دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت

چرا باید فقط لباس نخ پنبه خرید کنیم؟

چرا پنبه اینقدر عالی است؟ از کجا شروع کنم.....


لباس نخی یا نخ پنبه، مثل شلوار نخی زنانه که از بهترین نوع کیفیت خود یعنی پنبه تهیه شده باشد بی شک، شما هم برای خرید شلوار راحتی زنانه اقدام می کردید.

پنبه یک محصول طبیعی است که توسط انسان ها به 600 سال قبل از میلاد می رسد. پنبه مانند بسیاری از محصولات دیگر برداشت می شود - توسط انسان هایی که به کشاورزی و کشت زمین می پردازند! این همیشه یک فرآیند کار فشرده بوده است، اما به دلیل مزایای فوق العاده استفاده از آن در پارچه، ارزش آن را دارد. پنبه دارای مزایای بسیاری از جمله توانایی آن در کنترل رطوبت، عایق بودن، ایجاد راحتی و همچنین ضد حساسیت، ضد آب و هوا و پارچه ای بادوام است.

لباس زیر زنانه سایز بزرگ نخی چاق سفری یوگا، سایز 100% پنبه با پوشش کامل بند کوتاه کوتاه

در اینجا دلایل دیگری وجود دارد که ما پنبه را دوست داریم:

کنترل رطوبت
    پنبه به طور طبیعی جاذب است و مانند مواد مصنوعی تعریق را نشان نمی دهد و به خشک نگه داشتن طبیعی شما کمک می کند.


راحت
    پنبه نرم، جاذب و قابل تنفس است. بنابراین، اگر لباس‌هایتان خارش، تحریک‌کننده، سفت یا چسبنده است، به برچسب‌تان نگاه کنید زیرا ممکن است لباس‌هایتان پنبه‌ای نباشد. در مورد آنچه که راحتی در یک فیبر را تعیین می کند بیاموزید.

قابل تنفس
    گرفتار تله عرق نشوید! پنبه بهتر از پارچه‌های مصنوعی مبتنی بر روغن مانند پلی استر تنفس می‌کند، بنابراین هنگام ورزش بهتر است آن را بپوشید. ناگفته نماند که پنبه ضد رطوبت به طور خاص طراحی شده است تا شما را در حین ورزش خشک و خنک تر نگه دارد.
    *مرجوری جوزف. علوم نساجی مقدماتی، چاپ پنجم، 1363، صص 358-359.

بدون بوهای بد
    وقتی در حال پختن شام، ورزش کردن یا نشستن در کنار آتش هستید، لباس‌هایتان در بوهای مختلف خیس می‌شوند. با پنبه، لازم نیست نگران باشید. پس از قرار گرفتن در ماشین لباسشویی، مواد بدبو را راحت تر از پارچه های دیگر آزاد می کند. در مورد عواملی که باعث بوییدن لباس می شود آشنا شوید.

ثابت شده که به شما کمک می کند بهتر بخوابید!

ضد حساسیت
    بعید است که پنبه نسبت به سایر پارچه ها واکنش آلرژیک ایجاد کند.

بادوام
    پنبه قوی، سخت است و از کثیف شدن الیافش ترسی ندارد. شما می توانید به آن اعتماد کنید تا مدت زیادی دوام بیاورد و در اولین پوشیدن از هم نپاشد. از لباس های کار بادوام گرفته تا LBD های بی انتها، کمد خود را با پنبه بپوشانید زیرا برای مدت طولانی در آن قرار دارد.

بدون چسبیدن
    پنبه چیزهای زیادی است، اما قطعا چسبنده نیست! چسبندگی ایستا را می توان برای خراب شدن پارچه های شرم آور مقصر دانست، اما پنبه هرگز مقصر نیست زیرا نمی تواند بار الکتریکی را نگه دارد. بنابراین اگر می‌خواهید لباس‌های بدون چسبندگی داشته باشید، از پنبه استفاده کنید. در مورد عواملی که باعث چسبندگی ساکن می شود بیاموزید.

پایدار
    پنبه هزاران سال است که وجود داشته و آن را به یکی از قدیمی ترین الیاف جهان تبدیل کرده است. سالانه قابل تجدید، زیست تخریب پذیر است و توسط USDA تنظیم می شود.
    شما مجبور نیستید آن را بشویید، زیرا مانند پارچه های روغنی بو را حفظ نمی کند، می توانید لباس های خود را چند بار به جلو نگه دارید زیرا پنبه بعد از 1 بار پوشیدن کثیف نمی شود. به علاوه در پول، آب و انرژی صرفه‌جویی می‌کنید و به ماندگاری لباس‌هایتان کمک می‌کنید.

بدون قرص

    اگر مردم فکر می کنند قرص زدن اشتباه است، پس انتخاب پنبه باید درست باشد! قرص ها توپ های مزاحم الیاف درهم هستند که وقتی پارچه به خود یا مواد دیگر ساییده می شود روی لباس شما ظاهر می شود. هنگامی که نایلون، پلی استر و قرص مخلوط شوند، دائمی است، در حالی که پنبه هر قرصی را در شستشو می‌ریزد. بنابراین اگر می خواهید لباستان صاف بماند، قبل از خرید برچسب آن را بررسی کنید. با عواملی که باعث ایجاد قرص لباس می شود آشنا شوید.

تطبیق پذیری

    از محل کار تا بازی، لباس ورزشی تا لباس شب، پنبه وجود دارد. این الیاف به قدری همه کاره است که می‌توان آن را به صورت دسته‌ای از پارچه‌های مختلف مانند کرفس، چمدان، توری و مخمل بافته یا بافت. بنابراین مهم نیست چه مناسبتی، پنبه شما را پوشانده است.

پنبه گنجانده شده است

    مهر پنبه را در برخی از صفحات محصولات ما خواهید دید
    هنگامی که این آرم را می بینید، می دانید که محصولاتی با کیفیت بالا از پنبه، بدون مواد پرکننده یا مصنوعی دریافت می کنید.
    Seal of Cotton و خانواده علائم تجاری آن از شناخته شده ترین نمادها در جهان هستند.
    Seal of Cotton یک علامت تجاری Cotton Incorporated است.

خرید شلوار خانگی زنانه از فروشگاه پوشاک کوهستانی


شلوار راحتی زنانه، خرید شلوار راحتی زنانه، شلوار نخی زنانه، شلوار نخ پنبه زنانه، شلوار نخی خانگی زنانه، شلوار نخی زنانه خانگی، شلوار راحتی خانگی زنانه، شلوار راحتی زنانه ترک، قیمت شلوار راحتی ترک زنانه، شلوار خانگی زنانه، شلوار راحتی زنانه ترک پوشاک کوهستانی، شلوار راحتی زنانه نخی، شلوار راحتی زنانه ارزان، شلوار راحتی زنانه ارزان خانگی، قیمت شلوار راحتی، شلوار راحتی زنانه نخی، مدل شلوار راحتی زنانه شیک، شلوار راحتی زنانه ارزان، شلوار راحتی زنانه دیجی کالا، شلوار اسلش راحتی زنانه، شلوار خانگی، شلوار نخی زنانه ترک، شلوار راحتی زنانه گیاهی، شلوار گیاهی ساده، شلوار زنانه بنگلادشی، شلوار نخی راحتی سفید، شلوار راحتی کبریتی زنانه، شلوار راحتی برمودا، شلوار راحتی طرح دار، شلوار راحتی زنانه لینن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد