دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت

بهترین تونیک برای مجلس

تونیک دخترانه و زنانه یکی از آیتم‌های بسیار پرکاربرد و محبوب در کمد لباس خانم هاست که تقریبا میشه برای هر موقعیتی مورد استفاده قرار داد و استایلی جذاب و منحصر به فرد داشت. این مدل از لباس زنانه و دخترانه، راحت ترین مدل لباسی هست که میشه در مهمانی و جشن پوشید و استایلی شیک و جذاب داشت. شما می توانید مدل های مختلف تونیک مجلسی، تونیک گیپوری، تونیک حریر، تونیک لمه و غیره رو با لگ، جوراب شلواری همراه با کفش پاشنه بلند و یا کفش پاشنه تخت بپوشید و یک استایل نیمه رسمی و شیک داشته باشید. اگه تصمیم به خرید تونیک مجلسی دارید، بهتون پیشنهاد میکنیم ابتدا مدلهای مختلف و جدید تونیک مجلسی 2022 که در این بخش از زیبامون دات کام گردآوری کردیم رو مشاهده کنید و بعد با توجه به سلیقه و استایل خودتون بهترین مدل تونیک مجلسی رو تهیه کنید و مورد استفاده قرار بدید و یک استایل منحصر به فرد داشته باشید.

بهترین تونیک برای مجلس

بهترین تونیک برای مجلس
 قطعا در کنار لباس های مجلسی تونیک های بسیاری را در فروشگاه ها و بوتیک ها مشاهده نموده اید، اکثر خانم ها برای مجالس شومیزها و تونیک های مجلسی را انتخاب می کنند. تونیک های لباس های کوتاهی هستند که برای مجلس های مختلف طرح های زیبایی در بازار وجود دارد مثلا بعضی از طرح های مجلسی تونیک، آستین هایش از سر شانه تا مچ دو خط موازی باز است؛ نیز طرح های بهتر دیگه هم از این لباس ها در بازار است با رنگ های مختلف عرضه می شود. اگر شما خرید تونیک زنانه را از طریق بر خط(آنلاین) ترجیح می دهید به شما سایت پوشاک پادمیرا را پیشنهاد می دهم که این فروشگاه تونیک هایی با طرح های زیبایی و کیفیت عالی برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته است اما رنگ های مختلف هم نیز این سایت برای شما قرار داده است.

تونیک چیست؟
تونیک زنانه یک لباس آستین کوتاه و یا آستین بلند و کمی گشاد است که پهلوها، ران‌ها، و به طور کلی قسمتی از پایین تنه را به طور کامل پوشش می‌دهد. در مغازه‌های لباس فروش و فروشگاه‌های آنلاین، گاهی از تونیک زنانه با عنوان پیراهن کوتاه نیز نام می‌برند. این لباس بسیار کاربردی را می‌توانید به روش‌های متفاوتی با لباس‌های دیگر ست کنید. یکی دیگر از مزایای آن نیز این است که برای همه افراد با هر فرم بدنی مناسب است.

بهترین تونیک برای مجلس

برای مهمانی‌های رسمی از چه مدل تونیکی بهره ببریم
  • در مهمانی‌های رسمی هیچ‌ گاه تونیک با یقه‌ی خیلی باز را نپوشید.
  • عزیزان سعی نکنید که از تونیک به عنوان یک پیراهن زنانه بهره ببرید.
  • می‌توانید در این مراسمات تونیک خود را با شلوار جین، دامن تنگ و یا حتی انواع لگ‌های زنانه ست کنید.
  • اگر با این پوشش کفش پاشنه بلند بپوشید؛ بسیار زیبا به نظر خواهید رسید.
  • خلاصه اینکه می‌توانید انواع مختلف اکسسوری، شال و روسری یا کیف‌های کوچک زیبا را با آن ست نمایید.

آشنایی بیشتر با انواع مختلف تونیک زنانه
تونیک با کمربند: همانطور که از نام این مدل برمی‌آید، دارای کمربند است و به واسطه‌ی آن می‌توانید کمر لباس را تنگ یا گشاد کنید. اگر جزو ان دسته از خانم‌ها با اندام ساعت شنی هستید، خرید این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
تونیک به شکل بلوز: می‌توان گفت کوتاهی آستین این مدل شباهت زیادی به بلوز دارد، منتهی از بلندی قد آن چیزی کم نشده و تا روی باسن یا زیر آن را پوشش می‌دهد. این شکل از تونیک‌ها تنوع زیادی دارند و هر خانمی با هر سلیقه‌ای می‌تواند یک مدل خاص را انتخاب کند.
تونیک پلیسه‌دار: سرتاسر این مدل از تونیک‌ها دارای پیله با پلیسه است که می‌تواند ایرادات مختلف اندام شما را پوشش دهند و بیشتر برای خانم‌های نسبتا لاغر مورد استفاده قرار می‌گیرد، جنس پارچه هم حالت ضخیم دارد.
تونیک یقه ‌دار: اغلب تونیک‌هایی که در بازار موجودند، یقه دارند و شکل یقه هم معمولا گرد، هفتی، آرشال، ایستاده و… است که بسته به سلیقه و علاقه‌ی خودتان می‌توانید مدل خاصی را بپسندید.
مدل گشاد: اگر به راحتی لباس حین پوشیدن آن علاقه دارید، پیشنهاد ما به شما خرید تونیک گشاد می‌باشد. جنس آن هم معمولا لخت و نرم می‌باشدت که چین‌های زیادی بر روی آن طراحی شده است.

بهترین تونیک برای مجلس

ویژگی‌های تونیک مناسب
در خرید یک تونیک زنانه باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت مانند کیفیت دوخت و پارچه، راحتی و سایز مناسب که درباره همه لباس‌ها صادق است. خط کمر تونیک باید در محل صحیح قرار گیرد و یقه و آستین‌ها و سر شانه‌ها باید اندازه و در محل درست قرار گیرند. تونیک‌ها می‌توانند کشباف، نخی، و پشمی و یا حتی توری باشند. شما بسته به نیاز و فصلی که آن را می پوشید جنس پارچه مناسب را انتخاب می‌کنید.

فرق تونیک با شومیز و بلوز زنانه چیست؟
این سه لباس از محبوب ترین لباس ها در بین خانم ها هستند زیرا در هر دو حالت رسمی و غیر رسمی از آنها استفاده می شود. اکنون توضیحات همه را خواهید خواند. شومیز در اصل یک کلمه فرانسوی بود، که در واقع یک پوشش نسبتاً بلند، شبیه پیراهن مردانه است. این پوشش به دلیل برهنه و خنک بودن بیشتر مناسب بهار و تابستان است.
قسمت بالای تونیک یک لباس بلند زنانه است که تا و یا زیر باسن را می پوشاند و مواد به کار رفته در آن نیز بسیار با کیفیت است. در حال حاضر می توان گفت که فرق اصلی تونیک ها و شومیز در قد آنهاست.
بلوز زنانه لباس پهن و تنگ است که معمولاً آستین کوتاه است و قسمت بالای باسن را می پوشاند. شکل یقه بلوز گرد و هفتگی است اما کفش معمولاً مانند کراوات یا مدل های دیگر است. انواع مختلف یقه ، گرد ، آجری و یقه های هفتی طراحی شده است.

بهترین تونیک برای مجلس

نکات مهم در مورد این پوشش خاص زنانه
اگر اندامی چاق دارید بهتر است تونیک خود را با دامن ست کنید و از تونیک هایی بلند که ران شما را می پوشانند استفاده کنید. تونیک های کلاسیک را با پیراهنی همسان ست کنید تا به استایلی خاص و متفاوت برسید. به هنگام پوشیدن تونیک اکسسوری مناسب را فراموش نکنید. از کلاه آفتابی گرفته تا عینک دودی و کیف دستی. این ها تکمیل کننده پوشش شما هستند. برای پوشش خانگی حتما تونیک های راحت و خنک با طرح های متفاوت را انتخاب کنید. در میهمانی ها تونیک را با شلوار جین ست کنید. بد نیست یک جفت بوت یا کالج نیمه رسمی به این ست اضافه شود. بهنگام خرید تونیک به جنس و کیفیت محصول مورد نظر خود توجه کنید. برخی تونیک ها خیلی زود فرم خود را از دست می دهند، چروک شده و بسرعت غیر قابل استفاده می شوند. و در آخر فروش ویژه فروشگاه های معتبر اینترنتی را فراموش نکنید.

5  نکته ای طلایی برای خرید تونیک شیک
1. رنگ تونیک
اولین چیزی که باید به آن توجه کنید رنگ تونیک است، سعی کنید رنگ این لباس را با رنگ روسری، کفش یا کیف خود هماهنگ کنید. زیرا اولین چیزی که برای زیبایی ظاهر و سبک مهم است، رنگ لباسی است که می پوشید.

2. طراحی تونیک
نکته بعدی توجه به طراحی روی تونیک است. خواه طرح لباس شما چهارخانه باشد یا گلدار. این یک مسئله شخصی است و به انتخاب شما بستگی دارد. به طور کلی اگر اضافه وزن دارید ، از خرید لباس با طرح افقی خودداری کنید ، اگر لاغر هستید ، لباس با طرح افقی بخرید. بنابراین طراحی عمودی برای افراد چاق مثبت است ، اما برای افراد لاغر نه.

3. اندازه ای تونیک
به اندازه ای تونیک توجه کنید. زیرا در مهمانی های رسمی از آن استفاده خواهید کرد. بنابراین سر، کمر، باسن و قد شما باید دقیقاً متناسب با بدن شما باشد تا زیباتر به نظر برسید.

4. تونیک دکمه ای
وجود یک دکمه یا نه کاملا اختیاری است. مطمئناً برای راحتی شما ، مدل بدون دکمه بهتر خواهد بود. در غیر این صورت ، زیبایی تونیک دکمه ها بیشتر است. اگر به پیراهن های زنانه یا تونیک های آستین دار برای مچ دست علاقه دارید ، می توان گفت که تصمیم درستی گرفته اید ، زیرا این مدل آستین در بین خانم ها بسیار محبوب است.

5. قیمت تونیک
آخرین نکته توجه به قیمت این محصول است. قیمت در حال حاضر، قیمت مقوی های زنانه از ارزان تا گران شروع می شود. قیمت این لباس به عواملی از قبیل متریال ، کیفیت دوخت ، نوع مدل و .. بستگی دارد که شما با توجه به بودجه و سلیقه خود مدل خاصی را انتخاب و خریداری می کنید.

https://penzu.com/p/806f2284

چگونه چند اکانت در تلگرام ثبت کنیم؟

چگونه چند اکانت در تلگرام ثبت کنیم؟


برخلاف واتساپ، داشتن همزمان چند اکانت تلگرام به ‌راحتی امکان‌پذیر است. این پیام‌رسان از سال 2017 از این قابلیت پشتیبانی می‌کرد و این امکان را به کاربران می‌داد تا با ساخت همزمان چند حساب، از تلگرام استفاده کنند. یکی از کاربردی ترین ویژگی‌های این نرم افزار، نصب چند اکانت تلگرام همزمان بر روی گوشی است. این ویژگی چیزی بود که افراد زیادی سال‌ها منتظر آن در یک پیام رسان بودند. زیادند کسانی که ترجیح می‌دهند روابط کاری و دوستانه و حتی خانوادگی خود را از همدیگر تفکیک کنند. تا سال‌های گذشته این کار با داشتن چند گوشی‌ میسر بود! اما این روز‌ها با داشتن چند اکانت در تلگرام می‌توان روابط مختلف خود را از هم جدا کنیم. اگر شما نیز جز افرادی هستید که دوست دارید در سطوح مختلف روابط خود تفکیک قائل شوید، در ادامه با این مقاله همراه باشید تا بدانید چطور چند تا تلگرام داشته باشیم.


چگونه چند اکانت در تلگرام ثبت کنیم؟


چگونه چند اکانت در تلگرام ثبت کنیم؟
سال های پیش از این‌ها کاربران برای داشتن چند اکانت تلگرام می‌بایست برنامه‌های جانبی موجود در این زمینه مانند پلاس و یا موبوگرام را بر روی سیستم خود نصب می کردند. استفاده از این قبیل برنامه‌ها، علاوه بر اشغال کردن بیشتر حافظه دستگاه، امنیت کاربران را به خطر می‌اندازد. بارها خود کمپانی تلگرام در بیانیه‌هایی اعلام کرده که اپلیکیشن‌های جانبی این پیام رسان را قبول ندارد و بهتر است کاربران از آن‌ها استفاده نکنند.
در آخرین آپدیت تلگرام، کاربران می‌توانند علاوه بر اکانت اصلی، تا دو اکانت دیگر را به تلگرام خود اضافه کنند. این اکانت‌های اضافه شده در همان برنامه اصلی در دسترس هستند و می‌توانید آن‌ها را به طور همزمان در دسترس داشته باشید.
برای افزودن چند اکانت به تلگرام خود، مراحلی را که در ادامه توضیح داده‌ایم، به ترتیب دنبال کنید:

  • آخرین نسخه منتشر شده از تلگرام را با توجه به نوع دستگاه خود از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.
  • برنامه را اجرا کرده و با کلیک بر روی آیکون موجود در بخش بالایی رابط، منوی آپشن را باز کنید.
  • برنامه را اجرا کرده و با کلیک بر روی آیکون موجود در بخش بالایی رابط، منوی آپشن را باز کنید.
  • بر روی فلشی که مقابل شماره تماس تلگرام ‌تان قرار گرفته، کلیک کنید.

شماره تلفن همراهی که می‌خواهید اکانت دوم را با آن بسازید، وارد کنید و بر روی آیکون تیک موجود در بالا کلیک کنید. در این مرحله، در صورتی که می‌خواهید شماره‌های تماس موجود در گوشی با اکانت دوم تلگرام‌تان هم همگام گردند، تیک گزینه “Sync Contacts” را بزنید. پس از دریافت کد و وارد کردن آن، اکانت دیگر شما در تلگرام ساخته می‌شود. فرض کنید مثل قبل یک اکانت فعال در تلگرام ما وجود دارد. در این حالت به منظور اضافه کردن اکانت جدید به تلگرام خود و مدیریت همزمان چند اکانت کافیست مراحل زیر را طی کنیم:
وارد منوی تلگرام می‌شویم و شماره خود یا فلش کوچکی که در سمت راست آن قرار دارد را لمس می‌کنیم. گزینه Add Account را انتخاب می‌کنیم. شماره اکانت دوم مورد نظرمان را وارد کرده و تیک گوشه سمت راست و بالای صفحه را انتخاب می‌کنیم. نکته: با برداشتن تیک گزینه Sync Contacts می‌توانید از همگام سازی خودکاری مخاطبین گوشی با مخاطبین اکانت تلگرام خود جلوگیری به عمل آورید. کد تایید پیامک شده به خط مورد نظرمان را در تلگرام وارد می‌کنیم. مشخصات نام و نام خانوادگی را وارد می‌کنیم و آیکون تیک گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس می‌نماییم. به همین سادگی اکانت جدید شما در تلگرام فعال شده و قابل استفاده است. برای مراجعه به هر یک از اکانت های مورد نظرتان کافیست که از منوی اصلی تلگرام آن را انتخاب کنید. دقت کنید که در حال حاضر فقط امکان استفاده همزمان از 3 اکانت تلگرام وجود دارد.


چگونه چند اکانت در تلگرام ثبت کنیم؟


نکاتی مهم در رابطه با ایجاد چند حساب در تلگرام

برای استفاده بهتر و دقیق تر از این امکان تلگرام، لازم است که یک سری نکات را در نظر بگیرید. در حقیقت تلگرام این امکان را ایجاد کرده است که کاربران برای ساخت اکانت دوم تلگرام ، مجبور به استفاده از برنامه های نامعتبر و غیر رسمی نشوند. پس اگر به دنبال داشتن بیشترین امنیت در خصوص استفاده از تلگرام و پیام های خود هستید، بهتر است به جای استفاده از برنامه های غیر رسمی، از تلگرام رسمی استفاده کرده و برای مدیریت چند اکانت از روش ارائه شده بهره ببرید.

  • در حال حاضر کاربران تنها مجازند تا سه اکانت تلگرام را در یک اپلیکیشن ایجاد و بین آن ها سوئیچ کنند.
  • استیکرها، گیف ها و پیام های ذخیره شده هر اکانت، منحصرا مخصوص به همان اکانت بوده و در اکانت دیگر لود نخواهند شد.
  • برای دسترسی به اکانت دوم یا سوم، تنها کافی است از طریق مرحله 1 به منوی Options رفته و سپس روی نام کاربری خود کلیک کنید و از منوی ظاهر شده، اکانت مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
  • اگر در هر کدام از اکانت ها، پیامی دریافت کنید، نوتیفیکیشن مربوط به آن پیام به شما نمایش داده خواهد شد و در کنار آواتار اکانت شما در منوی Options تعداد پیام های دریافت شده نمایش داده خواهد شد.
  • در صورت انتخاب نکردن گزینه همگام سازی مخاطبین، مخاطبین اکانت قبلی به اکانت جدید انتقال داده نخواهند شد.
  • محتوای پیام ها و چت ها، در اکانت متفاوت می باشد.


سوییچ کردن در بین اکانت‌های همزمان تلگرام
برخی از کاربران فکر می‌کنند حالا که چند شماره تلفن و چند اکانت همزمان تلگرام دارند، باید از آنها log out کنند تا بتوانند از یکی از اکانت‌ها استفاده کنند. ولی این‌طور نیست.  می‌توانید به آسانی با استفاده از همان یک برنامه تلگرام روی گوشی یا دسکتاپ خود، در بین اکانت‌های خود سوییچ کنید.
مرحله اول
برای این منظور کافی است آیکون سه‌خطی مستطیل شکل را انتخاب کنید.
مرحله دوم
حالا می‌توانید حساب‌های خود را مشاهده کنید و با انتخاب هر کدام از آنها در بین آنها سوییچ کنید.
پس اگر برای مثال، یک اکانت برای امور کاری و اکانت دیگری برای ارتباط با دوستان خود دارید؛ محدودیتی در استفاده‌ی همزمان از آنها نخواهید داشت.


چگونه چند اکانت در تلگرام ثبت کنیم؟


مدیریت اعلان‌های تلگرام برای چند اکانت همزمان
اگر چند اکانت را به تلگرام خود اضافه کرده‌اید، اعلان‌های (notification) تمام آنها را روی اپلیکیشن تلگرام خود دریافت خواهید کرد. وقتی که اعلانی را از جانب تلگرام دریافت می‌کنید، به شما اطلاع هم داده می‌شود که هر اعلان مربوط به کدام‌یک از اکانت‌هایتان است.

چطور اکانت سوم خود را به تلگرام اضافه کنیم؟
قانون کلی تلگرام در رابطه با ایجاد اکانت جدید این است که برای استفاده از هر اکانت جدید باید یک شماره تلفن جدید معرفی کنید. پس اگر، برای مثال، یک اکانت برای امور کاری و اکانت دیگری برای امور شخصی خود استفاده می‌کنید و گوشی هوشمندتان دو سیم‌کارتی است، کافی است مراحل بالا را گام به گام انجام دهید و از تلگرام خود لذت ببرید. اما اگر به اکانت سوم نیاز پیدا کرده‌اید و گوشی همراه‌تان دو سیم‌کارتی است، می‌توانید برای معرفی شماره تلفن سوم یکی از سیم‌کارت‌ها را از گوشی‌تان خارج کنید و سیم‌کارت جدید را در گوشی قرار دهید. نیز می توانید سیمکارت مورد نظر را روی گوشی دیگری روشن کنید.
اکنون مراحل اضافه کردن اکانت جدید به برنامه تلگرام تان و معرفی سیم‌کارت را مطابق آنچه که در بالا توضیح داده شده است، انجام دهید. نکته‌ی حائز اهمیت این است که برای استفاده از اکانت تلگرام، تنها در زمان معرفی شماره تلفن باید سیم‌کارت آن شماره فعال باشد. یعنی پس از آنکه اکانت را راه اندازی کردید، دیگر برای استفاده از اکانت خود به فعال بودن و روشن بودن آن سیمکارت نیازی ندارید. بنابراین، می‌توانید هر شماره‌ای را که برای مقاصد دیگر نیاز دارید، روی گوشی همراه خود قرار دهید.

شلوار جین ذغالی زنانه

شلوار جین ذغالی زنانه

شلوار جین ذغالی زنانه
یکی از مراحل انتخاب شلوار جین، انتخاب رنگ شلوار جین زنانه است که بر اساس میزان شستشوی آن با اسیدها به دست می‌آید. اگر به دنبال شلواری مقاوم هستید و همچنین اگر چاق هستید شلوارهای تیره‌تر را انتخاب کنیدکه شلوار جین مشکی و ذغالی می تواند گزینه مناسبی باشد. در غیر این صورت می توانید هر رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید. شلوارهای جین علاوه بر آبی رنگ‌های دیگری هم دارند که در صورت علاقه به ایجاد تنوع در استایل خود می توانید از آن‌ها تهیه کنید.

نحوه ی ست کردن جین ذغالی زنانه با لباس های مختلف
شلوار جین ذغالی سبک اسپرت
یکی از ست های ساده و شیک که می توانید در دورهمی های خانوادگی و دوستانه داشته باشید ست اسپرت شلوار جین ذغالی است. مثلا شلوار جین ذغالی زنانه به همراه تی شرت هایی با رنگ های ترجیحا تند و شاد است. همچنین می توانید از تی شرت و پیراهن با دکمه های باز استفاده کنید که استایل شیک و اسپرتی را برای شما خواهد داشت. البته نکته ای که حائز اهمیت این است که برای پیراهنی که می خواهید روی تی شرت بپوشید باید رنگی انتخاب کنید که به رنگ شلوار شما نزدیک باشد زیرا اگر رنگ این دو یکی باشد استایل شما شبیه به فرم های کاری و رسمی می شود. از طرفی به جای پیراهن های مردانه می توانید برای روی تی شرت از کت جین اسپرت استفاده کنید که یک استایل مناسب برای فصل پاییز و اوایل بهار است. برای داشتن استایل اسپرت می توانید از شلوار های جین مام استایل و مام فیت و اسلش هم استفاده کنید همچنین مدلی که بعد از مدتها دوباره ترند شده است و سبک کژوال راحتی را ایجاد می کند یعنی شلوار جین های بگ و نیم بگ هم به رنگ ذغالی را همراه با لباس هایی که کمی جذب ترند و قد متوسط رو به کوتاهی دارند به راحتی استفاده کنید. همچنین می توانید شلوار های جین اسلش و مام استایل ذغالی را بایک تی شرت لانگ رنگی ست کنید و یک استایل اسپرت و راحت را برای خود بسازید استفاده از کلاه بیسبالی برای یک استایل اسپرت با جین های ذغالی ایده خوبی است.

شلوار جین ذغالی زنانه

شلوار ذغالی و سبک رسمی
شلوار های جین ذغالی حتی در استایل های رسمی هم کاربرد داشته و یک تیپ و ظاهر شیکی برای شما ایجاد می کند با پوشیدن شلوار جین ذغالی به همراه یک پیراهن طوسی روشن می توانید یک استایل خاص و رسمی داشته باشید همچنین برای آقایان پوشیدن کت های تک به همراه شلوار جین ذغالی هم می تواند انتخاب مناسب برای محیط های رسمی تر باشد. رنگ بندی پیراهن ها می تواند متنوع و از طرفی هماهنگ باشند اما برای محیط های رسمی استفاده از رنگ های ملایم که تند نباشند مثل سفید و طوسی روشن و شیری و خاکی و .. مناسب است تا در کنار شلوار ذغالی استایل شما را شیک تر به نمایش بگذارد. استایل رسمی تر برای خانم ها با شلوار جین ذغالی راسته و یا جذب را می توان با یک کت و شومیز جلو دکه دار و حتی کمربندی که به استایل و سبک دخترونه هماهنگ باشد را ست کرد که برای دور همی های خود چه در محیط خونه و چه در محیط هایی مثل کافه و رستوران و .. انتخاب کرد زیرا استایل شیک و مناسبی است.

شلوار جین ذغالی با شومیز
همان طور ک گفتیم ست کردن لباس ها با شلوار جین همچنین جین های ذغالی به راحتی امکان پذیر و ساده هستند اما با این حساب اگر می خواهید از شلوار جین ذغالی برای مراسم و مجلس های خاص تر استفاده کنید باید یکسری نکات را رعایت کنید مثلا سبک شلوار جین شما کمک زیادی به خاص و مجلسی شدن استایل شما می کند.
ست شلوار جین ذغال با شومیز مناسب برای داشتن یک استایل که مناسب مهمونی های بزرگتر می باشد. چراکه استفاده از شومیز و یا پیراهن های کوتاه مجلسی خود با رنگ های روشن همراه با جین ذغالی جذب و یا جین اسکینی بسیار شیک و جذاب است. همچنین می توانید از شلوار های دم پا مثل بوت کات و یا بوت کات چاکدار با یک کفش پاشنه بلند استفاده کنید در این صورت بهتر است قد شومیز مورد نظر شما خیلی بلند نباشد تا استایل شما به خوبی نشان داده شود زیرا شلوار های بوت کات قد و نسبتا فاق بلندی دارند. برای رنگ بندی شومیز می توانید از هر رنگی که دوست دارید استفاده کنید زیرا جین های ذغالی با همه رنگ ها هما هنگی دارند اما ترجیحا برای مهمونی های خاص رنگ های ملایم و روشن همراه با جین ذغالی انتخاب بهتری می توانند باشند.

شلوار جین ذغالی زنانه

شلوار جین ذغالی با چه کفشی بپوشیم
برای انتخاب کفش همراه با شلوار جین ذغالی برای داشتن یک استایل و ست شیک، در ابتدا باید مدل و سبک شلوار و استایل خود را در نظربگیرید اگر از شلوار های بوت کات ذغالی استفاده می کنید به دلیل اینکه این سبک شلوار بیشتر برای مجالس و مهمونی استفاده می شود پوشیدن کفش پاشنه بلند و یا لژ دار مشکی برای این مدل از جین ها مناسب است.
اگر تیپ شما اسپرت و راحتی است می توانید از شلوار جین های راسته و یا اسلش و مام استایل استفاده کنید و در کنارش از مدل های کالج و کتونی بهره ببرید همچنین از آن جایی که با شلوار جین ذغالی می توان هر رنگ را ست کرد برای کفش بهتر است با توجه به مانتو و پالتو و یا هر لباسی که پوشیده اید آن را انتخاب کنید اما رنگی که بتواند در کنار شلوار جین ذغالی خودش را نشان دهد کفش سفید است.
شلوار های جین ذغالی برای فصل زمستان که اغلب ممکن است در کنار پالتو از بوت و یا نیم بوت استفاده کنید که می تواند به تکمیل استایل شما کمک کند در کنار پالتو و شلوار های جین ذغالی می توانید از کفش هایی مناسب با استایل خود حتی بوت و کتونی و .. استفاده کنید.

شلوار جین ذغالی زنانه

خرید شلوار جین ذغالی زنانه
•    سایز مناسب: اولین نکته ای که هنگام خرید هر نوع لباسی خصوصا شلوار جین زنانه باید به آن توجه کنید، سایز مناسبش است. برای این منظور شما باید هم به سایز دور کمرتان توجه داشته باشید و هم به سایز دور باسنتان تا با انجام یک انتخابی درست بتوانید به شلواری مناسب با سایز بدن خود دست پیدا نمایید.
•    اندازه فاق: نکته بعدی که در هنگام خرید شلوار جین زنانه باید به آن توجه داشته باشید، اندازه فاق شلوار مورد نظرتان است. برای این منظور توصیه می کنیم اگر از قدی کوتاه و اندامی لاغر برخوردار هستید، از شلوارهایی با فاق بلند و چنانچه دارای کمری باریک و پایین تنه ای توپر می باشید، از شلوارهایی با فاق کوتاه استفاده کنید.
•    مدل لباس: امروزه شلوارهای جین زنانه از مدل های مختلفی برخوردار هستند که تنها شما باید مناسب با سلیقه و تیپ و استایل خود اقدام به انتخاب یک کدام از این مدل ها نمایید.
•    تناسب با فرم بدن: همیشه با توجه به فرم بدن خود اقدام به خرید لباس و پوشاک نمایید. برای این منظور روش ها و راهکارهای زیادی وجود دارد که تنها با مطالعه آنان می توانید به سراغ بهترین انتخاب ها و مدل ها برای خود بروید؛ مثل اینکه شما از باسن بزرگی برخوردار هستید و به همین خاطر بهتر است اغلب به دنبال شلوارهایی با جیب های پشت کوچک باشید نه جیب های بزرگ که سبب بیشتر دیده شدن نیم تنه پایینی شما شوند!
•    رنگ شلوار: اگر فکر می کنید شلوار جین زنانه تنها دارای تم رنگ آبی می باشد، سخت در اشتباه هستید؛ زیرا امروزه شلوارهای با رنگ های بسیار متنوعی طراحی و تولید می شوند و این شما هستید که باید با توجه به رنگ پوست و همچنین لاغری و یا چاقی خود اقدام به خرید یک کدام از این رنگ ها نمایید. لازم به ذکر است بهتر است خانم هایی با وزن بالا از شلوارهایی با رنگ تیره استفاده نمایند.
•    قیمت شلوار جین ذغالی زنانه: عوامل مختلفی بر روی قیمت شلوار جین زنانه می تواند تاثیر بگذارد که البته بهتر است شما همواره با توجه به میزان بودجه خود اقدام به خرید یک شلوار مناسب با توجه به سلیقه و از آن مهمتر، فرم بدنی و همچنین اندازه ای متناسب با خود نمایید.(خرید بهترین شلوار جین دمپاگشاد زنانه ارزان)

کیف پول مجازی چیست؟

کیف پول مجازی چیست؟

کیف پول مجازی چیست؟
کیف پول مجازی یک برنامه نرم افزاری است که کلیدهای خصوصی و عمومی را نگه می¬دارد و با بلاک¬چین¬ های مختلف در تعامل است تا کاربران بتوانند ارز دیجیتال را ارسال و دریافت کرده و بر تراز آنها نظارت کنند.  کیف پول مجازی این امکان را به کاربران می‌دهد تا ارز دیجیتال را ارسال و دریافت کنند و بر مانده آن‌ها نظارت داشته باشند. اگر می¬خواهید از بیت کوین یا هر رمز ارزی دیگری استفاده کنید، باید کیف پول دیجیتالی داشته باشید. میلیون‌ها نفر از کیف پول رمز ارزها استفاده می‌کنند اما در مورد نحوه کار آن‌ها آگاهی کامل ندارند. برخلاف کیف پول‌های جیبی سنتی، کیف پول‌های دیجیتال هیچ ارزی را ذخیره نمی‌کنند. در حقیقت ارزها در هیچ مکان واحد ذخیره نمی‌شوند و در هیچ مکانی به‌صورت فیزیکی ندارند. همه آنچه وجود دارد سوابق تراکنش‌های ذخیره شده در بلاکچین است. وقتی شخصی برای شما رمز ارزی ارسال می‌کند در اصل مالکیت کوین¬‎های خود را به آدرس کیف پول شما اعطا می¬کند. هیچ تبادل فیزیکی کوین رخ نمیدهد. این معامله در بلاکچین ثبت می‎شود و میزان موجودی در کیف پول دیجیتالی شما تغییر میکند. کیف پول‌های مختلفی وجود دارد که روش‌های متفاوتی برای ذخیره و دسترسی به ارز دیجیتال برای شما ارائه می‌دهند. کیف پول‌های مجازی را می‌توان به سه دسته سخت افزاری، نرم‌افزاری و کاغذی تقسیم کرد. کیف پول‌های نرم‌افزاری بر روی لپ‌تاپ، رایانه شخصی یا تلفن همراه بارگیری و نصب می‌شوند و آن‌ها فقط از دستگاهی که بارگیری شده‌اند قابل دسترسی هستند.

کیف پول مجازی چیست؟

کیف پول مجازی چطور کار می کند؟
میلیون ها نفر از کیف پول های مجازی استفاده می کنند، اما درک اشتباه حائز اهمیتی در مورد نحوه کار آنها وجود دارد. بر خلاف کیف پول های سنتی "جیبی"، کیف پول های دیجیتال ارز را ذخیره نمی کنند. در حقیقت ارزها در جایی ذخیره نمی شوند یا به صورت فیزیکی وجود ندارند. تمام آنچه وجود دارد، سوابق تراکنش¬ها است که در بلاک چین ذخیره می¬شوند.
کیف پول¬ های مجازی برنامه های نرم ¬افزاری هستند که کلیدهای عمومی و خصوصی را ذخیره کرده و با بلاکچین ¬های مختلف ارتباط برقرار می¬کنند تا کاربران بتوانند موجودی خود را کنترل کرده، پول ارسال یا دریافت کنند و سایر عملیات را انجام دهند.
وقتی شخصی بیت کوین یا هر نوع ارز دیجیتال دیگری برای شما ارسال می کند، در اصل در حال محول کردن مالکیت کوین های خود به آدرس کیف پول شما هست.
برای اینکه بتوانید این کوین ها را خرج کرده و به وجوه دسترسی پیدا کنید، کلید خصوصی که در کیف پول شما ذخیره شده است باید با آدرس عمومی ارزی که به آن اختصاص داده شده مطابقت داشته باشد.
اگر کلیدهای عمومی و خصوصی مطابقت داشته باشند، موجودی در کیف پول دیجیتال شما افزایش خواهد یافت و متعاقبا موجودی فرستندگان کاهش خواهد یافت. هیچ معاوضه واقعی سکه ¬های حقیقی وجود ندارد. این معامله صرفاً با ثبت تراکنش در بلاک¬چین و تغییر موجودی در کیف پول مجازی شما مشخص می¬شود.

کیف پول مجازی چیست؟

انواع مختلف کیف پول مجازی
کیف پول های مختلفی وجود دارد که روش های مختلفی برای ذخیره و دسترسی به ارز دیجیتال شما ارائه می¬دهند. کیف پول ها را می توان به سه دسته مجزا تقسیم کرد: نرم افزاری ، سخت افزاری و کاغذی.

کیف پول مخصوص دسکتاپ
کیف پول روی رایانه شخصی یا لپ تاپ بارگیری و نصب می شوند. آنها فقط از رایانه ه¬ایی که در آن بارگیری شده است، قابل دسترسی هستند. کیف پول¬ های دسکتاپ، یکی از بالاترین سطوح امنیتی را ارائه می دهند اما اگر رایانه شما هک شده یا ویروسی شده ¬باشد، احتمال اینکه تمام وجوه خود را از دست دهید وجود دارد.

کیف پول آنلاین
کیف پول ها روی کلود (Cloud) اجرا می شوند و از طریق هر وسیله پردازشی در هر مکان قابل دسترسی هستند. در حالی که دسترسی آنها راحت است، کیف پول های آنلاین کلیدهای خصوصی شما را به صورت آنلاین ذخیره می کنند و توسط شخص ثالثی کنترل می شوند که باعث می شود آنها در برابر حملات هک و سرقت آسیب پذیر شوند.

کیف پول مجازی چیست؟

کیف پول مخصوص تلفن همراه
در این کیف پول کلیدهای خصوصی روی یک برنامه روی گوشی شما اجرا شده و از آن جهت مفید هست که می¬توان از آنها در هر مکانی از جمله فروشگاه¬های خرده ¬فروشی استفاده کرد. به دلیل محدود بودن فضای موجود در موبایل ، کیف پول های موبایل معمولاً بسیار کوچکتر و ساده تر از کیف پول¬های دسکتاپ هستند.

کیف پول سخت افزاری
این کیف پول ¬ها با کیف پول ¬های نرم¬ افزاری متفاوت هستند زیرا کلیدهای خصوصی کاربر را در یک دستگاه سخت افزاری مانند USB ذخیره می کند. اگرچه کیف پول¬ های سخت افزاری معاملات را بصورت آنلاین انجام می¬دهند، اما آن¬ها را به صورت آفلاین ذخیره می¬کنند که امنیت بیشتری را برای شما فراهم می¬کند.
کیف پول ¬های سخت افزاری می توانند با چندین رابط وب سازگار باشند و می¬توانند از ارزهای مختلف پشتیبانی کنند. علاوه بر امنیت بالا، رابط کاربری و استفاده از این نوع کیف پول بسیار آسان است.
کاربران به سادگی میتوانند کیف پول سخت افزاری خود را به هر رایانه یا دستگاهی با اینترنت متصل کرده و پس از وارد کردن پین کد، ارز را دریافت و ارسال نمایند. کیف پول های سخت افزاری باعث می شود تا بتوانید به راحتی معامله کنید و ضمن اینکه پول خود را به صورت آفلاین و دور از خطر نگه دارید.

کیف پول کاغذی
استفاده از این نوع کیف پول بسیار آسان است و امنیت بسیار بالایی را فراهم می ¬آورد. در حالی که کیف پول کاغذی به طور ساده می¬تواند به یک کپی فیزیکی یا پریت شده از کلیدهای عمومی و خصوصی شما اشاره داشته باشد، می تواند به یک نرم افزار نیز ارجاع داشته باشد که برای تولید ایمن یک جفت کلید که در آن چاپ شده، استفاده می شود.
استفاده از کیف پول کاغذی نسبتاً ساده است. انتقال بیت کوین یا هر ارز دیگر به کیف پول کاغذی شما با انتقال وجه از کیف پول نرم افزاری به آدرس عمومی نشان داده شده در کیف پول کاغذی شما انجام می شود.
از طرف دیگر اگر می¬خواهید پول را پس بگیرید یا خرج کنید، تنها کاری که باید انجام دهید انتقال وجه از کیف پول کاغذی خود به کیف پول نرم افزاری است. این فرآیند که اغلب به عنوان "جارو کردن""sweeping" گفته می شود، می تواند به صورت دستی با وارد کردن کلیدهای خصوصی یا با اسکن کد QR روی کیف پول کاغذی انجام گردد.

کیف ‌پول چند امضایی
با استفاده از کیف ‌پول چند‌ امضایی کاربران می‌توانند از مشکلاتی مثل از دست دادن یا دزدیده شدن کلید خصوصی خود جلوگیری کنند.
در این نوع کیف‌ پول ‌ها حتی در صورت به خطر افتادن یکی از کلیدهای خصوصی، دارایی‌ شما در امان خواهند ماند. در کیف پول چند امضایی، شما کلیدهای خصوصی خود را در چند دستگاه متفاوت مثل موبایل، لپ تاپ و تبلت ذخیره می‌کنید و حتی اگر یکی از دستگاه‌های شما دزدیده شود، دزد تنها با 1 کلید خصوصی نمی‌تواند به دارایی‌ها دسترسی پیدا کند.
این را نیز بدانید که استفاده از تکنولوژی چند امضایی به عنوان تایید دو مرحله‌ای می‌تواند خطرناک باشد؛ به خصوص در کیف پول‌هایی که از سیستم امضای ۲ از ۲ استفاده می‌کنند. اگر یکی از کلیدهای شما گم شود، شما نمی‌توانید به دارایی‌هایتان دسترسی داشته باشید.

کیف پول مخصوص صرافی بید ارز
در حال حاضر استفاده از کیف پول صرافی در تمامی صرافی‌های معروف دنیا نظیر بایننس، کوین بیس، بید ارز و دیگر صرافی‌های محبوب، تبدیل به امری رایج شده است. توجه داشته باشید که در این نوع کیف پول، شما عملا دارایی را به یک آدرس منتقل میکنید، اما هیچ نوع کلید خصوصی دریافت نخواهید کرد. بید ارز به عنوان بزرگترین سامانه مبادلات ارز دیجیتال در ایران، دارای یک کیف پول داخلی است که از هر نوع تحریم مصون بوده و امنیت آن توسط شرکت تضمین می شود.

کیف پول مجازی چیست؟

امنیت کیف پول‎های مجازی
انواع مختلف کیف پول، از درجه های متفاوتی از امنیت برخوردارند. وب سرور محیط خطرناکتری نسبت به کیف پول آفلاین برای نگهداری ارز شما دارد. کیف پول‌های آنلاین کاربران را در معرض هرگونه آسیب موجود در پلتفرم¬‎های کیف پول قرار می‌دهند که می‌تواند در نهایت منجر به سرقت وجوه شود.
از طرف دیگر کیف پول‌های آفلاین را نمی‌توان هک کرد چرا که به شبکه متصل نیستند. مهم نیست از کدام کیف پول استفاده می‌کنید، از دست دادن کلیدهای خصوصی به معنای از دست دادن پول است. اگر کیف پول شما هک شود یا برای یک کلاه‌بردار پولی ارسال کنید، هیچ راهی برای برگرداندن ارز از دست رفته یا برگرداندن تراکنش وجود ندارد. شما باید فقط مقادیر کمی ارز را برای استفاده آنلاین روزانه ذخیره کنید و بخش اعظم بودجه خود را در یک محیط امن نگه دارید.
ذخیره¬ سازهای آفلاین مانند ledger nano یا کیف پول‌های کاغذی نمونه¬ هایی هستند که از شما در برابر خرابی رایانه محافظت کرده و به شما امکان این را می‌دهند تا کیف پول خود را در صورت مفقود شدن بازیابی کنید.

کیف پول مجازی چیست؟

کدام کیف پول مجازی برای من مناسب است؟
آیا برای خریدهای روزمره به کیف پول احتیاج دارید یا فقط می¬خواهید از آن برای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنید؟ آیا قصد دارید از چندین ارز استفاده کنید یا تنها یک رمز ارز را مد نظر دارید؟ آیا از هرجایی نیاز دارید به کیف پول دیجیتال خود دسترسی داشته باشید؟
Green address یک کیف پول بیت کوین کاربر پسند است که یک انتخاب عالی برای مبتدیان محسوب میشود. Green address برای رایانه‌های شخصی یا تلفن همراه اعم از اندروید و iOS و حتی افزونه مرورگر کروم قابل دسترس است.
وقت گذاشته و در مورد نیازهای خود فکر کنید
ویژگی‌ها شامل آدرس‌هایی با چند امضا و نشانه‌های دو عاملی برای ارتقا امنیت، تهیه نسخه پشتیبان از کیف پول کاغذی و تائید فوری تراکنش در آن وجود دارد. البته در سوی دیگر Green address برای کلیه پرداخت‌ها نیاز به تائید دارد، بنابراین شما کنترل کامل بر هزینه¬ های خود دارید.
Atomic wallet یک راه حل امن برای مدیریت بیت کوین، اتریم و بیش از 300 کوین و توکن دیگر دارد. در این کیف پول دارایی‌ها و ویژگی‌های رمزنگاری شده به طور مرتب بروز می‌شوند. کلیدهای خصوصی به طور ایمن در دستگاه کاربر رمزگذاری می‌گردند، بنابراین هر فردی کنترل کامل بر وجوه خود دارد.
ledger nano یک کیف پول سخت افزاری برای استفاده کنندگان رمز ارزها است که قصد دارد با استفاده از یک لایه امنیتی دوم، تعدادی از گزینه‌های حمله را از بین ببرد. Leger nano برای دسترسی به یک پین نیاز دارد و کاملاً با دکمه‌های روی کیف پول فیزیکی کنترل می¬شود. این کیف پول سخت افزاری تقریباً به اندازه فلش درایو کوچک است و از زمانی که قفل کیف باز بوده و با USB به یک دستگاه متصل شده است، با بلاکچین ارتباط برقرار می‌کند.

تولید کننده درب شامپو

تولید کننده درب شامپو

تولید کننده درب شامپو
تولید کننده درب فیلیپ تاپ شامپو دهانه ۲۸، تخفیف استثنایی به مدت محدود برای فروش انواع درب فیلیپ تاپ شامپو در سایز های مختلف با رنگبندی دلخواه مشتریان ، برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید. . کارخانه آوان پلاست تولید کننده درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۴ ، ۲۸ و ۳۸ است و انواع درب فیلیپ تاپ شامپو دهانه ۲۸ اردکی به صورت عمده و قیمت مناسب به فروش می رساند. کارخانه آوان پلاست ، طراح و تولید کننده بزرگ انواع مصنوعات پلاستیکی است و با به کار گیری از قالب های مختلف ، بیش از ده ها نوع درب پلاستیکی برای انواع بطری ها طراحی و تولید می کند. این کارخانه خط تولید بسیار پیشرفته و به روزی دارد و با استفاده از از انواع دستگاه های تزریق پلاستیک عملیات تولید ظروف پلاستیکی مختلف را تکمیل می نماید. درب های بطری های پلاستیکی بسیار متنوع هستند و در دسته بندی های مختلف تقسیم بندی می شوند. درب فیلیپ تاپ یکی از درب های پر مصرف و کاربردی است که از آن بر روی بسیاری از بطری ها استفاده می کنند ، زیرا کارایی بسیار آسانی برای مصرف کننده دارد و به آسانی باز و بسته می شود. درب فیلیپ تاپ به لحاظ ظاهری در انواع بسیار مختلفی تولید می شود ، اما عموما درب فیلیپ تاپ تاج خروسی ، درب فیلیپ تاپ اردکی و درب فیلیپ تاپ ساده از انواع رایج و پر مصرف درب فیلیپ تاپ هستند. درب فیلیپ تاپ شامپو در سایز های مختلف تولید می شود ، بنابراین می توان از آن بر روی انواع بطری ها با سایز دهانه مختلف استفاده کرد .

تولید کننده درب شامپو

بازیافت درب بطری
امروزه بطری‌های پلاستیکی کاربردهای گسترده‌ای در زندگی روزمره ما دارند؛ همچنین هزینه و انرژی بسیار زیادی صرف تولید این بطری‌ها می‌شود. از این رو، هرگز نباید بصورت زباله دور ریخته شوند. ماشین‌آلات بازیافت پلاستیک آماده‌اند تا با این قطعات پلاستیکی، بطری‌های جدیدی تولید کنند. با این کار، هم هزینه‌های تولید گرانول را کاهش داده‌ایم و همچنین محیط‌زیست را از آلودگی‌های روز افزون نجات می‌دهیم. در دنیا به این نتیجه رسیدند که درب بطری ها را جداسازی کنند چون نسبت به بطری ها جنس خالص و مرغوبی دارند و سبک و راحت و قابل حمل‌اند. از این‌ها پس از بازیافت، در صنایع برای ساخت لوازم اداری و حتی تجاری استفاده می‌شود.
درب بطری از جنس پی‌ای‌پلی‌اتیلن است و جنس درب های پلاستیکی با جنس بدنه بطری‌های پلاستیکی متفاوت است از اینرو دمای ذوب متفاوتی دارند و چون نمیتوان در یک دستگاه دو نقطه‌  ذوب پیش‌بینی کرد، لذا به طور جداگانه باید بازیافت شوند. با توجه به صرف هزینه و وقت برای این امر، در مواردی مراکز مربوط از بازیافت کردن درب ها منصرف می‌شوند و عملاً در و لفافه از بین می‌رود و دور ریخته می‌شود. از سوی دیگر، درب های بطری‌ها نقش بسیار زیادی در تخریب محیط‌زیست دارند، این‌ها  کوچک‌اند و در طبیعت رها می‌شوند و چون تجزیه‌پذیر نیستند قرن‌ها در طبیعت می‌مانند. در نتیجه باید درب های بطری به طور جداگانه جمع آوری شوند و برای بازیافت استفاده شوند.

نکاتی که در خرید درب و دستگیره بطری پت باید در نظر بگیریم
برای خرید درب و دستگیره بطری برخی موارد هست که باید هنگام خرید آن دقت داشته باشید، اگر این نکات در انتخاب رعایت شود باعث می شود تا کیفیت و ماندگاری محصولی که در بطری های پلاستیکی استفاده می شود بالا باشد،
و اما مواردی که باید در انتخاب و خرید درب و دستگیره بطری پلاستیکی به آن توجه کنیم را در ذیل آورده ایم:
•    وزن درب و دستگیره
•    استحکام آن که در حد قابل قبولی باشد
•    تولید با مواد درجه یک
•    تحمل وزن خوبی داشته باشد (این مورد برای دستگیره درب بسیارمهم است )

خرید درب بطری
انواع درب بطری پت پلاستیکی را با قیمت مناسب و ارزان از سایت آوان پلاست به صورت عمده  خریداری نمایید، جهت درب بطری پت و پلاستیکی ، مشاوره و سفارش با  ما تماس بگیرید.
 
تولید کننده درب شامپو

قیمت درب فیلیپ تاپ
قیمت درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۸ با رنگبندی، اگر به دنبال درب فیلیپ تاپ شامپو دهانه ۲۸ کاملا مقاوم در برابر هر گونه ضربه و دما هستید ما به شما این محصول منحصر به فرد پرکاربرد در همه زمینه ها پیشنهاد می کنیم . کارخانه آوان پلاست جزء یکی تولید کننده های موفق در زمینه تولید انواع پلاستیکی بوده و تمام محصولات را با بهترین کیفیت و با موادهای درجه یک و مرغوب و همچنین از بروزترین تکنولوژی ها برای ساخت محصولات استفاده می کنند که کاملا تضمین شده است لیست قیمت های عمده درب فیلیپ تاپ دهانه ۲۸ به علت نوسانات ارزی قیمت مواد بطور لحظه ای و آنلاین محاسبه می شود و همین موضوع باعث شده تولید کننده و مسئول فروش نتوانند قیمت ثابتی داشته باشند و قیمت محصول را بصورت آنلاین  به مشتریان اعلام می کنند کارخانه آوان پلاست در استان تهران واقع شده است و امکان سفارش و ارسال به سراسر ایران را دارد . خریداران می توانند محصول را با کیفیت بالا و کاملا استاندارد را بدون هیچ واسطه ای مستقیم از کارخانه خریداری کنند مسئول فروش ما محصولات را بطور کامل برای شما بصورت کامل توضیح می دهند برای ثبت سفارش خود و برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید .

https://penzu.com/p/a7652cce