ، پلاستیک های مایع از دستگاه تراش به داخل شکل تزریق می شوند. پس از مدتی ، دمای پلاستیک ادیان کاهش یافت و به صورت مواد ظاهر شد. در مرحله بعد ، فرم باز می شود و مواد جامد آن با سنجاق های استثنایی جدا می شوند. سرانجام ، نتیجه نهایی در یک محفظه ظرفیت تنظیم می شود.


تفاوت پمپ غلیظ پاش و اسپری رقیق پاش در چیست ؟

اخیراً ما با یکی از مشتریان برتر مراقبت از پوست آرایشی و بهداشتی خود در مورد تفاوتهای اساسی بین پمپ غلیظ پاش و اسپری رقیق پاش گفتگو کرده ایم. این چیزی است که ما اغلب در مورد آن صحبت می کنیم ، بنابراین ما فکر کردیم که توضیحات خود را با شما نیز به اشتراک خواهیم گذاشت! پمپ غلیظ پاش سفیدانواع رینگ غلیظ پاش

اسپری رقیق پاش چگونه کار می کند؟
پمپ بدون هوا یک بسته بدون هوا ، مانند اسپری رقیق پاش و بطری منطبق ، از یک پیستون در پایه استفاده می کند. این یک دیسک پلاستیکی کوچک است که محصولات مراقبت از پوست یا سایر محصولات آرایشی را به سمت نازل توزیع کننده در بالا سوق می دهد. هنگامی که محرک فشار داده می شود و محصول داخل ظرف توزیع می شود ، این یک خلا کوچک در محفظه ایجاد می کند. برای تنظیم این تغییر فشار ، پیستون به سمت بالا حرکت می کند. به همین دلیل است که یک سوراخ هوای کوچک در پایه وجود دارد که اجازه می دهد هوا از طریق پایین جایگزین منطقه توزیع شده شود. یکی از مزایای بدون هوا این است که به دلیل وجود این پیستون ، محصول تا زمان توزیع در معرض هوا قرار نمی گیرد. این اغلب بدان معنی است که فرمول مراقبت از پوست ، مواد آرایشی یا برنزه کننده شما می تواند از نیاز به مواد نگهدارنده جلوگیری کند. یکی دیگر از مزایای ظروف بدون هوا واقعی این است که هیچ لوله فرو رفتگی لازم نیست.


پمپ غلیظ پاش چگونه کار می کند؟

در پمپ غلیظ پاش، محصول از طریق یک لوله فرو بردن توزیع می شود. در حالی که سطح محصول در ظرف به آرامی کاهش می یابد ، هوا با ورود به داخل فضا جایگزین می شود. این می تواند محصول شما را با سرعت بیشتری نسبت به زمانی که با یک بسته بدون هوا مقایسه می شود ، تخریب کند. همچنین خواهید فهمید که پمپ های لوسیون دارای فرم نخ عمومی تری هستند و می توانند در طیف گسترده تری از ظروف مورد استفاده قرار گیرند ، در حالی که ظروف بدون هوا تمایل دارند که پایه یا بطری مخصوص به خود را داشته باشند.

قیمت اسپری غلیظ پاش
قیمت این محصول بسته به نوع شکل و اندازه و همچنین کشور سازنده متفاوت است. اگر نیاز به خرید این پمپ‌ها از کشور چین دارید مسلماً نرخ ارز در قیمت تک و عمده آنها تأثیرگذار خواهد بود. اما اگر نیازمند استفاده از تولیدات با کیفیت تضمین شده ایرانی هستید لازم به ذکر است با قیمت بسیار مناسب قابل‌عرضه به مشتریان عزیز خواهد بود.

بطری کوچک با پمپ غلیظ پاش
دستگاه مونتاژ پمپ غلیظ پاش
پمپ غلیظ پاش طلایی
مرکز فروش غلیظ پاش در تهران
پمپ غلیظ پاش مشهد
تولید کننده پمپ غلیظ پاش
پمپ غلیظ پاش کرم
قیمت پمپ غلیظ پاش
قیمت غلیظ پاش
تولید کننده پمپ غلیظ پاش
پمپ بطری
پمپ فوم پاش
خرید پمپ غلیظ پاش
خرید غلیظ پاش
قیمت پمپ غلیظ پاش
تولید کنندگان پمپ تریگر
پمپ غلیظ کش مایع دستشویی
خط تولید تریگر
پمپ غلیظ پاش کرم
تولید کننده پمپ شیشه شور
تولید کننده پمپ غلیظ پاش
غلیظ پاش اسپری

خرید غلیظ پاش

درب پمپی غلیظ پاش
تولید کننده اسپری غلیظ پاش
پمپ غلیظ پاش


https://avanplast.com/fa/category/Concentrated-spray-pump/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D8%BA%D9%84%DB%8C%D8%B8-%D9%BE%D8%A7%D8%B4