دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت

چرا باید فقط لباس نخ پنبه خرید کنیم؟

چرا پنبه اینقدر عالی است؟ از کجا شروع کنم.....


لباس نخی یا نخ پنبه، مثل شلوار نخی زنانه که از بهترین نوع کیفیت خود یعنی پنبه تهیه شده باشد بی شک، شما هم برای خرید شلوار راحتی زنانه اقدام می کردید.

پنبه یک محصول طبیعی است که توسط انسان ها به 600 سال قبل از میلاد می رسد. پنبه مانند بسیاری از محصولات دیگر برداشت می شود - توسط انسان هایی که به کشاورزی و کشت زمین می پردازند! این همیشه یک فرآیند کار فشرده بوده است، اما به دلیل مزایای فوق العاده استفاده از آن در پارچه، ارزش آن را دارد. پنبه دارای مزایای بسیاری از جمله توانایی آن در کنترل رطوبت، عایق بودن، ایجاد راحتی و همچنین ضد حساسیت، ضد آب و هوا و پارچه ای بادوام است.

لباس زیر زنانه سایز بزرگ نخی چاق سفری یوگا، سایز 100% پنبه با پوشش کامل بند کوتاه کوتاه

در اینجا دلایل دیگری وجود دارد که ما پنبه را دوست داریم:

کنترل رطوبت
    پنبه به طور طبیعی جاذب است و مانند مواد مصنوعی تعریق را نشان نمی دهد و به خشک نگه داشتن طبیعی شما کمک می کند.


راحت
    پنبه نرم، جاذب و قابل تنفس است. بنابراین، اگر لباس‌هایتان خارش، تحریک‌کننده، سفت یا چسبنده است، به برچسب‌تان نگاه کنید زیرا ممکن است لباس‌هایتان پنبه‌ای نباشد. در مورد آنچه که راحتی در یک فیبر را تعیین می کند بیاموزید.

قابل تنفس
    گرفتار تله عرق نشوید! پنبه بهتر از پارچه‌های مصنوعی مبتنی بر روغن مانند پلی استر تنفس می‌کند، بنابراین هنگام ورزش بهتر است آن را بپوشید. ناگفته نماند که پنبه ضد رطوبت به طور خاص طراحی شده است تا شما را در حین ورزش خشک و خنک تر نگه دارد.
    *مرجوری جوزف. علوم نساجی مقدماتی، چاپ پنجم، 1363، صص 358-359.

بدون بوهای بد
    وقتی در حال پختن شام، ورزش کردن یا نشستن در کنار آتش هستید، لباس‌هایتان در بوهای مختلف خیس می‌شوند. با پنبه، لازم نیست نگران باشید. پس از قرار گرفتن در ماشین لباسشویی، مواد بدبو را راحت تر از پارچه های دیگر آزاد می کند. در مورد عواملی که باعث بوییدن لباس می شود آشنا شوید.

ثابت شده که به شما کمک می کند بهتر بخوابید!

ضد حساسیت
    بعید است که پنبه نسبت به سایر پارچه ها واکنش آلرژیک ایجاد کند.

بادوام
    پنبه قوی، سخت است و از کثیف شدن الیافش ترسی ندارد. شما می توانید به آن اعتماد کنید تا مدت زیادی دوام بیاورد و در اولین پوشیدن از هم نپاشد. از لباس های کار بادوام گرفته تا LBD های بی انتها، کمد خود را با پنبه بپوشانید زیرا برای مدت طولانی در آن قرار دارد.

بدون چسبیدن
    پنبه چیزهای زیادی است، اما قطعا چسبنده نیست! چسبندگی ایستا را می توان برای خراب شدن پارچه های شرم آور مقصر دانست، اما پنبه هرگز مقصر نیست زیرا نمی تواند بار الکتریکی را نگه دارد. بنابراین اگر می‌خواهید لباس‌های بدون چسبندگی داشته باشید، از پنبه استفاده کنید. در مورد عواملی که باعث چسبندگی ساکن می شود بیاموزید.

پایدار
    پنبه هزاران سال است که وجود داشته و آن را به یکی از قدیمی ترین الیاف جهان تبدیل کرده است. سالانه قابل تجدید، زیست تخریب پذیر است و توسط USDA تنظیم می شود.
    شما مجبور نیستید آن را بشویید، زیرا مانند پارچه های روغنی بو را حفظ نمی کند، می توانید لباس های خود را چند بار به جلو نگه دارید زیرا پنبه بعد از 1 بار پوشیدن کثیف نمی شود. به علاوه در پول، آب و انرژی صرفه‌جویی می‌کنید و به ماندگاری لباس‌هایتان کمک می‌کنید.

بدون قرص

    اگر مردم فکر می کنند قرص زدن اشتباه است، پس انتخاب پنبه باید درست باشد! قرص ها توپ های مزاحم الیاف درهم هستند که وقتی پارچه به خود یا مواد دیگر ساییده می شود روی لباس شما ظاهر می شود. هنگامی که نایلون، پلی استر و قرص مخلوط شوند، دائمی است، در حالی که پنبه هر قرصی را در شستشو می‌ریزد. بنابراین اگر می خواهید لباستان صاف بماند، قبل از خرید برچسب آن را بررسی کنید. با عواملی که باعث ایجاد قرص لباس می شود آشنا شوید.

تطبیق پذیری

    از محل کار تا بازی، لباس ورزشی تا لباس شب، پنبه وجود دارد. این الیاف به قدری همه کاره است که می‌توان آن را به صورت دسته‌ای از پارچه‌های مختلف مانند کرفس، چمدان، توری و مخمل بافته یا بافت. بنابراین مهم نیست چه مناسبتی، پنبه شما را پوشانده است.

پنبه گنجانده شده است

    مهر پنبه را در برخی از صفحات محصولات ما خواهید دید
    هنگامی که این آرم را می بینید، می دانید که محصولاتی با کیفیت بالا از پنبه، بدون مواد پرکننده یا مصنوعی دریافت می کنید.
    Seal of Cotton و خانواده علائم تجاری آن از شناخته شده ترین نمادها در جهان هستند.
    Seal of Cotton یک علامت تجاری Cotton Incorporated است.

خرید شلوار خانگی زنانه از فروشگاه پوشاک کوهستانی


شلوار راحتی زنانه، خرید شلوار راحتی زنانه، شلوار نخی زنانه، شلوار نخ پنبه زنانه، شلوار نخی خانگی زنانه، شلوار نخی زنانه خانگی، شلوار راحتی خانگی زنانه، شلوار راحتی زنانه ترک، قیمت شلوار راحتی ترک زنانه، شلوار خانگی زنانه، شلوار راحتی زنانه ترک پوشاک کوهستانی، شلوار راحتی زنانه نخی، شلوار راحتی زنانه ارزان، شلوار راحتی زنانه ارزان خانگی، قیمت شلوار راحتی، شلوار راحتی زنانه نخی، مدل شلوار راحتی زنانه شیک، شلوار راحتی زنانه ارزان، شلوار راحتی زنانه دیجی کالا، شلوار اسلش راحتی زنانه، شلوار خانگی، شلوار نخی زنانه ترک، شلوار راحتی زنانه گیاهی، شلوار گیاهی ساده، شلوار زنانه بنگلادشی، شلوار نخی راحتی سفید، شلوار راحتی کبریتی زنانه، شلوار راحتی برمودا، شلوار راحتی طرح دار، شلوار راحتی زنانه لینن

بهترین ست لباس بافت مردانه مناسب فصل های خنک و سرد سال

تهیه کردن و خریدن لباس گرم برای  ایام سرد سال جز ضروریات و الزامات می باشد. خریدن لباس های گرم و خوش فرم دوجنبه دارداول اینکه خوش تیپ می شویم. دوم اینکه شما را از گزند سرما حفظ خواهد کرد.


بهترین لباس بافت مردانه که باید در زمستان پوشید

بافت مردانه- بافت به لباس ها و تن پوش هایی میگن که بیشتر در فصل سرد سال مورد استفاده قرار می گیرد، توضیح بیشترش در مقاله است و انواع بافت و از چه پارچه هایی تولید می شود در این مقاله قرار داده شده است تا شما انتخاب مناسب خود را انجام دهید و از انتخاب خود پشیمان نشوید.پس با ما همراه باشید تا شما را به یسک انتخاب مناسب برسانیم.

بافت مردانه

لباس بافت مردانه چیست و چند مدل دارد؟

به لباس ها و تن پوش هایی بافت می گویند که بیشتر در فصل های سردتر سال، برای گرم نگه داشتن بدن استفاده می شوند. در بافت های مردانه معمولا از انواع کاموا و نخ هایی با ضخامت بالاتر استفاده می شود و به دلیل همین بافته شدن که روشی در نساجی است، به آن ها بافت می گویند. از آنجا که می توان طرح های متنوعی در روش بافندگی ایجاد کرد؛ این نوع از لباس های مردانه، تنوع بالایی در طرح و رنگ دارند و به انواع گوناگونی تقسیم می شوند. در فصول سرد زمستان یکی از لباس های ضروری برای گرم شدن افراد پوشیدن لباس بافت مردانه می باشد، تقریبا درباره لباس های بافت می توان گفت که تنوع چندان زیادی ندارند و تنها مدل های آن پلیور و ژاکت می باشد، ولی همین چند مدل کم و محدود نیز باید در میان لباس های هر فردی وجود داشته باشد تا در فصول سرد سال از آن ها استفاده کند در ادامه مطلب راهنمای پوشیدن و انواع بافت را بشناسید؛


انتخاب بافت مردانه

برای این که بخواهید لباس بافت ژاکت مردانه مناسب مردانه را در رنگ هایی انتخاب کنید که بدون زمان هستند و هیچگاه از مد نمی افتند و بروز هستند، می توانید از رنگ های سرمه ای و یا خاکستری که این امکان را برای شما فراهم می کنند و برای آقایان باشخصیت و شیک پوش مناسب است انتخاب کنید، بهتر است لباس بافتی که انتخاب می کنید طرحی نداشته باشد اما طرح های هندسی و ساده را می توانید انتخاب کنید، در مورد بافت شما آزاد هستید و می توانید بافت های مانند گیس باف و بافت های دیگر را انتخاب کرده و استایل تان را جذاب تر کنید، بهتر است بافتی را که می پسندید از با کیفیت ترین و بهترین نوع پشم باشد.


بافت جودانه مردانه

این نوع پلیور گرچه که دارای ظاهری جدید و زیبا نیست اما در هر سال زمستان طرفداران خاص خودش را دارا است. دلیل محبوبیت این پلیور نوع بافت بسیار زیبا و خاص آن است، این مدل بافت به نوعی اسپرت است و شما می توانید به صورت تک آن را مورد استفاده قرار دهید تا ظاهر و استایلی شیک را برای خود رقم بزنید می توانید. به همراه این مدل پلیور جذاب شلوار جین اسپرت مردانه بپوشید، البته نوع دیگر استایل با این پلیور این است که زیر بافت خود یک پیراهن مردانه به تن کنید و آن را با شلوار جین مردانه مشکی و یا آبی ست کنید، از این استایل نیمه رسمی می توانید در برخی محل های کار که جنبه نیمه رسمی دارند و یا قرار های دوستانه خودتان استفاده کنید.


بافت یقه اسکی مردانه

اگر شما قصد دارید پلیوری جدید را تهیه کنید پیشنهاد ما به شما انتخاب پلیور یقه اسکی می باشد، یقه اسکی لباسی مناسب برای هر فردی می باشد که می تواند ظاهر او را جذاب و خاص کند، این نوع از لباس بافت یقه اسکی مردانه دارای تاریخچه ای قدیمی است اما برای مدتی از دید طراحان و کارشناسان مد و استایل به دور مانده بود که در سال های اخیر دوباره روی کار آمد، در سال های جدید این مدل لباس بافت مردانه را به راحتی می توانید با استایل اسپرت خپدتان ست کنید، به همراه بافت یقه اسکی استایل اسمارت کژوال شما بسیار خاص و زیبا می شود، در کنار چنین بافتی می توانید پالتو و شلوار کتان را نیز استفاده کرده و ظاهری شیک و جذاب داشته باشید.


بافت های فانتزی

اگر در صد سال اخیر نگاهی گذرا به تاریخ مد و فشن بیندازید، لباس های تکراری و رسمی زیادی را خواهید شناخت، اما خوشبختانه در سال های اخیر عرصه مد و فشن رنگ و بویی تازه به خود گرفته است و مدل های لباس مردانه را در انواع طرح ها و رنگ ها به بازار عرضه می کند اگر شما قصد دارید برای پاییز و زمستان امسال تان مدل بافت مردانه را خریداری کنید، می توانید  لباس های بافت مردانه فانتزی را مد نظر خود قرار دهید، این مدل از بافت مردانه دارای ظاهر فانتزی زیبایی است که به همراه یک جفت کفش اسپرت برای دورهمی های دوستانه یا قرارهای کاری نیمه رسمی انتخاب درست و بجایی است، علاوه بر این اگر شما قصد دارید هدیه ای را دوستان خود تهیه کنید این مدل پلیور اسپرت گزینه مناسبی محسوب می شود برای افراد جوان و نوجوان..!

بافت مردانه
بافت طرح دار مردانه

اگر مدت زیادی است از لباس بافت نیم پالتو مردانه ساده استفاده می کنید و اندکی تکراری و خسته کننده شده اند می توانید برای پاییز و زمستان خود از مدل های بافت طرح دار استفاده کنید و تنوعی به استایل و ظاهر خود ببخشید، به طور معمول بافت های طرح دار مردانه در چندین رنگ متفاوت تولید و طراحی می شوند که بر روی استایل شما تاثیر گذاری بالایی دارند، ظاهری که با پلیور طرح دار به وجود می آید کاملا اسپرت است و به همراه شلوار و کفش مردانه اسپرت به راحتی ست می شود، در این امر ترکیب رنگ استایل شما دارای اهمیت ویژه ای است به طور مثال؛ اگر طرحی که بر روی بافت تان است به رنگ قرمز است می توانید از شلواری استفاده کنید که با رنگ بافت شما همخوانی داشته باشد، و همچنین در حالی که طرح موجود بر روی بافت شما به رنگ سبز  باشد شما می توانید با یک پالتو سبز رنگ آن را ست کنید، به طورکلی توجه کردن به جزئیات می تواند استایل شما را بسیار خاص و جذاب کند، پس بدانید که در انتخاب لباس و بافت مردانه نه تنها مدل آن بلکه رنگ لباس نیز بر روی استایل و زیبایی شما تاثیر گذاری بالایی دارد.


بافت یقه هفت

بافتی با یقه هفت مردانه بیشتر برای آقایانی مناسب است که قصد دارند در فصل زمستان لباس مجلسی مناسبی را برای کت و شلوار یا محل کارشان داشته باشند، مدل لباس بافت یقه هفت مردانه دارای تنوع رنگ بسیار بالایی است اما پیشنهاد ما به شما این است که رنگی را بپسندید که با پیراهن مجلسی مردانه شما به سادگی ست شود، معمولا پیراهن های مردانه ای که در محیط های رسمی و کاری استفاده می شوند سفید یا آبی است، از این رو قبل از این که اقدام به خرید بافت یقه هفت کنید می توانید با توجه به رنگ پوست تان رنگ های مناسب خودتان را به یاد داشته باشید رنگ هایی مثل؛ آبی، سبز، زرشکی، آبی کاربنی، قهوه ای و زرد، به طور کلی این رنگ ها به آسانی با استایل های رسمی و پیراهن مردانه مجلسی ست می شوند و برای پلیور یقه هفت گزینه مناسبی هستند.


تاریخچه بافتنی‌ ها

بافتن یک روش ساده برای تهیه پارچه از یک رشته نخ است که نیاز به تجهیزات بزرگ و خاصی ندارد و  با یک یا دو میل می‌توان آن را انجام داد. اولین نمونه‌های بافتنی در مصر باستان و قرن سوم پیش از میلاد یافت شده است و از آن‌جا از طریق تجارت پشم  به اروپا و مناطق دیگر جهان نیز راه پیدا کرده است. طرح‌های بافت در آن زمان ساده و متاثر از طرح‌هایی بود که در خاورمیانه مورد استفاده قرار می‌گرفت اما به مرور زمان هر منطقه سبک خاص خود را پیدا کرد مثلا بافت خاص اسکاتلندی و کشورهای دیگر.

با انتقلاب صنعتی بافت ماشینی به وجود آمد اما نتوانست به طور کامل جای بافت دستی را بگیرد. با توسعه بافتنی‌ ها،  لباس‌ها و اکسسوری‌ های بافتنی مثل دستکش و و کلاه و ژاکت و …  وارد دنیای مد شدند و تا قرن بیستم جوراب‌های بافتنی محبوب‌ترین نوع از لباس‌های بافتنی  به شمار می‌رفتند.اما در اوایل قرن بیستم تولید بافتنی حالت تجاری به خود گرفت و لباس‌های بافتنی به لباس‌هایی مد روز تبدیل شدند چون مردم به این لباس‌های گرم و کاربردی نیاز دارند.

با شروع قرن ۲۱ نیز از محبوبیت لباس‌های بافتنی کاسته نشده است و اشکال و طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی از این لباس‌های کاربردی و زیبا در همه جای دنیای تولید می‌شود. لباس‌های بافتنی شیک و راحت و کارا هستند و بدن در آن‌ها احساس آزادی کاملی دارد به همین دلیل است که  این لباس‌ها هرگز از مد نمی‌افتند و فراموش نمی‌شوند. بافت های مردانه تنوع بسیار بالایی دارند، هر کدام از آن ها می تواند برای سلیقه های متنوع و البته شخصیت های متفاوتی کاریرد داشته باشد. به عنوان مثال طرح های ساده، راه راه، طرح آران، آرگیل ( که خودم واقعا دوستش دارم) و انواع مدل های دیگر که در ادامه برخی از آن ها را معرفی می کنیم.

بافت مردانه
راه راه

طرح های راه راه انواع مختلفی دارند. راه راه های درشت و باریک و همچنین افقی و عمودی از این دسته هستند. یکی از پیشنهادهایی که همیشه به افرادی که اندام درشتی دارند و می خواهند لاغرتر به نظر برسند مدل راه راه های عمودی هستند. البته اندازه ی راه راه ها هم در این مسئله تاثیر دارند. شما می توانید با توجه به استایل خودتان و مدل دلخواه خودتان را انتخاب کنید. راه راه های افق هم زیبایی خاصر دارند به خصوص مدل هایی که راه راه آن درشت است. چرا که راه راه های ریز ممکن است چشم مخاطب شما را اذیت کند به خصوص اگر رنگ آن روشن باشد و مخاطب شما فردی باشد که مثل من آستیگمات داشته باشد.


طرح آران

طرح آران (Aran) یکی از مدل های بسیار شیک است. خطوط لوزی برجسته که زیبایی منحصر به فردی به استایل شما می دهد. طرح هایی که هم مدل لوزی درشت دارد و هم لوزی های کوچک. در برخی از مدل ها این طرح در سراسر بافت مردانه وجود دارد و در برخی دیگرفقط قسمتی از آن بافت این طرح را دارد.

بافت مردانه
طرح آرگیل

طرح آرگیل (Argyle) یکی از طرح هایی است که خودم به شخصه آن را بسیار دوست دارم. طرح های لوزی شکلی که در سراسر بافت مردانه وجود دارد و به نوعی زمینه ی اصلی آن به حساب می آید. این طرح مدل های متنوعی دارد، برخی از این طرح ها بزرگ هستند و برخی دیگر کوچک. در برخی از مدل ها هر ستون از شکل های لوزی یک رنگ هستند و در برخی دیگر به صورت متناوبی قرار گذاشته شده اند.


نحوه ی بسته شدن

اگر بخواهیم مدل های متنوع بافت مردانه را با توجه به نحوه ی بسته شدن آن دسته بندی کنیم می توانیم به مدل های زیپ دار و دکمه دار اشاره کنیم. مدل های زیپ دار خودشان به دودسته ی تمام زیپ و نیم زیپ دسته بندی می شوند. این مدل ها بسیار شیک هستند و می توانند گزینه ی بسیار مناسبی برای اوایل پاییز باشند. جلوه ی خوش استایلی که می تواند در هر جایی شما را تک نشان دهد.


مدل دکمه دار و زیپ دار

مدل های دکمه دار هم به دو دسته ی تمام دکمه و نیم دکمه تقسیم بندی می شوند. در برخی از مدل های بافت مردانه دکمه ها فقط جنبه ی تزئینی دارند و باز و بسته نمی شوند. این مدل ها هم یکی از گزینه های مناسب برای پاییز و بهار هستند که اگر در مورد نحوه ی ست کردن آن ها با دیگر لباس ها تحقیقی مختصر انجام دهید می توانید در شیک پوشی خودتان قدم های بسیار موثری بردارید.


جنس بافت مردانه

برای خرید بافت مردانه حتما باید به جنس آن دقت کنید. آشنایی با انواع مختلف جنس بافت ها، اهمیت زیادی دارد زیرا جنس بافت، یکی از نکات کلیدی در انتخاب آن به حساب می آید. در ادامه جنس های رایج مورد استفاده در بافت های مردانه را معرفی می کنم.


پشم

بافت مردانه پشمی از آن نوع تن پوش هایی است که برای سرما بسیار مناسب است. بافت های پشمی گرم و تنفس پذیرند و می توانند خاصیت ضدمیکروبی نیز داشته باشند. به احتمال قوی پشم بعد از پنبه پراستفاده ترین جنس برای تولید بافت های مردانه به حساب می آید. انواع مختلفی از پشم در بافت های مردانه پشمی به کار می رود که از نظر گرما و نرمی با یکدیگر تفاوت دارند. در این میان می توان از Merino، Shetland و Lambswool نام برد.


پنبه

بر اساس بازار بافت مردانه، می توان گفت که پراستفاده ترین جنس در بافت های مردانه، پنبه است که جزو الیاف گیاهی به حساب می آید. بافت مردانه پنبه ای نسبت به جنس پشمی آن، از خاصیت کشسانی کمتری برخوردار است ولی در عوض نرم تر و ارزان تر است.


کشمیر

کشمیر یک پشم فوق‌العاده نرم و لطیف است که به طرز شگفت انگیزی دوام و گرمای زیادی دارد. این جنس از بافت مردانه نسبت به نمونه پشمی آن گران تر است و می توان گفت که یکی از گران ترین کامواها و نخ هایی است که می توان بافت مردانه را از آن ساخت. جالب است بدانید که کشمیر از موی ریش بز تهیه می شود!


نکات مهم در خرید بافت مردانه

در حال حاضر هم می توانید به شیوه سنتی و با مراجعه به مغازه، بافت موردعلاقه خود را خریداری کنید و هم می توانید به صورت آنلاین و از طریق فروشگاه های اینترنتی این کار را انجام دهید. در هر دو حالت باید برای خرید بافت مردانه موارد مختلفی را بررسی کنید و به نکاتی که در ادامه اشاره خواهم کرد، دقت کنید تا بتوانید انتخاب خوب و مناسبی داشته باشید.


اندازه بافت مردانه مناسب برای شما چقدر است؟

یکی از موارد مهم در خرید بافت مردانه مانند خرید سایر لباس ها، توجه به سایز و اندازه آن است. از قسمت های مهمی که باید اندازه های آن ها را داشته باشید، می توان به اندازه دور سینه، اندازه آستین و اندازه قد اشاره کرد. با داشتن این مقادیر می توانید بافت مردانه ای را انتخاب کنید که فیت بدن شما باشد و با پوشیدن آن شیک تر و زیباتر جلوه کنید. به خاطر داشته باشید که برخی از جنس های یافت مردانه، کشسان هستند و برخی دیگر با شستشو ممکن است اندازه آن ها تغییر کند. در انتخاب اندازه مناسب این نکات را مدنظر داشته باشید.


هدف شما از خرید بافت مردانه چیست؟

قبل از خرید باید بدانید که بافت مردانه مورد نظر خود را برای چه موقعیتی می خواهید استفاده کنید. اینکه آن را برای استفاده روزمره می خواهید یا برای مراسم های رسمی؟ می خواهید برای چه مقدار سرمای هوا مناسب باشد و آیا می خواهید بر روی آن لباس دیگری مانند کاپشن یا کت بپوشید؟ با تعیین هدف استفاده از بافت موردعلاقه خود، می توانید در هنگام خرید، مدل، جنس و نوعی از بافت را انتخاب کنید که مناسب موقعیت و کاربری آن باشد. به عنوان نمونه اگر برای استفاده روزمره و هوای بسیار سرد، قصد خرید بافت دارید باید جنسی و مدلی را انتخاب کنید که در آن راحت تر باشید و گرما را بهتر نگهداری کند. از طرفی دیگر با این کار، می توانید بودجه خود را متناسب با بافت موردنظر خود تعیین کنید.


چه بودجه ای برای خرید مدنظر دارید؟

همان‌طور که در طول مقاله توضیح دادم، بافت های مردانه با جنس ها و انواع گوناگون خود، گستره قیمتی متنوعی دارد. سعی کنید تا بر اساس بودجه خود دست به انتخاب بزنید. با تعیین بودجه و هزینه موردنظر خود می توانید انتخاب معقول تر و بهتری در زمینه جنس و نوع بافت مردانه داشته باشید. در حال حاضر قیمت بافت مردانه از زیر صدهزار تومان شروع می شود و بسته به جنس و برند تولیدکننده آن، تا حدود 8 میلیون تومان نیز می رسد.


مهم ترین معیارها در راهنمای خرید بافت مردانه

به نظر شما در زمان خرید بافت مردانه چه معیارهایی را باید مد نظر قرار داد؟ آیا قیمت باید در اولویت قرار بگیرد یا صرفاً باید جنس با کیفیت خریداری شود؟ در ادامه به این سوالات پاسخ می دهیم.


•    نوع پارچه

نوع پارچه بافت های مردانه، تأثیر به سزایی بر قیمت آن دارد. طبیعتاً قیمت بافت های پشمی و کرک کشمیر در مقایسه با بافت پنبه ای بیشتر است. نوع پارچه را با توجه به نیازتان تعیین کنید. اگر درجه دما هوا در محیط زندگی تان پایین است، بهتر است سمت بافت های پشمی و کشمیری بروید. سعی کنید نوع پارچه انتخابی به گونه ای باشد که با استایل و اندام شما تطابق یابد.


•    نوع یقه

مهم ترین نکته در انتخاب نوع یقه، کاربری بافت است. اگر به دنبال بافت مردانه مناسب برای محیط های اداری، رسمی و مجالس هستید، بافت یقه هفت مناسب تر است. از طرفی بافت های یقه گرد و یقه اسکی هم برای استایل های نیمه رسمی بهتر هستند. بافت های مردانه در هر نوع یقه ای جذابیت خاص خود را دارند که با توجه به نیاز و شرایط می توانید از هرکدام استفاده کنید.


•    طرح

در سالیان اخیر، استفاده از بافت های مردانه به طرح های فانتزی گسترش یافته است که این طرح ها هم زیبایی خاص خود را دارند. با این حال بافت های شامل طرح فانتزی فقط باید در استایل های اسپرت استفاده شوند. به طور کلی در انتخاب نوع طرح بافت، سعی کنید الگوهای مشهور و جذاب را در اولویت قرار دهید زیرا این الگوها تطابق بهتری با استایل های مختلف دارند.


•    قیمت

بافت های مردانه قیمت بندی مختلفی در بازار دارند. برخی از مدل های ارزان قیمت بافت مردانه حاوی موادی هستند که به پوست و بدن آسیب می زنند. لذا از خرید این مدل از بافت ها خودداری کنید. بافت های با کیفیت قیمت بالایی دارند اما از طرفی به دلیل دوام زیاد، تا مدت طولانی می توانند قابل استفاده باشند. بنابراین سعی کنید پلیورهای مردانه را در تعداد کم اما کیفیت مناسب خریداری کنید.


نکاتی در خصوص راهنمای خرید بافت مردانه از فروشگاه اینترنتی پادمیرا

برخی از بافت های مردانه دارای دکمه هستند و این دکمه به صورت ردیفی چیده شده است. این بافت ها برای استایل های نیمه رسمی معمولاً مناسب می باشند و زیبایی خاصی به استایل می دهند. بافت های یقه اسکی معمولاً تا زیر کمر قد دارند و بلند هستند. با این حال این بافت های باریک، استحکام خیلی خوبی هم دارند. در زمان پوشیدن بافت های یقه اسکی، می توانید از یک لباس نازک هم برای زیر آن استفاده کنید. بافت های یقه اسکی راه راه برای استایل های رسمی بسیار مناسب می باشند. به عبارتی می توان بافت یقه اسکی را با کت و شلوار هم ست کرد. البته در این حالت، دقت به هماهنگی رنگ بافت با کت و شلوار و همچنین اکسسوری ها، بسیار مهم است. در صورت تمایل به پوشیدن بافت یقه اسکی با کت و شلوار، از کت و شلوارهای با دو ردیف دکمه استفاده نمایید.


بافت های مردانه رده سنی خاصی ندارند و مردان در هر سن می توانند از آن ها استفاده کنند. با این حال مدل های طرح دار فانتزی برای رده سنی جوانان، انتخاب بهتری است. در منابع مختلف راهنمای خرید لباس، انتخاب رنگ از اساسی ترین موضوعات است. در گذشته عمدتاً رنگ های خنثی برای داشتن استایل حرفه ای مطلوب بودند اما امروزه تنوع رنگ در لباس های مختلف از جمله بافت مردانه به طور قابل توجهی افزایش یافته است. شما می توانید پلیور مردانه در رنگ های مختلفی انتخاب کنید و با لباس های دیگر خود ست نمایید.


پلیورهای رنگی را می توان بین پیراهن و کت رسمی استفاده کرد. در این حالت استایل جذابی به وجود می آید که منحصر به فرد هم می باشد. ترکیب بافت تیره با کراوات و پیراهن مردانه کلاسیک هم بسیار جذاب و دلنشین است. پلیورهای با رنگ پاستلی برای فصل گرما مناسب هستند، درحالی که پلیورهای با رنگ خاموش مثل سبز زمرد، برای فصل سرما انتخاب بهتری محسوب می شوند.