دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت

طراحی سایت لباس


همانطور که اطلاع دارید مُد به عنوان زیباترین و پرطرفدارترین صنعت به حساب می آید که همیشه درحال تغییر و تحول بوده و روحیه انسان هیچ گاه از پذیرش آن خسته نمی شود. هدف از طراحی سایت پوشاک حمایت از تولیدی های داخل کشور و رفع نیاز داخلی پوشاک در راستای پیشرفت و توسعۀ کشور است. علاوه بر مراکز تولیدی بسیاری از فروشگاه های لباس نیز می توانند با ایجاد یک سایت، ویترینی از البسه خود را در محیط اینترنت به فروش بگذارند.


طراحی سایت پوشاک
یکی از انواع کسب و کار هایی که امروزه می تواند به صورت آنلاین نیز به فعالیت خود ادامه دهند تولیدی های پوشاک می باشند. این تولیدی ها می توانند با در نظر گرفتن یک طراحی سایت پوشاک فضایی را در اینترنت برای معرفی بیشتر محصولات و خدمات خود در نظر بگیرند و از این طریق مشتریان بیشتری را برای خود جذب نمایند. طراحی سایت پوشاک دارای شرایط خاصی است که در ادامه به توضیحات مفصل در این زمینه خواهیم پرداخت.
یک تولیدی پوشاک مطمئنا هر ساله نمونه کار های جدید و به روزی را برای عرضه به بازار تولید میکند که میتواند آنها را در صورت محیا بودن شرایط حتی به کل ایران صادر نماید و تنها به فروش منطقه ای و درون شهر محل فعالیت خود بسنده نکند. برای اینکه چنین شرایطی برای یک تولیدی و یا کارخانه ی تولید وشاک اتفاق بیوفتد نیازمند یک طراحی سایت پوشاک حرفه ای خواهید بود. یک سایت به عنوان یک ویترین 24 ساعته برای شما عمل خواهد نمود که توسط کل ایران مورد بازدید قرار میگیرد و میتواند موقعیت مناسبی را برای فروش محصولات شما فراهم آورد.
حتی در صورتی که یک تولیدی کوچک لباس هستید می توانید با طراحی سایت لباس از این قابلیت برخوردار شوید که با معرفی بیش از پیش خود به مشتریانی از سراسر ایران که تمایل به خرید محصولات شما دارند کم کم پیشرفت کرده، روز به روز سود بیشتری را کسب نموده و به یکی از بزرگ ترین تولیدی های لباس در ایران تبدیل شوید.

طراحی سایت پوشاک برای صاحبان تولیدی پوشاک مردانه و زنانه ، صاحبان سیسمونی، اعضای صنف پوشاک، واردکنندگان لباس ، صادرکنندگان پوشاک و عمده فروشان یک ضرورت غیرقابل انکار به حساب می آید. امروزه تهیه ی البسه مورد نیاز مردم از طریق خرید به وسیله شبکه های اجتماعی و انواع سایت های معتبر نیز به شدت در حال افزایش است. این اقدامات علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت مقرون به صرفه بوده و سریع تر از مراجعه حضوری نیز انجام می شود.


اهمیت طراحی سایت فروشگاه لباس
    بیشتر شدن حجم فروش های روزانه
    توانایی فروش لباس در تمام طول شبانه روز حتی ایامی که بازار تعطیل می باشد
    برتری در مقابل رقبا و فعالیت در فضای اینترنت و کسب درآمد از طریق آن
    ارائه توضیحات تکمیلی در ارتباط با نوع برند و مارک محصولات باعث برندینگ تدریجی شما خواهد شد
    صرفه جویی در انرژی های مختلف زمانی، مکانی و ….
    امکان ارائه فرصت بیشتر به خریداران برای مقایسه و بررسی لباس موردنظر خود با ایجاد گالری تصاویر باکیفیت

با توجه به اینکه سبک لباس پوشیدن معرف جایگاه اجتماعی و شغلی افراد می‌باشد و با توجه به جذابیت و تنوع حوزه مد و پوشاک، استقبال زیادی در این حوزه به وجود آمده و بخشی از سبد نیازهای هر خانواده به شمار می‌آید. طراحی سایت لباس و کیف و کفش یکی از بهترین و هوشمندانه ترین روش‌های تبلیغات و افزایش فروش است. طراحی سایت لباس و کیف و کفش هم برای شرکت های بزرگ و برندهای معروف و هم برای کسب و کارهای کوچک، نمایشگاه و فروشگاهی بیست و چهار ساعته می‌تواند بدون محدودیت مکانی و زمانی هموراه در دسترس مشتریان قرار گیرد.

طراحی سایت لباس، کیف و کفش مزایای قابل توجهی را هم در اختیار شما و هم در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. از جمله آن که محدودیت مکان وزمان را برای شما حذف کرده و علاوه بر آن که بسیاری از هزینه‌های ناشی از فضای ثابت را کاهش می‌دهد، مشتری همواره به محصولات و خدمات شما دسترسی داشته و این گونه هیچ یک از مشتریان خود را از دست نخواهید داد.


طراحی سایت لباس

بسیاری از مشاغل و کسب و کارها برای اینکه بتوانند مشتریان خود را حفظ نمایند و در کنار آن فعالیت خود را گسترش دهند، اقدام به طراحی سایت کرده اند. با توجه به آمار بالای کاربران اینترنت در کشور ما، فرصت بسیار مناسبی برای فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات ایجاد شده است که با طراحی فروشگاه اینترنتی خود در هر لحظه و مکان در دسترس مشتریان خود باشند. فروشندگان و تولیدکنندگان پوشاک و لباس از مشاغلی هستند که امروزه نیازمند طراحی  سایت می باشند.برای اینکه بتوانند محصولات خود را به بهترین شکل در معرض دید خریداران قرار دهند و همینطور بصورت مداوم و 24 ساعته به فروش و ارائه خدمات مشغول باشند، نیازمند طراحی سایت پوشاک می باشند. تیم ویستا به منظور رونق کسب و کار فعالان عرصه پوشاک و همچنین افزایش رضایت کاربران از خرید آنلاین،خدمات  متنوع طراحی سایت لباس را ارائه کرده است.


چه نیازی به طراحی سایت پوشاک می باشد؟!
امروزه تمایل به استفاده از خدمات آنلاین در میان مردم بصورت چشمگیری افزایش یافته است. بسیاری از کارهای روزمره که با صرف هزینه بسیار و تلف کردن زمان همراه بود، امروزه با سرعتی بسیار بالا و کیفیتی به مراتب بهتر از قبل در حال انجام گرفتن است. دلیل اصلی این اتفاق ارائه خدمات و محصولات در بستر اینترنت می باشد. فروشندگان لباس و تولیدکنندگان پوشاک برای اینکه بتوانند در این بازار پر رقابت سهمی داشته باشند، می بایست یک بازنگری در نوع ارائه محصولات و خدمات خود داشته باشند. با طراحی سایت لباس این امکان را دارند که در منطقه ای به وسعت کل کشور محصولاتشان را بفروش برسانند، مشتریان بیشتری جذب کنند و کسب و کارشان را گسترش دهند. فروشندگانی که از این فرصت ایده آل به وجود آمده استفاده لازم را نبرند، به مرور زمان کسب و کارشان به سمت زوال خواهد رفت.

مزایای طراحی سایت لباس
در زیر با برخی از ویژگی ها و مزایای  مهم در طراحی سایت پوشاک آشنا خواهیم شد:
معرفی:
یکی از عواملی که در جلب اطمینان مشتریان و بازدیدکنندگان سایت پوشاک شما موثر است، طراحی صفحه ای در جهت معرفی فروشگاه شما می باشد. این کار علاوه بر جلب اطمینان به عنوان تبلیغی برای فروشگاه یا تولیدی پوشاک شما نیز محسوب می شود، همچنین با دریافت نماد اعتماد می توانید مشتریان را از حقیقی بودن کسب و کارتان مطمئن کنید و یا با قرار دادن محل فروشگاه یا محل تولیدیتان تمایل آن ها را جهت ملاقات های حضوری بیش تر کنید.

دسته بندی:
دسته بندی محصولات یکی از مهم ترین عوامل در طراحی سایت پوشاک و فروشگاهی است. از آنجایی که پوشاک شامل دسته های متعددی می باشد می توانید با دسته بندی مناسب به کاربران و بازدید کنندگان در انتخاب کالای مناسبشان کمک کنید. هر چه رضایت بازدیدکنندگان از سایت شما بیش تر باشد، سایت پوشاک شما را به آشنایانشان معرفی کرده و باعث بالا رفتن بازدید ها و رتبه شما در گوگل می شوند.

خرید اینترنتی:
برای پرداخت هزینه قابلیت های مختلفی وجود دارد که بسته به خواست و نظر شما قابل درج در سایت پوشاک می باشند. روش های پرداخت می توانند به صورت آنلاین و آفلاین(پرداخت درب منزل، واریز به حساب) ارائه شوند. ما با درج درگاه های بانکی امن ترین و بهترین روش ها را برای شما ایجاد می نماید.

گالری تصاویر:
وجود گالری تصاویر می تواند جدیدترین، آخرین، پر فروش ترین محصولات تان را  به نمایش بگذارد. با اینکار بازدیدکنندگان بیش تری را به سایت پوشاک خود می آورید، داشتن چنین بخش هایی باعث آشنا شدن بازدیدکنندگان با محصولات و تولیدات شما می شود.
طراحی سایت پوشاک مزایای بسیاری را برای فروشنده و همینطور خریدار به همراه دارد. اول از مصرف کننده و یا همان خریدار شروع می کنیم. کاربرانی که به سایت فروشگاهی شما مراجعه می کنند این قابلیت را دارند که در میان تعداد قابل توجهی از پوشاک به مقایسه بپردازند، قیمت ها را مشاهده کنند و امکان استفاده از کدهای تخفیف را داشته باشند. آنها می توانند با صرف کمترین زمان لباس مورد نظر با رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و بصورت آنلاین هزینه آن را پرداخت کنند. این اتفاق سبب صرفه جویی در زمان و هزینه های مشتریان خواهد شد.
همینطور برای افرادی که اقدام به طراحی سایت فروشگاه پوشاک کرده اند مزایایی از قبیل تبلیغات ارزان و بسیار موثر، افزایش اعتبار، جذب مشتریان بیشتر برای خود و همچنین افزایش فروش را به دنبال خواهد داشت. وب سایت شما در هر لحظه و هر مکان برای کاربران قابل دسترس می باشد و این یعنی اینکه شما محدودیت های ساعت کاری و موقعیت جغرافیایی برای فروش محصولات خود را از پیش رو برخواهید داشت.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس
زمانی که تولید کنندگان پوشاک و عمده فروشان ، متوجه موفقیت سایت های فروش لباس مثل دیجی استایل ، مدیسه و … شدند ،به فکر طراحی سایت فروش لباس افتادند. اما باید این نکته را در نظر بگیرند که راه اندازی چنین وب سایت هایی نیازمند رعایت یک سری قوانین و مقررات است. اگر طراحی فروشگاه اینترنتی لباس  به صورت اصولی انجام شود ، می تواند مشتریان زیادی را به همراه آورد و فروش سایت را چندین برابر کند. بنابراین می توان گفت طراحی سایت پوشاک قابلیت های بسیاری را به همراه می آورد. شما می توانید برای توسعه وب سایت خود ، می توانید محصولات خور ار به سراسر کشور ارسال کنید .
هزینه ساخت و راه اندازی وب سایت پوشاک و دیگر سایت های تخصصی ویستا، با توجه به امکانات مورد نیاز میتواند متفاوت باشد. برای اطلاع از شرایط هزینه ها و امکانات طراحی سایت لباس با ویستا تماس بگیرید تا در مورد بهترین شیوه برای کسب و کار شما به طور منحصر به فرد راهنمایی های لازم انجام شود. شما همچنین میتوانید نمونه کارهای طراحی سایت ویستا را از تیم ویستا دریافت و مشاهده نمایید.

 انواع دسته بندی‌های طراحی سایت لباس، کیف و کفش
۱-سایت‌هایی که به شکل یک پلتفرم طراحی شده و فروشندگان مختلف محصولات خود را ارائه می‌نمایند. پلتفرم نیز وظیفه تحویل محصولات و تضمین کیفیت محصولات را به مشتریان و تحویل مبلغ پرداختی به فروشنده را دارد.
۲-دسته دوم تولیدی‌ها و یا تاجرانی هستند که قصد دارند سفارش‌های عمده‌ای را از نقاط مختلف داشته باشند و با ایجاد وب سایت بر دسته بندی محصولات خود کار نمایند. حتی ممکن است شما برای بوتیک و فروشگاه خود نیز طراحی سایت انجام داده و محصولات خود را به مشتریان خود در نقاط مختلف بفروشید.

نکاتی که قبل از طراحی سایت لباس، کیف و کفش باید دانست
اما مشکلاتی در این زمینه نیز وجود دارد. ممکن است با توجه با آن که خرید حضوری صورت نمی‌گیرد، مشکلاتی در سایز و قالب مناسب افراد به وجود آید. اما بسیاری از شرکت‌ها با راهنمایی مشاوران خود در این حوزه و ارائه محتوای دقیق درباره محصولات، این مشکل را حل کرده و خرید وفروش دراین بخش از بازار به شدت رونق یافته است.
یکی دیگر از مسائلی که در این حوزه وجود دارد، عدم آشنایی صاحبان کسب و کار سنتی با فضای فروشگاه آنلاین می‌باشد. بسیاری در آغاز کار، فروش محصولات خود را در تلگرام و اینستاگرام جایگزین کردند. اما به دلیل ضعف‌هایی که در سیستم اینستاگرام موجود است، از جمله آن که ایجاد اعتماد در این فضا بسیار مشکل است، از سوی دیگر فروشگاه اینستاگرام در ایران کار نمی‌کند و ایران را به عنوان یک کشور برای تبلیغات قبول ندارد و بسیاری موارد دیگر که در این حوزه و جود دارد. بنابراین فروشندگان لباس، کیف و کفش باید به فکر یک طراحی سایت ارزان اختصاصی برای خود باشند تا با دریافت نماد اعتماد، گارانتی، برای مخاطب ایجاد اعتماد نموده و راه‌های پرداخت قانونی طی شود. این موارد تضمین کننده فروش و افزایش درآمد کسب و کار شما می‌باشند.

امکانات طراحی سایت لباس، کیف و کفش
در طراحی سایت لباس و کیف و کفش بخش درباره ما برای معرفی گروه، برند و سوابق در نظر گرفته می شود. نوشتن یک محتوای مناسب از تخصصها و سوابق تاثیر چشمگیری در جذب کاربران دارد.
معرفی کالاها در دسته بندی های مناسب یکی از اساسی ترین بخش‌ها  است. استفاده از گرافیک زیبا و جذاب همراه با نمایش تصویر کالا از زوایای مختلف، توضیحاتی درباره جنس، طرح، موجودی و همچنین امکان مقایسه و معرفی کالاهای مشابه به غنای سایت می افزاید و منجر به بازدیدهای بیشتر و ارتقای رتبه سایت می شود.
راه اندازی بخش عضویت و خرید اینترنتی در طراحی سایت لباس و کیف و کفش امکان خرید آسان را برای مشتریان وفادار و همیشگی شرکت به وجود می آورد  ,سبب رضایت خاطر آن ها می گردد. برای جستجوی محصول مورد نظر توسط کاربران بخشی با عنوان جستجو در طراحی سایت لباس و کیف و کفش لحاظ می شود.
استفاده از الگوریتم های پیشرفته جستجو با فراهم کردن امکان جستجو براساس برند، قیمت، رنگ، نوع و … تا حد زیادی جلب رضایت خاطر کاربران را در پی خواهد داشت. با ارایه متونی درباره اصول لباس پوشیدن و اطلاعات روز درباره مد و خوش پوشی در بخش مقالات طراحی سایت لباس و کیف و کفش احتمال بازدید از سایت افزایش می یابد.
همچنین لحاظ کردن بخش اخبار در طراحی سایت لباس و کیف و کفش جهت اطلاع رسانی آخرین اخبار دنیای مد و پوشاک می تواند تاثیر خوبی در بالا رفتن رتبه سایت داشته باشد.
در بخش ارتباط با کاربران از طراحی سایت لباس و کیف و کفش می توان صفحاتی مانند نظرسنجی، تالار گفتگو، مسابقات و قرعه کشی را راه اندازی کرد.
در طراحی سایت لباس و کیف و کفش در بخشی با عنوان نمایندگان اطلاعات تماس نمایندگان فروش شرکت در نقاط مختلف کشور در اختیار کاربران قرار می گیرد. بخش تماس با ما در طراحی سایت لباس و کیف و کفش به درج اطلاعات تماس و ساعات کاری، آدرس و نمایش مکان روی نقشه گوگل اختصاص دارد.

ویژگی های فنی داشتن یک وب سایت حرفه ای فروشگاهی لباس:

از آنجایی که می دانید ساخت و طراحی سایت نمی تواند به تنهایی سایت شما را به سایتی موفق در عرصه پوشاک تبدیل کند، برای اینکار برخی از ویژگی ها لازم می باشند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

ریسپانسیو بودن:
رسپانسیو بودن به معنای نمایش درست وب سایت پوشاک شما در صفحه های نمایش مختلف مانند موبایل، تبلت و مانیتور و … می باشد. امروزه ریسپانسیو بودن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که دلیل اصلی آن استفاده نمودن موبایل در هنگام ورود و ایجاد سفارش در سایت می باشد. و در صورتی که سایت شما در موبایل، تبلت و دیگر دستگاه ها به خوبی نمایش داده نشود ممکن است بازدیدکننده از خرید صرف نظر کند که این امر به هیچ وجه برای شما سودآور نمی باشد.

بهینه سازی:
سئو   وب سایت، سایت شما در زمان جستجوی کلمات کلیدی نظیر تولیدی لباس بچگانه، فروش لباس زنانه و… در صفحۀ اول نتایج گوگل نمایش می دهد و اینکار باعث بالا رفتن تعداد بازدیدکنندگان سایت پوشاک شما می شود که علاوه بر پیدا نمودن مشتریان جدید باعث ایجاد راه درآمدی جدید از طریق دریافت تبلیغات دیگر کسب و کارها در وب سایت پوشاک شما می شود.

برخی صفحات مهم سایت البسه
۱- صفحه مجزای مربوط به هر تصویر
طراحی صفحه ی به منظور نمایش و معرفی هر کدام از محصولات و لباس ها این صفحات باید به همراه درج عکس واضح از لباس و ذکر جنس، سایز، رنگ بندی، نام برند، جنس الیاف های به کار رفته، نوع تولیدی و…. باشد.

۲-– معرفی همکاران و برندهای موجود در مغازه
طراحی صفحه ای به منظور معرفی فروشگاه و سوابق کاری آن و همچنین ذکر انواع فعالیت های فروشگاه با بهترین برند ها و مارک های جهانی.

۳ –-  نمایش مجزای دسته بندی محصولات
طراحی بخش محصولات و دسته بندی آن متناسب با رده بندی سنی و سایزی به موارد زیر می تواند تفکیک شود. مردانه – زنانه – کودک و نوزاد – مانتو – پالتو – مجلسی – راحتی و انواع مدل های دیگر.

۴ -– خرید آنلاین محصولات
فروش آنلاین بعد از انتخاب لباس و وارد کردن تمام فیلدهای پرسشی سیستم، برای کاربران مهیا خواهد شد و با چند کلیک مبلغ را پرداخت کرده و شما سفارش جدید را در سیستم مشاهده می کنید همچنین بعد از هر خرید قابلیت دریافت پیامک نیز برای شما وجود دارد.

۵ –- ارائه تخفیفات و اعمال محدودیت در اعمال تخفیفات در طراحی سایت فروشگاه لباس
ایجاد یک صفحه ای که در آن محصولات تخفیف خورده درج شوند می تواند برای مشتریان و کاربران سایت بسیار جذاب باشد.  چراکه کاربران در این صفحه می توانند اجناس را با قیمت متاسب تری خریداری کنند.البته ارائه کد های تخفیف در داخل سایت می تواند تنها به افراد خاص تعلق بگیرد. علی ایحال ارسال ایمیل تخفیفی برای گروه های فروشگاهی مختلف می تواند سیل عظیمی از کاربران دیگر سایت ها را به سوی سایت شما روانه کند که در موضوع تبلیغات دیجیتالی به آن اشاره شده است.

6- درباره ما
7- عضویت و خرید اینترنتی
8- جستجو
9- اخبار و مقالات
10- ارتباط با کاربران
11- نمایندگان ( درصورت لزوم)
12- تماس با ما

13-طراحی بخشی به منظور نمایش محصولات حراجی
در سایت فروشگاهی صفحه ای با عنوان محصولات حراجی درج می شود. در این پنل عموما محصولاتی که به دلیل تغییر فصل و ناقصی سایز حراج می خورند گذاشته می شود.کاربران از این بخش می توانند خرید های بسیار خوبی را داشته باشند.

14-صفحه درباره ما و تماس با مای فروشگاه
طراحی صفحه ی تماس با ما از مهم ترین نکاتی است که طراحان سایت ها باید به آن توجه کنند. چرا که در این صفحه شماره تماس و راه های ارتباطی مشتریان و کاربران با فروشگاه اعلام می گردد.
15- طراحی بخشی به منظور فروش محصولات پرفروش
16- طراحی بخشی به منظور معرفی نمایندگان فروش
با توجه به بخش­ های مختلف طراحی وب سایت تنوع و کیفیت هر یک از این بخش­‌ها، تاثیر مستقیمی بر تعرفه آن قسمت و قیمت طراحی سایت دارد. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران ما  تماس بگیرید.
طراحی سایت پوشاک چگونه است؟

برای اینکه بتوانید یک طراحی سایت پوشاک مناسب برای فعالیت های خود داشته باشید می بایست در مرحله ی اول انتظارات خود را از وب سایت لباس فروشی خود مد نظر قرار دهید. اینکه آیا تنها مایلید تا محصولات خود را در وب سایت معرفی نمایید و یا اینکه کاربران بتوانند به صورت آنلاین آنها را نیز خرید نمایند جز ملاک های شما باشد در روند طراحی سایت شما تاثیر گذار خواهد بود زیرا در صورتی که تنها قصد معرفی محصولات خود را داشته باشید یک طراحی سایت معرفی پوشاک مناسب شما خواهد بود و در صورتی که قصد فروش آنلاین لباس های تولیدی خود را نیز داشته باشید می بایست طراحی فروشگاه اینترنتی پوشاک برای شما انجام شود.

پس از اینکه تصمیم خود را برای راه اندازی وب سایت قطعی نموده و همچنین انتظارات خود را از نتیجه ای که مایلید از وب سایت بگیرید را نیز مشخص نمودید می بایست به یکی از شرکت های طراحی سایت مراجعه نمایید. شرکت طراحی سایت هیرکانا مطمئنا در زمینه ی طراحی سایت پوشاک میتواند بهترین شرکتی باشد که میتوان انتخاب نمود. این شرکت با دارا بودن نمونه کار هایی در زمینه طراحی سایت پوشاک میتواند پروژه طراحی سایت شما در کمترین زمان ممکن به انجام رسانده و وب سایت لباس فروشی شما را با بالاترین کیفیت به شما تحویل دهد.

فرایند طراحی سایت پوشاک
پس از اینکه قرار داد طراحی سایت پوشاک را با شرکت طراحی سایت به امضا رساندید با توجه به اینکه شما طراحی سایت معرفی پوشاک را مد نظر دارید و یا طراحی فروشگاه اینترنتی پوشاک را ، دو مدل طراحی سایت می تواند برای شما صورت گیرد. در اولین روش وب سایت شما با کمک قالب آماده و پایه ی شرکت برای شما راه اندازی می شود. این قالب با توجه به اینکه از پیش طراحی و آماده شده و بر روی بسیاری از وب سایت های طراحی شده توسط شرکت نصب شده است، دارای مزایایی از قبیل قیمت پایین تر و زمان راه اندازی کمتری نیز می باشد و تنها عیب آن تکراری بودن آن از بابت استفاده از آن در بسیاری از سایت های طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت هیرکانا خواهد بود.
نوع دوم طراحی سایت پوشاک به صورت اختصاصی می باشد. در این مدل از طراحی سایت پس از عقد قرارداد شما نزد گرافیست شرکت ارجاع داده میشوید و طی جلسه ای با مسئول بخش گرافیک شرکت خواهید توانست قالبی اختصاصی برای وب سایت خود در نظر بگیرید. این کار باعث میشود تا اولا وب سایت شما مطابق با خواسته ی شما شکل گیرد و بعد از آن وب سایتی متفاوت نسبت به سایر وب سایت های موجود بر روی اینترنت داشته باشید که همین تفاوت می تواند بر روی کاربر پسندی وب سایت شما تاثیر گذار باشد.
 توجه داشته باشید که گرافیک یک وب سایت میتواند تاثیر بسیاری بر روی فروش شما داشته باشد به همین دلیل است که همواره توصیه می کنیم در صورتی که قصد طراحی سایت پوشاک را دارید حتما به صورت اختصاصی آنرا طراحی نمایید تا زیبایی بصبری وب سایت شما بتواند مشتری را در وب سایتتان نگه داشته و باعث فروش محصولاتتان به وی شود در کنار این موارد سرعت لود بالا و همچنین امینت وب سایت پوشاک شما در مراحل بعدی طراحی سایت می باشد که توسط شرکت طراحی سایت هیرکانا به خوبی در نظر گرفته میشود. پس از اینکه قالب شما طراحی و به تایید شما رسید می بایست به بخش برنامه نویسی منتقل شود تا پس از انجام برنامه نویسی بر روی آن بتوانید وب سایت خود را تحویل بگیرید.

خلاقیت در طراحی سایت فروشگاه لباس
قطعا خلاقیت در هر کاری برای آن کار سود فراوانی را به همراه خواد داشت. شما هم با ایده پردازی و خلاقیت در طراحی سایت فروشگاه لباس قادر خواهید بود بازدید کنندگان سایت خود را افزایش داده و آنها را به خرید از سایت خود ترغیب کنید.
سئو و بهینه سازی طراحی سایت فروشگاه لباس
بعد از اینکه طراحی سایت فروشگاه لباس شما به پایان رسید. بهتر است برای بهینه کردن طراحی سایت خود در موتورهای جستجوگر گوگل از یک متخصص سئو کمک بگیرید. سئو و بهینه سازی سایت در روند کسب درآمد شما تاثیر بسیار خوب و مثبتی خواهد داشت. بدون اهمیت دادن و کار کردن بر روی سئو سایت خود نمیتوانید موفقیت چندان زیادی را از طراحی سایت خود کسب کنید.

تا دیر نشده کسب و کارتان را شروع کنید و به تمام کشور لباس بفروشید!

پوشاک و لباس از دیرباز مورد توجه بشر بوده و از زمانی که انسان پا به این دنیا گذاشته، سعی در پوشاندن خودش کرده است. پوشاک و لباس یکی از نیازهای مادی و اساسی انسان‌ها است بطوریکه نمی‌توان مخارج خرید لباس را در هزینه‌های جاری زندگی نادیده گرفت.
بخش عمده‌ای از فروشگاه‌های شهر را امروزه عرضه‌کنندگان پوشاک و لباس تشکیل می‌دهند چرا که یک نیاز همیشگی برای افراد تامین لباس بوده و هست. ممکن است فروشگاه شما در یک مرکز تجاری و یا در یک خیابان شلوغ واقع شده باشد اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که همواره مشتریان شما را عده‌ای محدود از افرادی که از آن قسمت عبور می‌کنند تشکیل می‌دهند، در حالی که با ابزارهایی که تکنولوژی در اختیار ما گذاشته، امکان تجارت با تمام افراد در تمام مناطق ممکن شده است!

هنگامی‌که شما محصولاتتان را به صورت آنلاین به عموم مردم نمایش می‌دهید؛ آن‌ها با صرف زمان اندکی می‌توانند با مشاهده محصولات و خدمات شما با فروشگاهتان آشنا شوند و از دسته‌بندی‌های محصولات شما، به‌راحتی هرچه تمام تر لباس ،کیف،کفش و… مورد نظر خود را پیدا کنند و خرید خود را انجام دهند و از انجام آن لذت ببرند. در طراحی وب سایت فروش لباس ،کیف و کفش امکانات زیادی را می توان با توجه به نیازهای مشتری‌ها و زمینه اصلی فعالیت شما طراحی کرد.

هر برند معروفی در زمینه پوشاک این را به خوبی میداند که اگر ویترین‌های زیبایی برای خود نداشته باشد نمی‌تواند توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کند، چه بسا بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را در فروشگاه خود عرضه کند. با گذشت زمان و رونق بخش‌های ارتباطی و رویکرد اجتماعی افراد به ابنترنت؛ بستر بسیار مناسبی برای این کسب و کارها پدید آمده است که توسط آن می‌توانند با طراحی وب سایت فروش لباس مناسب و کار آمد به‌عنوان ویترین آنلاین به بالاترین فروش در زمینه پوشاک برسند و فروش در سرتاسر ایران ر اتجربه کنند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد