دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت

طراحی سایت فروشگاهی لباس

طراحی سایت فروشگاهی لباس

طراحی سایت فروشگاهی لباس
یکی از انواع کسب و کار هایی که امروزه می تواند به صورت آنلاین نیز به فعالیت خود ادامه دهند تولیدی های پوشاک و لباس می باشند. این تولیدی ها می توانند با در نظر گرفتن یک طراحی سایت فروشگاهی لباس فضایی را در اینترنت برای معرفی بیشتر محصولات و خدمات خود در نظر بگیرند و از این طریق مشتریان بیشتری را برای خود جذب نمایند. طراحی سایت فروشگاهی لباس دارای شرایط خاصی است که در ادامه به توضیحات مفصل در این زمینه خواهیم پرداخت.
یک تولیدی لباس مطمئنا هر ساله نمونه کار های جدید و به روزی را برای عرضه به بازار تولید میکند که می تواند آنها را در صورت محیا بودن شرایط حتی به کل ایران صادر نماید و تنها به فروش منطقه ای و درون شهر محل فعالیت خود بسنده نکند. برای اینکه چنین شرایطی برای یک تولیدی و یا کارخانه ی تولید پوشاک اتفاق بیوفتد نیازمند یک طراحی سایت فروشگاهی لباس حرفه ای خواهید بود. یک سایت به عنوان یک ویترین 24 ساعته برای شما عمل خواهد نمود که توسط کل ایران مورد بازدید قرار میگیرد و می تواند موقعیت مناسبی را برای فروش محصولات شما فراهم آورد.
حتی در صورتی که یک تولیدی کوچک لباس هستید می توانید با طراحی سایت فروشگاهی لباس از این قابلیت برخوردار شوید که با معرفی بیش از پیش خود به مشتریانی از سراسر ایران که تمایل به خرید محصولات شما دارند کم کم پیشرفت کرده، روز به روز سود بیشتری را کسب نموده و به یکی از بزرگ ترین تولیدی های لباس در ایران تبدیل شوید.

طراحی سایت فروشگاهی لباس

تصور کنید، فروشنده‌ای داشته باشید که بدون مرخصی، تمام روزها و ساعت‌های هفته را کار کند. این فروشنده، سؤالات متداول کاربران را پاسخ می‌ دهد، قیمت‌های محصولات را به مشتری نشان می‌دهد، جزئیات مختلف آن‌ها را بیان می‌کند، در هر ساعتی از شبانه‌روز درخواست خرید را ثبت می‌کند، مدت زمان ارسال را اعلام می‌کند، موجود یا ناموجود بودن را نمایش می‌دهد و بسیاری امکانات و اطلاعات دیگر را به خریداران ارائه می‌دهد.
انجام همه این کارها توسط انسان، کاری دشوار است. طراحی سایت فروشگاهی لباس همه این کارها را به آسانی انجام خواهد داد. در واقع با طراحی و ایجاد یک وب ‌سایت با کیفیت عالی می‌توانید کسب و کار خود را به صورت مجازی به کاربران معرفی کنید و همچنین کاربران بیشتری می‌توانند از فروشگاه شما بازدید کنند. همچنین وب ‌سایت شما در هر زمان و مکان در دسترس بوده و قابلیت ثبت سفارش را به صورت شبانه ‌روز خواهد داشت.
نتیجه‌ای که می‌توان گرفت این است که خرده فروشان و تولیدکنندگان پوشاک و لباس برای رقابت در این بازار باید به فکر طراحی فروشگاه اینترنتی لباس باشند. در ادامه درباره مزایای طراحی سایت فروشگاهی لباس صحبت خواهیم کرد.


چرا طراحی سایت فروشگاهی لباس اهمیت دارد؟
حقیقت این است که مردم بیشتر از همیشه از اینترنت استفاده می‌کنند. این خود یکی از دلایل سفارش طراحی وب‌ سایت به صورت کلی و طراحی سایت فروشگاهی لباس به صورت جزئی است. در این میان مردم بیش از گذشته تمایل به خرید از وب‌ سایت‌های فروشگاهی لباس دارند.
در سال ۲۰۱۸ سایت‌های فعال در حوزه لباس و پوشاک درآمدی بالغ بر ۴۸۱ میلیارد دلاری داشتند. در سال ۲۰۱۹، این آمار به ۵۴۵ میلیارد دلار افزایش یافت و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۲ به ۷۱۳ میلیارد دلار افزایش یابد. در ضمن انتظار می‌ رود که تعداد مصرف‌ کنندگان تا سال ۲۰۲۰ به میزان ۱.۲ میلیارد دیگر افزایش یابد که اکثر این خریداران جدید بین ۱۶ تا ۳۵ سال سن دارند. در ضمن باید اشاره کرد که ۴۳ درصد خریدها، از طریق پیشنهادات شخصی ارائه شده به کاربر انجام می‌شود.

هدف از داشتن سایت فروشگاهی لباس چیست ؟
مطمئنا هر مدیر تولیدی پوشاک و لباس از راه اندازی سایت فروشگاهی لباس دو هدف را دنبال می کند. یکی تجربه ی فروش بیشتر محصولات و دیگری معرفی محصولات خود به افرادی که از سایت بازدید میکنند. ممکن است فردی که از سایت بازدید میکند همان لحظه و ساعت نسبت به خرید لباس ترغیبی نداشته باشد اما تصاویر قرار داده شده از لباس مورد نظر وی باعث می شود تا در صورتی که همان لباس را در فروشگاهی که برای خرید لباس به آن مراجعه نموده است مشاهده نماید نسبت به خرید حضوری آن اقدام نماید.

طراحی سایت فروشگاهی لباس

دلایل موفقیت سایت های فروشگاهی لباس
اصلی ترین دلیل موفقیت یک سایت فروشگاهی لباس دیدن شدن آن در سرچ های مختلف مرتبط با حوزه پوشاک و لباس مانند سرچ کلماتی از قبیل خرید لباس ، خرید پوشاک ، خرید لباس پسرانه ، خرید لباس دخترانه و... می باشد. برای اینکه در چنین کلمات پر سرچ و رقابتی رتبه مناسبی را از آن خود نمایید می بایست اصول سئو را به خوبی رعایت نمایید. مبحث بعدی که باعث موفقیت یک سایت پوشاک خواهد شد این است که بر روی گرافیک ظاهری آن می بایست کار شود. یک سایت که گرافیک چشم نوازی داشته باشد می تواند رضایت کاربر را در بر داشته باشد. دسترسی سریع به بخش های اصلی وب سایت و کوتاه کردن مسیر رسیدن کاربر به خواسته اش از دیگر دلایل موفقیت سایت های فروشگاهی لباس می باشد. مطمئنا موفقیت یک وب سایت زمانی حتمی خواهد که توسط یک شرکت طراحی سایت حرفه ای طراحی پشتیبانی و سئو شده باشد. از جمله مطرح ترین و با سابقه ترین شرکت های فعال در زمینه ی طراحی سایت می توان به شرکت طراحی سایت هیرکانا اشاره نمود. راه هایی که در زیر به آن ها اشاره خواهیم نمود راه های ارتباطی با این شرکت بوده که شما می توانید با استفاده از آنها نسبت به دریافت مشاوره رایگان در زمینه ی طراحی سایت ، تولید محتوا و سئو اقدام نمایید.

طراحی اختصاصی سایت فروشگاهی لباس
یکی از اصلی ترین مواردی که میتواند بر روی سئو سایت شما تاثیر گذار باشد این است که در طراحی سایت فروشگاهی لباس شما از کد نویسی و سیستم اختصاصی استفاده شده باشد. استفاده از سیستم های مدیریت محتوای وردپرس به دلیل متن باز و قابل ویرایش بودن آنها برای طراحی سایت فروشگاهی لباس زیاد مناسب نیستند از این رو شرکت طراحی سایت توانسته است با تکیه بر دانش فنی برنامه نویسان خود نسبت به طراحی سیستم مدیریت محتوای اختصاصی خود اقدام نماید. سئو بیس بودن ، عدم انتشار کد نویسی در اینترنت، امنیت بالا از جمله بخشی از ویژگی های این سیستم مدیریت محتوای اختصاصی شرکت طراحی سایت هیرکانا می باشد.
از جمله اصلی ترین دلایلی که توصیه می کنیم از شرکت های طراحی سایتی که می توانند وب سایت شما را با استفاده از سیستم اختصاصی طراحی نمایند این است که با توجه به اینکه کد نویسی به صورت 0 تا 100 توسط آنان انجام شده است محدودیتی برای انجام طرح مد نظر شما نخواهند داشت در صورتی که در طراحی سایت با وردپرس و جوملا محدودیت های بسیاری وجود دارد.
نداشتن محدودیت در اختصاصی بودن طراحی، تجربه ی بالا در طراحی سایت دکوراسیون موفق، حضور طراحان ، گرافیستان و برنامه نویسان مجرب و سئو کاران حرفه ای، از جمله تفاوت های اصلی شرکت طراحی سایت هیرکانا می باشد. شما می توانید از طریق یکی از روش های زیر نسبت به تماس با شرکت طراحی سایت هیرکانا اقدام نمایید و شرایط طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی لباس را مطلع شوید.

طراحی سایت فروشگاهی لباس

هزینه طراحی سایت فروشگاهی لباس
سوالی که ذهن بسیاری از مدیران تولیدی های پوشاک ولباس که به فکر طراحی سایت فروشگاهی لباس هستند را به خود مشغول نموده است بحش هزینه طراحی سایت فروشگاهی لباس می باشد. در پاسخ به این مدیران باید گفت که طراحی سایت تعرفه ثابت و مشخصی نداشته و صرفا با توجه به امکاناتی که شما بر روی سایتان دریافت می کنید محاسبه می شود. تنها راه و مطمئن ترین راه برای کسب اطلاع از هزینه طراحی سایت فروشگاهی لباس ارتباط برقرار کردن با بخش فروش شرکت طراحی سایت هیرکانا به یکی از روش های زیر می باشد.

طراحی سایت فروشگاهی لباس

طراحی سایت فروشگاهی لباس در آژانس دیجیتال مارکتینگ هیرکانا
شما شهروندان عزیز گرگانی و سراسر کشور یا کشور های همسایه که استراتژی های بازاریابی دیجیتال را دنبال می کنید قطعا می دانید که طراحی سایت در گرگان چه نفعی برای تجارت شما خواهد داشت.  مطمئنا با طراحی سایت در گرگان می توانید مهم ترین گام را برای گسترش کسب و کار خود بردارید. اگر در حال حاضر در صنعت مد و پوشاک فعالیت دارید برای طراحی سایت فروشگاهی لباس خود می توانید با آژانس دیجیتال مارکتینگ هیرکانا تماس بگیرید. ما اینجا هستیم تا به همه سوالات شما در مورد طراحی وب سایت به صورت کاملا رایگان پاسخ دهیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد