دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت

انواع طراحی سایت در گرگان

امروزه حضور کسب و کارها در فضای اینترنت و آنلاین، جزء لاینفک و الزامات موفقیت در عرصه ی تجارت الکترونیک می باشد. آژانس دیجیتال مارکتینگ هیرکانا در زمینه ی طراحی سایت در گرگان و رشد کسب و کار شما در راستای افزایش فروش و کسب درآمد هرچه بیشتر برسید. فقط کافی است درست گام بردارید.  هیرکانا فقط یک شرکت طراحی سایت در گرگان نیست! خانواده ی هیرکانا، هر روز بزرگتر از قبل و برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین حرفه ای تر می شوند. طراحی سایت در گرگان، سئو سایت در گرگان، مدیریت پیج اینستاگرام در گرگان، طراحی لوگو و... تنها بخش از خدمات شرکت هیرکانا هستند که امروزه کسب وکارها برای ورود به دنیای آنلاین، هیرکانا در کنارشان هست و در این بین کسب و کارهای زیادی بوده اند که به هیرکانا اعتماد کرده اند و خداروشکر ما تونستیم سهم کوچکی در رشد کسب و کار آنها بگذاریم.

انواع طراحی سایت در گرگان

انواع طراحی سایت در گرگان
طراحی سایت اطلاع رسانی در گرگان
در طراحی سایت اطلاع رسانی، امکان اطلاع رسانی محصولات و خدمات با هزینه‌ای بسیار پایین تر از روش های سنتی اطلاع رسانی به وجود می‌آید. زیرا می‌توانید به مخاطبین هدف دسترسی پیدا کرده و کسب و کار خود را به آن‌ها معرفی کنید.

طراحی سایت فروشگاهی در گرگان
با طراحی سایت فروشگاهی محصولات خود را به کاربر معرفی کرده و این امکان را ایجاد می‌کنید تا کاربر محصولات را به دقت بررسی کرده و سپس درباره خرید تصمیم‌گیری کند.

طراحی سایت شرکتی در گرگان
رسالت ما در شرکت سورنا، همراهی و پشتیبانی شما، در طول سال‌های بهرهبرداری است. ما قرار است مراقب زیرساخت‌های سایت باشیم تا با کسب اطمینان از اینکه سایت شرکتی شما، همیشه سورس کدی آپدیت، منافذ امنیتی پچ شده، پنل ادمین حرفه ای، آموزش‌های کاربری بروز و کارکردی روان و سریع و بی‌مشکل داشته باشد، دلگرمی شما را چنان جلب کنیم، که بتوانید بر وظیفه اصلی خود، یعنی بهرهبرداری و وبمستری و مدیریت سایت و تولید محتوای مستمر و کسب بازخورد از مخاطبین و افزایش فروش، متمرکز شوید. به عبارت بهتر، با پشتوانه مدد خداوند یاری‌رسان، چنان طراحی سایت شرکتی شما را انجام دهیم، که آب در دل شما تکان نخورد و بتوانیم سیستمی مدرن و بدون باگ و ایمن، تحویل دهیم که دعای خیر شما بدرقه راهمان باشد و لبخند رضایت شما، انرژی حرکت‌مان، اگر خدا بخواهد.

طراحی سایت فرآیندی در گرگان
در طراحی سایت فرآیندی، ماژول‌های کاربردی جهت یک فرآیند خاص برنامه نویسی می‌شوند. برای نمونه در سایت های مشابه مانند دیجی کالا، آژانس گردشگری، دیوار و … می‌توان استفاده نمود. هر یک از این انواع طراحی را می‌توان در فعالیت‌های پر رونق گرگان پیاده سازی نمود.

طراحی سایت فروش فایل در گرگان
طراحی سایت فروش فایل بهترین روش جهت فروش مستقیم فایل‌های ویدئویی، کتاب، مقالات، طرح‌های گرافیکی و… شما می باشد. سایت فروش فایل این امکان را می دهد کاربر محصولات مورد نظر خود را انتخاب و به صورت آنلاین مبلغ آن را بپردازد و پس از اینکه امکان دانلود فایل خریداری شده برای کاربر فراهم آید می تواند فایل را دانلود نماید.

سئو سایت در گرگان
خدمات سئو سایت یا خدمات بهینه سازی وب سایت که توسط شرکت سورنا بصورت کاملا تخصصی انجام می شود. به سه پایه خدمات سئو داخلی، خدمات سئو خارجی و سئو تکنیکال انجام می گردد. امروزه کسب رتبه برتر در گوگل برای هر کسب و کاری جزء الزامات هر وب سایتی است و ازاین رو افراد و شرکتها با توجه نیاز خود جهت تبلیغات نیازمند هستند تا در موتورهای جستجو مثل گوگل در ردیف های بالا دیده شوند. هنگامی یک وب سایت در کلمات کلیدی خود در جایگاه های بالای موتورهای جستجو قرار گرفت نیازمند آن است تا جایگاه خود را حفظ نماید.
منظور از بهینه سازی، بهبود عملکرد سایت شما بر اساس استاندارد های موتور جستجو و افزایش بازدیدکنندگان می باشد. در سئو فاکتور های زیادی موثر هستند. این فاکتور ها از کلمات کلیدی گرفته تا لینک های ورودی به سایت شما از سایت های دیگر و.... می باشد. شرکت سورنا ( شرکت سئو سایت گرگان) یکی از سایت هایی است که در زمینه سئو سایت (سئو سایت در گرگان) بصورت حرفه ای فعالیت دارد. یکی از مهم ترین رویداد برای کسانی که وب سایت دارند این است که صفحه وب سایت آن ها در بالاترین رتبه مرورگر قرار بگیرد و  در دسترس بیشتری باشد که در نهایت مورد بازدید بیشتری برای عموم باشد. رتبه بندی گوگل خیلی اهمیت دارد و کسانی که در این حوزه فعالیت دارند به این موضوع توجه ویژه ای دارند

انواع طراحی سایت در گرگان

 مراحل طراحی سایت در گرگان
۱-ابتدا با توجه به اهداف کسب و کار خود  باید فکر کنید چگونه سایتی مد نظر شما است و درباره پارامترهای مختلف آن تحقیق و بررسی کنید. برای نمونه میزان بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، ظاهر گرافیکی که مدنظر دارید، برنامه‌هایی که برای بازاریابی و تبلیغات دارید و… ۲- انتخاب هاست و دامنه مناسب. با انتخاب دامنه در نام و آدرس سایت خود را انتخاب کرده‌اید. با انتخاب هاست مناسب نیز فضای ذخیره اطلاعات خود را تعیین کرده‌اید. ۳-بررسی نیاز سنجی‌های سایت و پیاده سازی موارد درخواستی بر روی کاغذ ۴- انتخاب رابط گرافیکی. (در این مرحله می‌توان از قالب آماده استفاده کرد یا  طبق نیازها و اهداف کسب و کار شما صفحات اختصاصی طراحی می‌شوند) ۵- آپلود کردن سایت بر روی هاست و دامنه ۶-پشتیبانی از سایت

چند دلیل مهم برای طراحی سایت در گرگان
شهر گرگان همانند بسیاری از شهرهای ایران، محصولات متنوعی در زمینه‌ی صنایع دستی و مواد غذایی دارد که تنها مربوط به همین خطه است. به دلیل عدم فعالیت جدی در زمینه‌ی طراحی سایت در گرگان، این محصولات با واسطه و با قیمتی پایین از تولیدکنندگان خریداری می‌شوند و گاهی در دسترس مشتریان خارج از گرگان قرار نمی‌گیرند. در نتیجه میزان درآمد حاصل از این گونه فعالیت‌ها به شدت کاهش یافته است. طراحی سایت در استان گلستان و شهر گرگان می‌تواند بخش زیادی از این مشکلات را برطرف کند.

شرکت طراحی سایت چیست؟
شرکت طراحی وب سایت آژانسی است که در ترسیم سایت های تخصصی برای شرکت ها ،و افزایش جذب مشتریان و درارتباط بودن هرچه بیشتر شرکتها با کاربران خود از طریق فضای مجازی متخصص است .انها اهداف شرکتها از داشتن سایت اختصاصی را بررسی می کنند و برااساس آن الگویی را ترسیم کرده و برنامه ریزی می کنند تا طبق ان الگو بتوانند محیطی هرچه جذابتر را برای مشتریان شما فراهم کنند.

چطور یک شرکت طراحی سایت خوب و حرفه ای انتخاب کنیم ؟
این ضرب المثل رو شنیده اید که از کوزه همان برون تراود که در اوست  ، در وب سایت هم همینطور است. یک شرکت خوب طراحی سایت در گرگان، شرکتی است که خودش دارای وب سایت خوب به همراه سئو خوب باشد و البته نمونه کار زیادی هم داشته باشد. وب سایت شما چهره آنلاین و اولین نقطه تعامل بسیاری از مشتریان بالقوه شماست پس خیلی مهم است که شرکت طراحی سایت دارای افراد متخصص و مجرب باشد ، داشتن تجربه بالا ، سلیقه، دقت و هوش در زمینه طراحی سایت حرف اول را برای انتخاب شرکت طراحی سایت می زند ، قبل از هر کاری ابتدا سایت خود شرکت و بعد نمونه کارهای شرکت مورد نظر را بررسی کنید تا بتوانید بهتر تصمیم را بگیرید.

انواع طراحی سایت در گرگان

کدام راه را انتخاب کنیم فرد یا شرکت؟
اولین سوالی که در ذهن صاحبان شرکت ها بوجود می اید این است که باتوجه به مقدار بودجه و نیروهای لازم و اهدافشان از طراحی سایت و تعداد مشتریان به یک فرد برای طراحی سایت شرکت خود نیاز دارند یا یک شرکت.

نکات قوت و ضعف طراحی سایت توسط یک فرد و یا یک شرکت
توسط یک فرد فریلنسر : از آنجایی که دراین راه نیاز به سرو کله زدن باتعداد بالای افراد ندارید و درگیر چندین فکر و سلیقه نمی شوید سرعت پیشروی پروژه تان بالا می رود اما درمورد کیفیت کار نمی توان به طور قطع گفت که بهتر می شود زیرا همیشه چندین فکر درکنار هم می توانند بهتر از یک ایده باشد یک فرد به تنهایی نمی تواند تمامی ایده های نو و خلاقانه را دراختیار شما بگذارد و نمی تواند در همه زمینه ها مهارت کسب کند اما وقتی یک شرکت طراحی سایتتان را برعهده بگیرد هرکدام از اعضای تیم بخشی از سایت را که در ان تخصص دارند به صورت حرفه ای تنظیم می کنند.
شرکت طراحی سایت در گرگان : البته بالارفتن تعداد اعضای تیم خود منجر به افزایش هزینه های شما می شود همچنین دیگر نمیتوان به صورت شخصی در منزل این کار را پیش‌برد و باید بودجه ای را برای مکان تیم شرکتتان نیز درنظر بگیرید.
از طرف دیگر پشتیبانی شرکت طراحی سایت یک عنصر بسیار مهم برا همواره بروز بودن سایت شما می باشد زیرا اگر فرد طراحی کننده سایت شما به هردلیلی ازدسترس خارج شود و تیم پشتیبانی نیز برای ادامه کار وجود نداشته باشد ،عملا گویا سایت شما دیگر در گذر زمان اپدیت نشده و نمی تواند نیازهای مشتریانتان را براورده سازد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد