دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت

طراحی سایت لباس

طراحی سایت لباس

طراحی سایت لباس
اگر در زمان کرونا فروشگاه، بوتیک یا مغازه و یا تولیدی لباس و  دارید، قطعاً درآمد شما نسبت به قبل خیلی کمتر شده است. اما با این روند که همه کسب و کارهای سنتی در حال جمع شدن هستند، شما باید برای کسب و کار فروش یا تولید  خود چه کاری انجام دهید؟ جواب این سؤال طراحی سایت لباس یا فروشگاه اینترنتی انواع لباس می‌باشد. یک فروشگاه یا سایت  آنلاین به شما این امکان را می‌دهد تا بیش از حدی که در مغازه یا فروشگاه خود لباس می‌فروشید را، بتوانید به صورت آنلاین و به کل کشور بفروشید. با این کار مشتریان شما بیشتز از قبل شده و درآمد شما نیز افزایش پیدا می‌کند. شرکت طراحی سایت هیرکانا در طراحی سایت لباس کیفیت بالایی دارد و جهت سفارش طراحی سایت لباس با مشاورین این شرکت در تماس باشید.

وب سایت آنلاین لباس
خرید آنلاین لباس از یک فروشگاه اینترنتی کاملا متداول شده است و دیگر از نظر کاربران سخت و عجیب به نظر نمی رسد. کمی قبل تر همیشه انتخاب خرید حضوری از فروشگاه اولویت داشت و کمتر کسی به سمت خرید آنلاین از یک فروشگاه اینترنتی را می رفت چرا که مشکلات انتخاب سایز، انتخاب رنگ و مشکلاتی وجود داشت که امروزه با طراحی یک سایت خوب و حرفه ای خیلی کمتر شده اند تا حدی که برخی خرید های آنلاین را از وب سایت های لباس به خرید حضوری ترجیح می دهند و در صورتی که شرایط و آمادگی خرید واقعی را هم داشته باشند به راحتی بصورت آنلاین سفارششان را به یک فروشگاه آنلاین معتبر لباس می دهند و به راحتی کالای مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل میگیرند.

طراحی سایت لباس

اهمیت طراحی سایت فروشگاه لباس
چند سالی است که دیگر کسی برای ارتباط با هر جایی در دفترچه تلفن دنبال شماره آن نمی گردند. بلکه در اینترنت و از میان سایت ها به دنبال راه های تماس با آنجا می گردند. پس وجود وبسایت برای یک کسب و کار حیاتی است. امروزه و با پیشرفت تکنولوژی طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی به یک کاسب و کاسبی اعتبار می بخشد.شاید برای همه امکان پذیر نباشد که در مرکز شهر مغازه بگیرند و فعالیت کنند اما در مورد وبسایت این امتیاز وجود دارد که هر کسی با تلاش و پیگیری در بهترین جای اینترنت قرار بگیرند.هرچقدر که یک کسب و کار موفق و پر سفارش و مشتری هم که باشد، طراحی وب سایت امکان ایجاد گروه جدیدی از مشتریان را به وجود می آورد.

چرا به طراحی سایت لباس نیار دارید
 تمایل استفاده از خدمات آنلاین در میان مردم روز به روز درحال گسترش است، زیرا اشخاص دوس دارند بدون صرف کردن وقت زیادی محصولات و کالای مورد نظرشان را تهیه کنند. زمانی که شما در صنعت پوشاک و لباس فعالیت می‌کنید و اقدام به راه‌ اندازی یک وب‌ سایت لباس می‌نماید، این فضا را برای مشتریانتان ایجاد کرده‌اید که از طریق وب ‌سایت شما بتوانند هر لباسی را که نیاز داشته باشند تهیه کنند و بدون اتلاف کردن وقت زیادی آن را در اختیار داشته باشند. شما نیز به عنوان یک فروشنده یا تولید کننده پوشاک و لباس زمانی که اقدام به طراحی سایت کنید، قادر خواهید بود تا محصولاتتان را برای تمامی افراد در هر کجا که هستند به نمایش بگذارید و از طریق وب ‌سایت مشتریان زیادی را جذب کنید.
درباره مزایای طراحی سایت لباس چه اطلاعاتی دارید؟ اصلا من به عنوان لباس فروش و کسی که دارای یک فروشگاه بزرگ لباس فروشی است، چرا به یک وب‌ سایت لباس نیاز دارم؟ با ما همراه باش تا در ادامه از مزایای این سایت بگم.

طراحی سایت لباس

طراحی سایت لباس چه مزایایی دارد
1.فروش محصولات بدون نظارت داشتن حضوری پرسنل
2.کاربران و مشتریان به تمامی لباس‌ها با هر برندی و قیمتی دسترس خواهند داشت
3.بدون در نظر گرفتن زمان و مکان شرایط خرید برای اشخاص وجود دارد
4.به مخاطبان (هدف) دسترسی خواهید داشت و این عامل باعث می‌شود تا با فروش چند برابری مواجه شوید
5.شما با راه‌اندازی یک وب ‌سایت لباس، می‌توانید بدون هزینه کردن به تبلیغات و بازاریابی در فضای اینترنت بپردازید
6.به وجود آوردن بستری برای مقایسه کردن محصولات در طراحی سایت لباس
7.می‌توانید با معرفی محصولات خودتان در وب ‌سایت‌های دیگر و یا شبکه های اجتماعی به یک برند تبدیل شوید.
8.زمانی که از طریق وب‌ سایت پوشاک و لباس را به مشتریان می‌فروشید، نیاز ندارید برای اجاره مغازه هزینه‌ ای پرداخت کنید و می‌توانید با قرار دادن محصولات در وب‌سایت به فروش بالایی دست پیدا کنید.
9.شما با راه‌اندازی یک وب‌ سایت فروشگاهی لباس، می‌توانید به صورت تمام وقت محصولاتتان را به سرتاسر کشور ارسال کنید.

طراحی سایت لباس

فرایند طراحی سایت لباس
پس از اینکه قرار داد طراحی سایت لباس را با شرکت طراحی سایت به امضا رساندید با توجه به اینکه شما طراحی سایت معرفی لباس را مد نظر دارید و یا طراحی فروشگاه اینترنتی لباس را ، دو مدل طراحی سایت می تواند برای شما صورت گیرد. در اولین روش وب سایت شما با کمک قالب آماده و پایه ی شرکت برای شما راه اندازی می شود. این قالب با توجه به اینکه از پیش طراحی و آماده شده و بر روی بسیاری از وب سایت های طراحی شده توسط شرکت مبنا نصب شده است، دارای مزایایی از قبیل قیمت پایین تر و زمان راه اندازی کمتری نیز می باشد و تنها عیب آن تکراری بودن آن از بابت استفاده از آن در بسیاری از سایت های طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت مبنا خواهد بود.
نوع دوم طراحی سایت لباس به صورت اختصاصی می باشد. در این مدل از طراحی سایت پس از عقد قرارداد شما نزد گرافیست شرکت ارجاع داده میشوید و طی جلسه ای با مسئول بخش گرافیک شرکت خواهید توانست قالبی اختصاصی برای وب سایت خود در نظر بگیرید. این کار باعث میشود تا اولا وب سایت شما مطابق با خواسته ی شما شکل گیرد و بعد از آن وب سایتی متفاوت نسبت به سایر وب سایت های موجود بر روی اینترنت داشته باشید که همین تفاوت می تواند بر روی کاربر پسندی وب سایت شما تاثیر گذار باشد.
 توجه داشته باشید که گرافیک یک وب سایت میتواند تاثیر بسیاری بر روی فروش شما داشته باشد به همین دلیل است که همواره توصیه می کنیم در صورتی که قصد طراحی سایت لباس را دارید حتما به صورت اختصاصی آنرا طراحی نمایید تا زیبایی بصبری وب سایت شما بتواند مشتری را در وب سایتتان نگه داشته و باعث فروش محصولاتتان به وی شود در کنار این موارد سرعت لود بالا و همچنین امینت وب سایت لباس شما در مراحل بعدی طراحی سایت می باشد که توسط شرکت طراحی سایت مبنا به خوبی در نظر گرفته میشود. پس از اینکه قالب شما طراحی و به تایید شما رسید می بایست به بخش برنامه نویسی منتقل شود تا پس از انجام برنامه نویسی بر روی آن بتوانید وب سایت خود را تحویل بگیرید.

خدمات طراحی سایت لباس
سایت فروشگاهی همانند انتخاب و خرید یا اجاره یک فروشگاه واقعی که قرار است مشتریان به آن مراجعه کنند و قبل از خرید از امکانات و ویژگی های ظاهری آن تاثیر بگیرند، اهمیت دارد. حتی می تواند مهم تر نیز باشد چون در حین فروش حضوری یک فروشنده ماهر می تواند با امکانات کم و فضای نامناسب نیز تاثیر خوبی بر روی خریدار بگذارد و این امکان در سایت به شیوه های مختلفی باید پوشش داده شود که در ادامه برخی از این موارد را توضیح خواهیم داد

طراحی سایت لباس

سئو سایت فروشگاه لباس
بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو (SEO) عمل ایجاد، بهینه سازی و مهندسی محتوای سایت است. در فرآیند سئو ما به موتورهای جست و جو کمک میکنیم درک بهتری از محتوای سایت داشته باشند تا بتوانند منطبق ترین پاسخ را برای جست و جو گران ارائه دهند. اگر بخواهیم به سوال سئو چیست کامل ترین و کوتاه ترین جواب را بدهیم، پاسخ می تواند این باشد: سئو یعنی یافتن ارزشمند ترین کلمات کلیدی، هدف گذاری کلمات کلیدی انتخابی در مناسب ترین صفحات و قرارگیری این صفحات در رتبه های تاپ گوگل.موفقیت در سئو نیازمند درک نحوه کار موتورهای جستجو، آنچه افراد جستجو می کنند و اینکه چرا و چگونه افراد جستجو می کنند، است. سایتی در نبرد سئو موفق است که یک وب سایت جذاب برای کاربران و موتورهای جست و جو باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد