دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت

چه استایلی با جین مام استایل بزنیم


شلوار جین مام استایل

شلوار جین مام استایل را از سال 2010 کمابیش در بین زنان و دختران جوان دیده‌ایم. اما در سال 2020 و 2021 این مدل شلوار بیشتر جای خود را باز کرده است و افراد زیادتری از آن استفاده می‌کنند. این مدل شلوار کمری با فاق بلند دارد، قد آن بلند است و زیپ آن در قسمت جلوی شلوار است.بلندی فاق این مدل شلوار تا بالای ناف است و از پشت تمام باسن را در برمی‌گیرد. همین مورد سبب می‌شود که باسن را بیشتر از سایز اصلی و مدل آن را صاف نشان می‌دهد. این شلوار اغلب به رنگ آبی روشن و یک‌دست است و مدل کلاسیک آن هیچ‌گونه سنگ‌شویی و محو شدگی رنگ ندارد. از ویژگی‌های دیگر شلوار مام استایل این است که تنگ نیست، به پا نمی‌چسبد و کمی حالت آزادی دارد. اما در قسمت مچ پا از آزادی آن کم می‌شود و کمی از قسمت بالا تنگ‌تر است، در اصطلاح مدل مخروطی دارد. البته مدل‌هایی هم هستند که به صورت راسته تا پایین ادامه دارند و طرفداران این مدل هم زیاد هستند. کمر این شلوارها برای راحتی بیشتر در کنار این‌که دکمه و زیپ می‌خورند، در قسمت پشت کمر کش‌دوزی دارند.



استایل های مختلف با شلوار مام استایل

۱. به آرامی به سمت ظرافت و زیبایی حرکت کنید

اکثر ما هنگام استفاده از کلاه های بافتنی و سوییشرت، ناخودآگاه به سمت شلوار های جین می رویم. حال اگر بخواهیم از جین های مام استایل استفاده کنیم باید دقت کنیم تا ظاهر این جین ها را که باعث تداعی مادران خانه دار می شوند، به تعادل برسانیم. برای این کار، ابتدا با احتیاط و دقت اکسسوری های مناسب را انتخاب و با این جین ها ست کنید. سپس از کفش هایی تمیز و مرتب که خطوط و مرزهای آن مشخص است، و کیف های سطح بالا با ساختار مناسب، در کنار جین خود استفاده کنید. توجه به این نکات ریز، تضاد زیبایی بین شلوار جین شما و لباس های بافتنی ایجاد می کند.


۲. آن را با کفش های مرغوب و جذاب همراه کنید

یکی از سریعترین راه ها برای بالا بردن سطح استایلی که در مرز زشتی قرار دارد، استفاده از یک جفت کفش سطح بالا و مرغوب است. این موضوع مانند این است که با یک جرقه، ناگهان تمام لباس های شما به روز و مطابق با مد شده باشند. برای آن که شلوار جین های گشاد و بگی خود را جوان پسند تر و به روز کنید، آنها را با بوت و یا کفش های استک هیلز ست کنید. استک هیلزها کفش هایی هستند که پاشنه ی آن ها بلند و پهن است و عموما چوبی هستند. همچنین می توانید در ست کردن این ترند، از کفش های جیر با رنگ خاص و یا بوت هایی استفاده کنید که رویه ی آن ها فلزی ست و با یراق آلات خاصی تزئین شده اند. این کفش های جسورانه، چشم ها را به خودشان جلب می کنند و ظاهر شما را، متعادل می سازند.


۳. کت های خزدار را به استایل خود اضافه کنید

برای آنکه ظاهر خود را کمی شیک تر کنید، از کت خزدار استفاده کرده و اجازه دهید تضاد بین مجلل بودن کت و غیر رسمی بودن جین، کار خودش را بکند.


۴. مینیمالیست باشید

زمانی که می خواهید استایل خود را در یک ترند پیدا کنید، برای شروع می توانید در طول روز آن را خیلی کم و به شکل مینیمالیست استفاده کنید. بجای آنکه خیلی در مرکز توجه باشید و احساس بدی به شما دست بدهد، از لباس مورد نظر با اختیاط تر استفاده کنید. مثلا می توانید از شلوار مام استایل خود، مانند شلوار جین های تنگی که دارید استفاده کنید. آن را با یک پلیور بافتنی ضخیم و یک جفت کفش شیک و خاص بپوشید. دمپای شلوار را تا زده و خودتان نسبت ها را کنترل کنید. طوری استایل خود را طراحی کنید و بیرون بروید که گویا اولین نفری هستید که آن استایل را می پوشید.


۵. مام استایل را با لباس های مناسب همراه کنید

یک روش عالی دیگر برای پوشیدن شلوار مام استایل این است که همراه آن، لباس هایی مناسب و فاخر بپوشید. وقتی کتی بی نهایت بی نقص بر روی شانه های شماست و یا پیراهنی دکمه دار به تن دارید که یقه ای بسیار جذاب و قدرتمند دارد، بقیه ی اجزاء استایل شما نیز جایگاه و ارزش خود را پیدا می کنند. در این صورت چشم ها به سمت لباس های جذاب شما رفته و بقیه ی عوامل، به حاشیه می روند. مثلا اگر کتی زیبا با یقه های جذاب و بوت هایی براق و تمیز پوشیده اید، شلوار مام استایل شما می تواند لباس جالبی باشد که به استایل شما اضافه شده تا خلاقیت آن را بالا ببرد.


۶. با یک جلیقه خز، روحیه بالای خود را نشان دهید

ممکن است همه ما کت خز نداشته باشیم، اما بیشتر خانم ها، یا خودشان یا دوستانشان و یا یکی از همسایه هایشان، نوعی جلیقه خز یا لباسی از این نوع دارند. منظورمان این است که شما به راحتی می توانید به لباسی از جنس خز دست پیدا کنید. شلوار جین فاق بلند خود را با یک لباس از جنس خز، ترکیب کنید تا استایل دهه ۷۰ خود را تکمیل کرده باشید. همچنین می توانید با بستن یک شال گردن جذاب، استایل زمستانی خود را خاص تر کنید. این ترکیب به اندازه ای غیر رسمی است که می توانید در یک برنامه دوستانه آن را به تن کنید، و در عین حال به اندازه ای رسمی است که می توانید با آن در یک قرار شام بدرخشید.


۷. شلوار مام استایل را با کتانی بپوشید

اگر به دنبال استایلی راحت و مناسب هستید، پس یک جفت کفش کتانی راحت بهترین انتخاب شما هستند. بهترین کتانی‌ هایی که با همه رنگ شلوار مام استایل می توانید ست کنید، کتانی های سفید و سورمه ای رنگ هستند.



تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت

برای اینکه بیشتر بتوانیم در مورد تفاوت مام استایل و مام فیت صحبت کنیم ابتدا باید ببینیم شلوار جین مام فیت چیست ؟
شلوار مام فیت یکی از انواع شلوار زنانه و دخترانه است که از لحاظ ظاهر شباهت زیادی به مام استایل دارد با این تفاوت که مام فیت کمی‌ در قسمت ران‌ها تنگ‌تر است. این شلوار نیز دقیقا مانند مام استایل فاق بلند بوده و در بالای ناف بسته می‌شود و در قسمت پاچه‌ها تا می‌شود. پوشیدن این شلوار برای خانم‌هایی که پایین تنه لاغری دارند و تمایل دارند زیبایی این قسمت را بیشتر نمایش دهند مناسب است. اما مام استایل راحت‌تر بوده و برای فصول گرم سال مناسب به نظر می‌رسد. اگر در قسمت ران‌ها چاق هستید و یا تمایل دارید از شلوارهای گشاد استفاده کنید، شلوارهای مام استایل گزینه‌های بهتری هستند.



با شلوار مام استایل چه مانتویی بپوشیم؟

همان طور ک قبلا گفته شده این مدل، فاق بلند و گشاد طراحی می‌شود. ویژگی‌های ظاهری این مدل باعث می‌شود که برای ست کردن شلوار مام استایل با مانتو جلو باز را توصیه کنیم. تفاوتی ندارد قد مانتو بلند باشد یا کوتاه اما نکته بسیار مهم این است که مانتو نباید تنگ باشد. بهتر است در زیر مانتو یک تی شرت رنگ خنثی انتخاب کنید که نسبتا تنگ باشد. به صورت کلی سبک مام استایل مناسب افرادی که به استایل‌های اسپرت و راحت علاقه دارند. اگر یک روز کاری پر مشغله پیشرو دارید پوشیدن این چنین شلواری شما را تمام طول روز سرحال و خوش استایل نمایش می‌دهد.در مورد انتخاب رنگ مانتو مناسب شلوار مام استایل باید به چند نکته توجه کنید. رنگ شلوار شما چیست؟ اگر شلوار شما آبی رنگ است بهتر است که مانتو را یا از رنگ‌هایی در تونالیته آبی انتخاب کنید و شال، تی شرت، کیف و کفش را از رنگ‌های مکمل یا خنثی برگزینید. اما اگر شلوار مام استایل شما تیره است دست شما در انتخاب دیگر لباس‌ها باز است؛ چرا که رنگ‌های تیره اغلب خنثی هستند و با هر رنگی ست می‌شوند. می توانید بهترین شلوار جین زنانه را فروشگاه پادمیرا خریداری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد