دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت

طراحی سایت لباس

طراحی سایت لباس

طراحی سایت لباس
اگر در زمان کرونا فروشگاه، بوتیک یا مغازه و یا تولیدی لباس و  دارید، قطعاً درآمد شما نسبت به قبل خیلی کمتر شده است. اما با این روند که همه کسب و کارهای سنتی در حال جمع شدن هستند، شما باید برای کسب و کار فروش یا تولید  خود چه کاری انجام دهید؟ جواب این سؤال طراحی سایت لباس یا فروشگاه اینترنتی انواع لباس می‌باشد. یک فروشگاه یا سایت  آنلاین به شما این امکان را می‌دهد تا بیش از حدی که در مغازه یا فروشگاه خود لباس می‌فروشید را، بتوانید به صورت آنلاین و به کل کشور بفروشید. با این کار مشتریان شما بیشتز از قبل شده و درآمد شما نیز افزایش پیدا می‌کند. شرکت طراحی سایت هیرکانا در طراحی سایت لباس کیفیت بالایی دارد و جهت سفارش طراحی سایت لباس با مشاورین این شرکت در تماس باشید.

وب سایت آنلاین لباس
خرید آنلاین لباس از یک فروشگاه اینترنتی کاملا متداول شده است و دیگر از نظر کاربران سخت و عجیب به نظر نمی رسد. کمی قبل تر همیشه انتخاب خرید حضوری از فروشگاه اولویت داشت و کمتر کسی به سمت خرید آنلاین از یک فروشگاه اینترنتی را می رفت چرا که مشکلات انتخاب سایز، انتخاب رنگ و مشکلاتی وجود داشت که امروزه با طراحی یک سایت خوب و حرفه ای خیلی کمتر شده اند تا حدی که برخی خرید های آنلاین را از وب سایت های لباس به خرید حضوری ترجیح می دهند و در صورتی که شرایط و آمادگی خرید واقعی را هم داشته باشند به راحتی بصورت آنلاین سفارششان را به یک فروشگاه آنلاین معتبر لباس می دهند و به راحتی کالای مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل میگیرند.

طراحی سایت لباس

اهمیت طراحی سایت فروشگاه لباس
چند سالی است که دیگر کسی برای ارتباط با هر جایی در دفترچه تلفن دنبال شماره آن نمی گردند. بلکه در اینترنت و از میان سایت ها به دنبال راه های تماس با آنجا می گردند. پس وجود وبسایت برای یک کسب و کار حیاتی است. امروزه و با پیشرفت تکنولوژی طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی به یک کاسب و کاسبی اعتبار می بخشد.شاید برای همه امکان پذیر نباشد که در مرکز شهر مغازه بگیرند و فعالیت کنند اما در مورد وبسایت این امتیاز وجود دارد که هر کسی با تلاش و پیگیری در بهترین جای اینترنت قرار بگیرند.هرچقدر که یک کسب و کار موفق و پر سفارش و مشتری هم که باشد، طراحی وب سایت امکان ایجاد گروه جدیدی از مشتریان را به وجود می آورد.

چرا به طراحی سایت لباس نیار دارید
 تمایل استفاده از خدمات آنلاین در میان مردم روز به روز درحال گسترش است، زیرا اشخاص دوس دارند بدون صرف کردن وقت زیادی محصولات و کالای مورد نظرشان را تهیه کنند. زمانی که شما در صنعت پوشاک و لباس فعالیت می‌کنید و اقدام به راه‌ اندازی یک وب‌ سایت لباس می‌نماید، این فضا را برای مشتریانتان ایجاد کرده‌اید که از طریق وب ‌سایت شما بتوانند هر لباسی را که نیاز داشته باشند تهیه کنند و بدون اتلاف کردن وقت زیادی آن را در اختیار داشته باشند. شما نیز به عنوان یک فروشنده یا تولید کننده پوشاک و لباس زمانی که اقدام به طراحی سایت کنید، قادر خواهید بود تا محصولاتتان را برای تمامی افراد در هر کجا که هستند به نمایش بگذارید و از طریق وب ‌سایت مشتریان زیادی را جذب کنید.
درباره مزایای طراحی سایت لباس چه اطلاعاتی دارید؟ اصلا من به عنوان لباس فروش و کسی که دارای یک فروشگاه بزرگ لباس فروشی است، چرا به یک وب‌ سایت لباس نیاز دارم؟ با ما همراه باش تا در ادامه از مزایای این سایت بگم.

طراحی سایت لباس

طراحی سایت لباس چه مزایایی دارد
1.فروش محصولات بدون نظارت داشتن حضوری پرسنل
2.کاربران و مشتریان به تمامی لباس‌ها با هر برندی و قیمتی دسترس خواهند داشت
3.بدون در نظر گرفتن زمان و مکان شرایط خرید برای اشخاص وجود دارد
4.به مخاطبان (هدف) دسترسی خواهید داشت و این عامل باعث می‌شود تا با فروش چند برابری مواجه شوید
5.شما با راه‌اندازی یک وب ‌سایت لباس، می‌توانید بدون هزینه کردن به تبلیغات و بازاریابی در فضای اینترنت بپردازید
6.به وجود آوردن بستری برای مقایسه کردن محصولات در طراحی سایت لباس
7.می‌توانید با معرفی محصولات خودتان در وب ‌سایت‌های دیگر و یا شبکه های اجتماعی به یک برند تبدیل شوید.
8.زمانی که از طریق وب‌ سایت پوشاک و لباس را به مشتریان می‌فروشید، نیاز ندارید برای اجاره مغازه هزینه‌ ای پرداخت کنید و می‌توانید با قرار دادن محصولات در وب‌سایت به فروش بالایی دست پیدا کنید.
9.شما با راه‌اندازی یک وب‌ سایت فروشگاهی لباس، می‌توانید به صورت تمام وقت محصولاتتان را به سرتاسر کشور ارسال کنید.

طراحی سایت لباس

فرایند طراحی سایت لباس
پس از اینکه قرار داد طراحی سایت لباس را با شرکت طراحی سایت به امضا رساندید با توجه به اینکه شما طراحی سایت معرفی لباس را مد نظر دارید و یا طراحی فروشگاه اینترنتی لباس را ، دو مدل طراحی سایت می تواند برای شما صورت گیرد. در اولین روش وب سایت شما با کمک قالب آماده و پایه ی شرکت برای شما راه اندازی می شود. این قالب با توجه به اینکه از پیش طراحی و آماده شده و بر روی بسیاری از وب سایت های طراحی شده توسط شرکت مبنا نصب شده است، دارای مزایایی از قبیل قیمت پایین تر و زمان راه اندازی کمتری نیز می باشد و تنها عیب آن تکراری بودن آن از بابت استفاده از آن در بسیاری از سایت های طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت مبنا خواهد بود.
نوع دوم طراحی سایت لباس به صورت اختصاصی می باشد. در این مدل از طراحی سایت پس از عقد قرارداد شما نزد گرافیست شرکت ارجاع داده میشوید و طی جلسه ای با مسئول بخش گرافیک شرکت خواهید توانست قالبی اختصاصی برای وب سایت خود در نظر بگیرید. این کار باعث میشود تا اولا وب سایت شما مطابق با خواسته ی شما شکل گیرد و بعد از آن وب سایتی متفاوت نسبت به سایر وب سایت های موجود بر روی اینترنت داشته باشید که همین تفاوت می تواند بر روی کاربر پسندی وب سایت شما تاثیر گذار باشد.
 توجه داشته باشید که گرافیک یک وب سایت میتواند تاثیر بسیاری بر روی فروش شما داشته باشد به همین دلیل است که همواره توصیه می کنیم در صورتی که قصد طراحی سایت لباس را دارید حتما به صورت اختصاصی آنرا طراحی نمایید تا زیبایی بصبری وب سایت شما بتواند مشتری را در وب سایتتان نگه داشته و باعث فروش محصولاتتان به وی شود در کنار این موارد سرعت لود بالا و همچنین امینت وب سایت لباس شما در مراحل بعدی طراحی سایت می باشد که توسط شرکت طراحی سایت مبنا به خوبی در نظر گرفته میشود. پس از اینکه قالب شما طراحی و به تایید شما رسید می بایست به بخش برنامه نویسی منتقل شود تا پس از انجام برنامه نویسی بر روی آن بتوانید وب سایت خود را تحویل بگیرید.

خدمات طراحی سایت لباس
سایت فروشگاهی همانند انتخاب و خرید یا اجاره یک فروشگاه واقعی که قرار است مشتریان به آن مراجعه کنند و قبل از خرید از امکانات و ویژگی های ظاهری آن تاثیر بگیرند، اهمیت دارد. حتی می تواند مهم تر نیز باشد چون در حین فروش حضوری یک فروشنده ماهر می تواند با امکانات کم و فضای نامناسب نیز تاثیر خوبی بر روی خریدار بگذارد و این امکان در سایت به شیوه های مختلفی باید پوشش داده شود که در ادامه برخی از این موارد را توضیح خواهیم داد

طراحی سایت لباس

سئو سایت فروشگاه لباس
بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو (SEO) عمل ایجاد، بهینه سازی و مهندسی محتوای سایت است. در فرآیند سئو ما به موتورهای جست و جو کمک میکنیم درک بهتری از محتوای سایت داشته باشند تا بتوانند منطبق ترین پاسخ را برای جست و جو گران ارائه دهند. اگر بخواهیم به سوال سئو چیست کامل ترین و کوتاه ترین جواب را بدهیم، پاسخ می تواند این باشد: سئو یعنی یافتن ارزشمند ترین کلمات کلیدی، هدف گذاری کلمات کلیدی انتخابی در مناسب ترین صفحات و قرارگیری این صفحات در رتبه های تاپ گوگل.موفقیت در سئو نیازمند درک نحوه کار موتورهای جستجو، آنچه افراد جستجو می کنند و اینکه چرا و چگونه افراد جستجو می کنند، است. سایتی در نبرد سئو موفق است که یک وب سایت جذاب برای کاربران و موتورهای جست و جو باشد.

تفاوت هودی و سویشرت

تفاوت هودی و سویشرت

رنگ‌های پیشنهادی برای خرید هودی چیست؟
رنگ مناسب هودی چیست؟ توصیه‌هایی برای انتخاب رنگ هودی داریم تا به شما کمک کنیم از این لباس در کنار رنگ‌ها و طرح‌های مختلف لباس استفاده کنید:
مشکی: هودی مشکی تقریبا با هر لباسی هماهنگ است. ضمن اینکه اگر سِت مونوکروم یا همان سرتاپا یک‌رنگِ مشکی بزنید هم تیپ‌تان عالی می‌شود و لاغرتر و روی فُرم‌تر هم به نظر می‌آیید.
آبی‌ نفتی: هودی را می‌توان همراه با کُتی جین یا اسپورت هم پوشید. به طور کلی ترکیب جین (به طور تخصصی‌تر باید به جین، دِنیم (DENIM) بگوییم) و هودی بسیار جذاب و شیک می‌شود.
خاکستری: خاکستری از آن رنگ‌های نابی است که تقریبا با هر رنگ دیگری هماهنگ می‌شوند. ترکیب رنگی هودی خاکستری با شلوار یا کُتی جین و یک جفت کفش کانوِرس عالی است.
دیگر انتخاب رنگ با شماست. باید ببینید که چه چیزی را بیشتر دوست دارید، با رنگ پوست‌تان هماهنگ است و با لباس‌های دیگرتان به خوبی سِت می‌شود.

تفاوت هودی و سویشرت

مدل های متفاوت هودی را با چه لباس هایی می توان ست کرد؟
هودی و سویشرت مردانه و زنانه در انواع مدل یافت می شود و یکی از ویژگی های هودی این است که می توانید در منزل یا بیرون از منزل آن را بپوشید و با لباس های خود آن را ست کنید.
جذابیت پوشیدن هودی به این دلیل می برمی گردد که با همه استایل ها به خوبی ست می شود و برای دورهمی و مهمانی ها همیشه کاربرد دارد.
هودی یکی از لباس های مورد علاقه نسل جوان به شمار می رود و یکی از آیتم های اصلی لباس های زمستانی به شمار می رود.
شاید برای بعضی از افراد این سوال پیش بیایید که هودی را مگر می شود با چند نوع لباس ست کرد و آن را در یک استایل جذاب و زیبا جای داد.
پوشیدن هودی تنها منحصر به استایل های خیابانی نیست بلکه امروزه این لباس در استایل های روزانه نیز خیلی به چشم می خورد. شما می توانید هودی زنانه شیک را فروشگاه پادمیرا خریداری کنید.

تفاوت هودی و سویشرت

تفاوت هودی با سویشرت
فرق هودی با سویشرت در این است که جلو باز است. در حالیکه سویشرت معمولا جلو بسته یا زیپ دار یا دکمه دار می باشد. این تفاوتی که گفته شده مربوط به کلمه رایج شده آن در ایران است. معمولا اگر HOODIE جلو بسته یا زیپ دار باشد حتی اگر کلاه هم داشته باشد آن را سویشرت می گویند.
اما وقتی که جلو باز است و زیپ ندارد معمولا از کلمه HOODIE یا HOODED استفاده میشود. از آنجائیکه لباس ها و پوشاک ها صرفا به منظور رفع نیاز پوششی انسان نمی باشند، اما برای آراستن ظاهر هم اهمیت دارند هودی جزو آن دسته از لباس هایی است که بسیار مناسب تیپ زدن می باشد.
به همین خاطر در ایران HOODY یا HOODIE در انواع مختلف نازک هم تولید می شوند یعنی روپوشی از جنس نخی که حتی در فصول گرم هم پوشیده می شود. جالب است که این HOODIE ها کلاه هم دارند. تابستان و کلاه ؟! برای داشتن ظاهر خاص شاید در هوای گرم داشتن لباس کلاه دار شما را خاص یا خاص تر کند.
حتما بارها دیده اید که در تابستان و زیر آفتاب گرم، کسانی که مشغول کار هستند یک سربند یا دستار برای جلوگیری از آفتاب سوختگی و آفتاب زدگی می بندد. پس تیشرت کلاه دار خیلی بی معنا نیست. اگر مثبت اندیش باشید همه چیز ممکن خواهد بود. اگر بخواهیم به ویژگی بارز هودی که وجه تمایز آن با سویشرت به شمار می رود اشاره کنیم بهتر است بگوییم کلاه تنها تفاوت واضح در بین این دو لباس می باشد.
هودی و سویشرت هر دو مدل های مختلفی دارند و می توان در تیپ های اسپرت از آنها استفاده کرد.هودی نوعی سویشرت، بلوز یا ژاکت است که کلاهی دارد. در حقیقت، به هودی که جلوبسته باشد و کلاه داشته باشد، هودی می‌گویند. ولی اگر پشمی و ضخیم و سنگین باشد، دیگر هودی محسوب نمی‌شود. این سبک معمولاً به عنوان لباس راحتی یا لباس ورزشی استفاده می‌شود و افراد اغلب آن را با شلوار گرم‌کن می‌پوشند. این لباس با وجود استایل و جنس راحتی که دارد به خوبی می‌تواند گرمای لازم برای بدن شمارا فراهم کند. از آن جا که هودی‌ها شل و پنبه‌ای هستند، نمی‌توان از آن‌ها در محیط‌های خیلی رسمی استفاده کرد. علاوه بر این، می‌توان از کلاه هودی برای گرم نگه‌داشتن سر در هوای سرد و بارانی استفاده کرد. در بسیاری از هودی‌ها، جیب بزرگی تعبیه شده است که راحتی بیش‌تری را برای صاحب آن، به ارمغان می‌آورد. این هودی‌ها اغلب مورد علاقه‌ی کسانی است که میلی به حمل کیف و وسایل زیاد ندارند و فقط گوشی خود را در جیب می‌گذارند.
هودی شباهت بسیاری به سویشرت و ژاکت دارد، با این تفاوت که شامل کلاه است. معمولا جنس هودی از نخ و پنبه می‌باشد و داخل بعضی از مدل‌های هودی شامل پشم است. با این حال تنوع هودی روز به روز بیشتر می‌شود و در جنس‌های متفاوتی تولید و عرضه می‌شود. هودی به صورت جلو بسته، زیپ‌دار یا دکمه‌دار در بازار به فروش می‌رسد و ویژگی اصلی هودی، کلاه است که آن را از گروه لباس‌های پاییزه دیگر جدا می‌کند.
این مدل لباس پاییزه و بهاره در میان خانم‌ها و آقایان، به‌خصوص نوجوانان طرفداران بسیاری دارد که معمولا افرادی که به لباس اسپرت و ورزشی علاقه دارند یا سبک خاصی از استایل، مانند استایل رپ را دنبال می‌کنند، به هودی توجه ویژه‌ای دارند.

تفاوت هودی و سویشرت

چطور با پوشیدن هودی جذاب باشیم؟
به همان اندازه که پوشیدن لباس‌های دیگر جذابیت شما را افزایش می‌دهد یا با انتخاب غلط از زیبایی شما می‌کاهد، هودی نیز به همین شکل است. کافی است اصول ست کردن هودی‌ها را بیاموزید:

ست کردن هودی با کت‌های آزاد چهارخانه
ترکیب هودی با کت‌های ضخیم چهارخانه نیز می‌تواند انتخاب بسیار خلاقانه و البته زیبایی برای پاییز و زمستان باشد. این استایل را می‌توانید بسته به رنگ کت چهارخانه خود، با شلوار اسلیم متناسب با آن ست کرده و از کتانی‌های سفید رنگ به عنوان کفش استفاده کنید تا جلوه‌ای زیبا به استایل خود ببخشید. البته خانم‌های چاق و سایز بزرگ دفت کنند اگر کت با طرح عمودی بپوشند همانطور که در تاثیر طرح پارچه بر زیبایی اندام گفتیم اندامشان را لاغرتر نشان می‌دهد. همچنین بهتر است هودی‌های خانم‌های چاق و سایز بزرگ در پایین لباس بند نداشته باشد و کشی نباشد.

ست کردن هودی با کت‌های جین
کت‌های جین یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای پاییز می‌باشند. پوشیدن این کت‌ها روی هودی می‌تواند جلوه‌ای بسیار زیبا به استایل فرد بخشیده و نیز بسیار راحت می‌باشد. معمولاً کت‌های جین آبی رنگ گزینه‌ی مناسب‌تری می‌باشند، زیرا این رنگ، دست فرد را در انتخاب سایر المان‌های استایل باز می‌گذارد. شلوار‌های اسلیم یا لگینگ جین و یا مشکی گزینه‌های بسیار مناسبی برای این استایل می‌باشند. البته می‌توانید از شلوار‌های جین آزاد نیز استفاده کنید. برای کفش نیز می‌توانید کتانی‌های سفید و یا نیم بوت‌های ساده استفاده کنید.

ست کردن هودی با کت چرم
استفاده از کت‌های چرم استایلی زیبا به افراد می‌بخشد. البته بسیاری از افراد جسارت انتخاب و پوشیدن کت‌های چرم را ندارند. اما اگر به دنبال استایلی منحصربه‌فرد با هودی هستید، پیشنهاد ما به شما پوشیدن یک کت چرم روی آن می‌باشد. استفاده از شلوار‌های راسته می‌تواند ظاهر شما را به خوبی حفظ کند. خانم‌های چاق و سایز برزگ دقت کنند همانطور که در رنگ مناسب لباس برای افراد چاق گفتیم بهتر است از کت چرم به رنگ های تیره‌تر استفاده کنند تا اندامشان خوش فرم‌تر و لاغرتر دیده شود.

پوشیدن هودی به صورت ساده
یکی دیگر از روش‌های پوشیدن هودی این است که آن را به تنهایی و با یک شلوار اسلیم مشکی یا جین ست کنید. این استایل بسیار راحت و ساده می‌باشد و معمولاً می‌تواند به عنوان لباس روزمره مورد استفاده قرار گیرد. کتانی‌های سفید گزینه بسیار مناسبی در کنار هودی و شلوار شما خواهند بود. همچنین می‌توانید از کیفی کوچک استفاده کنید که حالت سادگی و راحتی استایلتان را نیز حفظ کرده باشید.

ست کردن هودی با کت‌های کوتاه
در موضوع چگونه لاغرتر دیده شویم گفتیم که در صورتی که لباس‌های لایه لایه و برش‌دار استفاده کنید لاغرتر به نظر می‌رسید. هودی‌های زیبای خود را می‌توانید با کت‌های پاییزه‌ی کوتاه بپوشید. شلوار‌های مام استایل (شلوارهای جین نسبتاً آزاد که پارچه‌های آن تاخورده است) گزینه بسیار مناسبی برای این استایل‌ها می‌باشند. همچنین می‌توانید جوراب‌هایی بلند به رنگ پالتوی خود بپوشید و سادگی بیش از حد را از استایل خود دور کنید. کفش‌های کتانی گزینه‌های مناسبی برای ست کردن با این استایل می‌باشند.

ست کردن هودی با پالتو
هودی‌های خود را همچنین می‌توانید در زمستان زیر پالتو‌های خود به تن کنید. ترکیب پالتو و هودی یکی از استایل‌های زمستانی می‌باشد که به شدت نیز ترند شده است. به هنگام ست کردن لباس‌های مختلف با هودی باید جسارت به خرج دهید و از ترکیب لباس کژ وال مانند هودی و لباسی رسمی مانند پالتو هراس نداشته باشید. در این استایل نیز بهتر است از شلوار‌های آزاد استفاده کنید. البته لگینگ‌های مشکی نیز گزینه‌های بسیار مناسبی برای این نوع از استایل می‌باشد. به عنوان کفش نیز می‌توانید از کتانی و یا نیم بوت‌های بنددار استفاده کنید. دقت داشته باشید که به خوبی می‌توانید میان رنگ‌های قسمت‌های مختلف استایل خود هماهنگی ایجاد کنید.

تفاوت هودی و سویشرت

چه لباس هایی را با هودی و سویشرت ست کنیم؟
از آنجایی که هودی لباسی کاملا پوشیده است پس نمی توان آن را با پیراهن یقه دار پوشید زیرا هودی جایی برای آن ارائه نمی دهد. هودی معمولا با شلوار جین و مام استایل، زاپ دار، راسته ست می شود که جذابیتی بیشتری را ارئه می دهند. همچنین میتوان هودی را با دامن کوتاه پوشید که ظاهری دخترانه و راحت را به شما می دهد. از پوشیدن هودی بهمراه کت جین هم غافل نشوید. در نهایت، برای ست کردن هودی شجاع و راحت باشید، به دلیل اینکه سبک این نوع لباس ها راحت و آزاد است به شما این اجازه را می دهد که مطابق سلیقه خود آنها را ست کنید.

پمپ غلیظ پاش چیست؟

پمپ غلیظ پاش چیست؟


پمپ غلیظ پاش چیست؟

پمپ غلیظ پاش به‌طور عمده برای صابون مایع استفاده می‌شود البته ممکن از واژه پمپ اسپری غلیظ پاش هم در بازار استفاده شود، در واقع این پمپ‌ها، ظرفی هستند که به شما کمک می‌کنند با سهولت و با رعایت بهداشت از صابون مایع استفاده کنید. این پمپ‌ها صابون را با استفاده از عملکرد مکانیکی ذخیره و توزیع می‌کنند. در اسپری‌های غلیظ پاش معمولاً از یک پمپ و بطری برای ذخیره صابون و یا سایر محصولات استفاده می‌شود البته این پمپ به نازلی متصل است که بر روی دهانه بطری نصب گردیده.
یکی دیگر از کاربردهای پمپ غلیظ پاش در استفاده آسان از کرم ها، لوسیون ها و وسایل آرایشی و بهداشتی است که به تازگی بسیار رایج شده است و شرکت های معتبر داخلی و خارجی از بهترین برند پمپ غلیظ پاش برای محصولات خود استفاده می کنند

انواع پمپ غلیظ پاش
پمپ‌های غلیظ پاش در طراحی‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود تفاوت در پمپ‌های غلیظ پاش بسته به عوامل زیر دارد:
•    تفاوت در طراحی محرک یا شاسی پمپ
•    تفاوت در طراحی درپوش
•    تفاوت در طراحی محفظه اصلی و اجزای داخلی


پمپ غلیظ پاش چیست؟


جنس پمپ اسپری غلیظ پاش
این محصول دارای جنس های مختلفی هستند اما به طور عمده از پلی اتیلن، پلی پروپیلن و پلاستیک ساخته و عرضه میگردند و بعضی از آنها یکبار مصرف هستند و بعضی دیگر را میتوان چندین بار استفاده کرد. این محصول براحتی قابل استفاده است و برای هزاران بار استفاده قابل اطمینان طراحی میشود. این پمپ ها یک نی بلند دارند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان میتوانند به آخرین قطعه محصول دسترسی داشته باشند. یکی دیگر از انواع پمپ اسپری های غلیظ پاش ، محتویات درون بطری را بصورت کف تولید میکند و به آنها پمپ فوم نیز گفته میشود. برای انتخاب پمپ ها زاویه پاشش آنها نیز مهم است.


پمپ غلیظ پاش چیست؟


تاریخچه پمپ غلیظ پاش
پمپ های غلیظ پاش برای اولین بار در اوایل دهه 1800 برای اهداف بهداشتی و راحتی در بیمارستان ها ساخته شد. این محصول به همراه صابون مایع در سال 1865 ثبت اختراع شد ، هرچند که زودتر از این سال از آن در بیمارستانها استفاده میشد. یک قرن بعد یعنی در سال 1980 بطور عمده تولید و در بازار عرضه شد و در اختیار عموم مردم قرار گرفت. ساخت و تولید پمپ غلیظ پاش هم اکنون به یک تجارت معمول و رایج تبدیل شده است. نیاز مصرف کننده و بازار به این محصول هر روز افزایش می یابد لذا انواع پمپ اسپری در بازار موجود است.

کاربردهای این محصول
محصولات مراقبت از پوست مانند مایع رطوبت محصولات تمیزکاری مثل شیشه پاک کن و ... اسپری درمانی پزشکی
برای محصولات مو محصولات مراقبت ضد آفتاب استفاده در آشپزخانه

انواع پمپ غلیظ پاش
پمپ غلیظ پاش دهانه 18
پمپ غلیظ پاش دهانه 20
پمپ غلیظ پاش دهانه 24
پمپ غلیظ پاش دهانه 28


پمپ غلیظ پاش چیست؟


خرید عمده پمپ اسپری غلیظ پاش
پمپ غلیظ پاش یکی از پر مصرف ترین محصولات در صنعت آرایشی و بهداشتی است.  این اسپری ها با دهانه های مختلف معمولا برای بسته بندی مایع دستشویی،  مایع ظرفشویی، لوسیون ها، کرم ها، شامپو و ... مورد استفاده قرار میگیرد. پمپ غلیظ پاش را بطور معمول برای صابون مایع تولید و ساخته میشود و نیاز ما را برطرف میکند و بهداشت و آسانی در استفاده را به ما هدیه میدهد. خرید عمده پمپ اسپری غلیظ پاش  از تولید کننده  و برند معتبر  آوان پلاست، امکان پذیر است. اسپری غلیظ پاش در انواع مختلف از اشکال ، رنگ ها،  سبک ها در بازار تولید و عرضه میشوند و هر شخص میتواند با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز خود آن را انتخاب کند. پمپ اسپری های غلیظ پاش اختراعی هستند که صابون مایع را با استفاده از عملکرد مکانیکی ذخیره میکنند. در اسپری های غلیظ پاش به طور معمول یک پمپ و بطری برای ذخیره صابون یا محصولات دیگر استفاده میشود و البته این پمپ به نازلی متصل است که بر روی دهانه بطری نصب شده است.

جنس پمپ اسپری غلیظ پاش
این محصول دارای جنس های مختلفی هستند اما به طور عمده از پلی اتیلن، پلی پروپیلن و پلاستیک ساخته و عرضه میگردند و بعضی از آنها یکبار مصرف  هستند و بعضی دیگر را میتوان چندین بار استفاده کرد. این محصول براحتی قابل استفاده است و برای هزاران بار استفاده قابل اطمینان طراحی میشود. این پمپ ها یک نی بلند دارند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان میتوانند  به آخرین قطعه محصول دسترسی داشته باشند. یکی دیگر از انواع پمپ اسپری های غلیظ پاش ، محتویات درون بطری را بصورت کف تولید میکند و به آنها پمپ فوم نیز گفته میشود. برای انتخاب پمپ ها زاویه پاشش آنها نیز مهم است.


پمپ غلیظ پاش چیست؟


تاریخچه پمپ غلیظ پاش
پمپ های غلیظ پاش برای اولین بار در اوایل دهه 1800 برای اهداف بهداشتی و راحتی در بیمارستان ها ساخته شد. این محصول به همراه صابون مایع در  سال 1865 ثبت اختراع شد ، هرچند که زودتر از این سال از آن در بیمارستانها استفاده میشد. یک قرن بعد یعنی در سال 1980 بطور عمده تولید و در بازار  عرضه شد و در اختیار عموم مردم قرار گرفت. ساخت و تولید پمپ غلیظ پاش هم اکنون به یک تجارت معمول و  رایج تبدیل شده است. نیاز مصرف کننده و بازار به این محصول  هر روز افزایش می یابد لذا انواع پمپ اسپری در بازار موجود است.

کاربردهای این محصول
محصولات مراقبت از پوست مانند مایع رطوبت محصولات تمیزکاری مثل شیشه پاک کن و ... اسپری درمانی پزشکی برای محصولات مو محصولات مراقبت ضد آفتاب استفاده در آشپزخانه


https://internetmrketing.blog.ir/1401/08/10/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%D8%BA%D9%84%DB%8C%D8%B8-%D9%BE%D8%A7%D8%B4