دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت

راهنمای خرید زیرپوش مردانه

از خنک ترین و سبک ترین لباس های راحتی مردانه که می توان هم از آن ها در خانه استفاده کرد و هم به عنوان عرق گیر در زیر پیراهن بهره گرفت، زیرپوش های مردانه هستند که خوشبختانه امروزه هم در اندازه های مختلفی تولید می شوند و هم از رنگ های بیشتری برخوردارند. زیر پوش های در تمام فصول مورد استفاده قرار می گیرند و بین مردم محبوبیت زیادی دارند، قیمت زیرپوش مردانه و زیر پوش مردانه عمده از نکات مهم در انتخاب زیر پوش است. برای خرید زیرپوش مردانه ای باکیفیت و مناسب با سایز خود در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

راهنمای خرید زیرپوش مردانه

راهنمای خرید زیرپوش مردانه
بیاید از زیر پیراهنی شروع کنیم. همانطور که از اسمش مشخص است، زیر پیراهن یا زیرپوش، برای پوشیدن در زیر لباس های اصلی و رسمی استفاده می گردد. هدف اصلی این است در فصل تابستان، با جذب عرق و رطوبت بدن، مانع پس دادن رد عرق بر روی لباس رو و همچنین بو گرفتن آن بدن بشود. در فصل سرما نیز با حفظ گرمای بدن، از سرد شدن بدن جلوگیری می کند.
زیرپوش ها همواره جزء مهم‌ترین دسته‌ی لباس‌ها هستند، به طوری که میزان کیفیت در بحث خرید آن‌ها می‌بایست کامل و دقیق بررسی شود. لازم به ذکر است انواع زیرپوش‌ که شامل انواع شورت، زیر پیراهنی، رکابی و … می‌شود در مجاورت مستقیم پوست بدن قرار دارد و تاثیرات بسزایی بر پوست بدن می‌گذارند.
تاثیراتی که ممکن است زیرپوش‌های بی کیفیت و غیر استاندارد بر پوست بدن افراد بگذارد می‌تواند مواردی چون اگزماهای پوستی، خشکی پوست، عفونت‌های پوستی بر اثر تجمع انواع آلودگی‌ها، حساسیت‌های پوستی و غیره باشند. از این رو اگر در تهیه و خرید زیر پوش‌ها دقت کنید و باکیفیت‌ترین نمونه‌ها را مورد استفاده قرار دهید، مطمئناً مشکلاتی نظیر موارد مذکور برایتان پیش نخواهد آمد.
برای تهیه‌ی بهترین زیرپوش‌ در وهله‌ی اول داشتن اطلاعاتی جامع پیرامون انواع آن و پارامترهای نشان دهنده‌ی کیفیتش لازم است، زیرا که در این صورت متقاضیان خرید آگاهانه‌تر به انجام خرید می‌پردازند و در نهایت کمال رضایت را از انتخاب خود خواهند داشت.
برای ست کردن آن با کت شلوار، نباید خیلی جنس آن ضخیم باشد. همچنین یقه ای که انتخاب می کنید، از زیر پیراهن نباید پیدا باشد. یقه گرد یا یقه هفتی. به عنوان مثال: شما می خواهید یک پیراهن دکمه دار بپوشید. پس زیرپوش مناسب تان، یقه دار است و اگر در فصل زمستان هستید و یا کلا می خواهید بدنتان گرمای بیشتری داشته باشید، آستین بلند را انتخاب کنید. جنس یک زیرپوش مردانه مناسب، تمام پنبه است؛ تا جذب رطوبت و عرق آن خیلی خوب باشد. شما می توانید برای خرید زیر پوش مردانه پنبه ای، زیرپوش مردانه نخی، دونستن قیمت زیر پوش مردانه ترک و قیمت زیر پوش مردانه نخی به فروشگاه شرق مراجعه کنید.

برچسب را برای فهرستی از مواد بررسی کنید
وقتی صحبت از زیرپیراهن‌های باکیفیت می‌شود، الیاف طبیعی مانند پنبه و ابریشم مصنوعی از بامبو نسبت به مواد مصنوعی مانند پلی استر و نایلون برتری دارند. اما این بدان معنا نیست که هر زیرپوش نخی انتخاب خوبی است. کیفیت پنبه بستگی به طول الیاف دارد. ترکیبات پنبه با الیاف بلند شامل: پنبه پیما، سوپیما و پنبه مصری، پنبه شانه‌شده، جرسی، مودال و ابریشم مصنوعی است.

راهنمای خرید زیرپوش مردانه

زیرپوش ساخته شده با الیاف نخی بلند به لباس شما کمک می‌کند
•    بهتر نفس بکشید: الیاف بلندتر را می‌توان به نخ‌های ظریف‌تری چرخاند و محکم‌تر کرد. در نتیجه، هوای بالقوه بین رشته‌ها را که گرما را حفظ می‌کنند از بین برد. به شما کمک می‌کند در طول روز احساس خنکی کنید.
•    بیشتر نگهداری کنید: چسباندن محکم‌تر همچنین منجر به داشتن یک زیرپیراهن قوی‌تر و بادوام‌تر می‌شود.
•    احساس نرمی بیشتر: الیاف بلند پنبه‌ای نخ نرم تری نسبت به الیاف کوتاهتر ایجاد می‌کنند. این الیاف را می‌توان به صورت نخ چرخاند و انتهای سرگردان کمتری بیرون زده و احساس خارش و خراشیدگی را که احتمالاً در پیراهن‌های نخی بد دوخته شده دیده‌اید را از بین برد.
•    الیاف مصنوعی رپ کاملاً بدی ندارند: ترکیب درصد کمی از الیاف مصنوعی با الیاف طبیعی باعث بهبود تناسب و کشسانی می‌شود. اطمینان حاصل می‌کند که پیراهن شکل خود را پس از شستن حفظ می‌کند.

کیفیت لباس زیر را بسنجید
•    فریب برندهای لباس، به‌ویژه هنگام خرید آنلاین، آسان است. تولیدکنندگان ترفندهایی دارند که لباس ها را شخصاً زیبا جلوه می‌دهند، اما پس از یک بار استفاده شروع به باز شدن می‌کنند.
•    شما می‌دانید که نوع پنبه در زیر پیراهن شما اهمیت دارد. اما فراتر از آن، چگونه می‌توان یک زیرپیراهن باکیفیت را از زیرپیراهن ارزان قیمت قضاوت کرد؟
در اینجا شش نکته وجود دارد که به شما کمک می‌کند بهترین‌ها را از بی‌کیفیت‌ها جدا کنید.
1.    پارچه را احساس کنید: زیرپیراهن شما باید روی پوست نرم باشد، حتی اگر پنبه ضخیم یا سفت باشد. نرمی اغلب به این معنی است که پیراهن از الیاف بلند تشکیل شده و احتمالاً آن را حفظ می‌کند.
2.    به دنبال نشانه‌های قرص باشید: پیلینگ زمانی اتفاق می‌افتد که الیاف نخ شکسته یا شل می‌شود، زمانی که انتهای آن در معرض گره قرار می‌گیرد و گلوله‌های کرکی کوچکی روی سطح باقی می‌ماند. علائم قرص معمولاً تا پس از چند بار پوشیدن ظاهر نمی‌شود، بنابراین اگر در نگاه اول قرصی را مشاهده کردید، بهتر است به طور کامل از زیرپیراهن چشم پوشی کنید. اگرچه بیشتر پارچه‌ها مستعد پر شدن هستند، اما زیرپیراهن‌های باکیفیت به این سرعت قرص نمی‌شوند.
3.    آن را جلوی نور نگه دارید: ضخامت پارچه را با بالا نگه داشتن زیرپیراهن خود روی یک چراغ اندازه گیری کنید. اگر نور زیادی از آن بتابد، پیراهن احتمالاً دوام زیادی نخواهد داشت.
4.    زیرپیراهن را بکشید: زیرپیراهن‌های نخی که از الیاف بلند و نازک ریسیده شده‌اند، هنگام کشیدن به آرامی درزها از هم جدا نمی‌شوند. آن‌ها دارای یک الگو و دوخت ثابت هستند. اگر فاصله بین دوخت‌ها یا تفاوت اندازه بین نخ‌ها را تشخیص دهید، احتمالاً این پیراهن سرمایه گذاری ضعیفی است.
5.    زیرپیراهن را در دست مچاله کنید: زیرپیراهن‌های پنبه‌ای باکیفیت باید پس از مچاله کردن در دست، به حالت طبیعی خود برگردند. اگر زیرپوش شما چروک ماند، این نشانه‌ای است که پنبه باکیفیت نیست.
6.    به دنبال درزهای ناهموار و نخ‌های شل باشید: نخ‌های شل یا درزهای ناهموار نشان می‌دهند که پیراهن از الیاف کوتاه‌تر ساخته شده است و احتمالاً به مرور زمان مقاومت نخواهد کرد.

تناسب مناسب را پیدا کنید
پس از تست کیفیت زیرپیراهن، باید تناسب مناسب را تشخیص دهید. زیر پیراهن‌های سنتی باید به تناسب اندام، دارای سوراخ‌های کوچکتر باشند تا به راحتی زیر لباس قرار بگیرند و دیده نشوند. اگر لباس‌های خوش فرم‌تری می‌پوشید، یک زیرپیراهن باریک جایگزین خوبی است.

راهنمای خرید زیرپوش مردانه

یقه و طولی را انتخاب کنید که مناسب کمد لباس شما باشد
•    کشیدن مداوم زیرپیراهن راهی برای زندگی کردن نیست. قبل از خرید، از خود بپرسید آیا می‌خواهید زیرپوشی کامل داشته باشید یا لباسی که کاملا نامرئی بماند‌. اگر می‌بینید از ترس بیرون آمدن پیراهن‌های بیرونی با یقه‌های بلند به پیراهن‌های بیرونی چسبیده‌اید، توصیه می‌کنیم یک یقه V یا حتی یقه V عمیق را امتحان کنید. با این سبک‌ها، هیچ پیراهنی ممنوع نیست.
•    همچنین باید طول زیر پیراهن خود را در نظر بگیرید. اگر بیشتر پیراهن‌های غیررسمی و گشاد می‌پوشید، زیرپیراهن‌های کوتاه‌تری خریداری کنید. تی شرت‌هایی که به شما برخورد می‌کنند یا یک اینچ بالاتر از باسن شما می خورند کاملاً پنهان می‌مانند. اگر همیشه پیراهن‌های بیرونی خود را می‌پوشید، زیرپیراهن‌های بلندتری تهیه کنید که در قسمت بالایی شلوار یا کمی زیر آن قرار می‌گیرند. طول اضافه شده به حفظ آن کمک می‌کند حتی زمانی که بازوهای خود را بالا می‌آورید.

رنگ را در نظر بگیرید
•    به جای اینکه هر روز یک زیرپیراهن سفید بپوشید، یکی را انتخاب کنید که با پیراهن بیرونی شما هماهنگ باشد.
•    زیر پیراهن سفید زیر پیراهن لباس سفید نپوشید. از آنجایی که پیراهن‌های لباس شفاف‌تر از تی‌شرت‌ها هستند، زیر لباس‌های سفید خود را نشان می‌دهند. به جای پوشیدن یک زیرپیراهن سفید روشن زیر آن، یک رنگ خنثی یا مایل به سفید را امتحان کنید.
•    یک قانون خوب این است که اگر لباس بیرونی شما رنگ تیره ای مانند مشکی، آبی سرمه‌ای، قهوه‌ای، سبز ارتشی یا خاکستری زغالی دارد، یک زیرپیراهن مشکی بپوشید. اگر رنگ پاستیلی روشن تری می‌پوشید، رنگ سفید یا خاکستری را انتخاب کنید.

در خرید زیرپوش مردانه به چه مسائلی توجه کنیم؟
خرید زیرپوش را باید جدی بگیرید و به مسائلی توجه کنید که در نهایت منجر به تهیه‌ی باکیفیت‌ترین و مناسب‌ترین نمونه می‌شود. از جمله تأثیر گذار ترین موارد و مسائلی که در روند خرید زیرپوش می‌بایست به آن‌ها عمل کنید، عبارتند از:
برند: توجه به اسم برند زیرپیراهنی مورد نظر از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که در خرید این البسه نباید به هیچ وجد در آن سهل انگاری کنید. در بازار برندهای بسیار زیادی از زیرپیراهنی وجود دارد که هر کدام دارای کیفیت مجزایی هستند؛ خریدار اگر درمورد کیفیت انواع برندهای تولید کننده از قبل اطلاعاتی داشته باشد می‌تواند برندهای باکیفیت را از بی کیفیت تشخیص داده و بهترین برندها را خریداری کند.
موقعیت: خریدار می‌بایست با توجه به نوع نیاز خود و موقعیتی که می‌خواهد در آن زیرپوش را مورد استفاده قرار دهد، مدلش را انتخاب کند. درواقع برای انواع لباس‌ها زیرپوش‌های متفاوتی مناسب است و اگر از نمونه‌ی نامناسب استفاده کنید قطعاً تأثیر نامطلوبی بر ظاهر لباس رویی شما خواهد گذاشت.
رنگ: زیرپوش‌ها علاوه بر این که دارای مدل‌های متنوعی هستند از رنگ‌های بسیار متعددی هم برخوردارند، از این رو خریداران امکان خرید هر رنگی را دارند. اما این به معنای مناسب بودن تمام رنگ‌ها نیست یعنی خریدار می‌بایست رنگی را تهیه نماید که با رنگ لباس رویی همخوانی داشته باشد.
یقه: همانطور که می دانید این البسه دارای یقه‌هایی با مدل‌های متنوع است. خریدار اگر می‌خواهد مناسب‌ترین مدل را که دارای بهترین یقه می‌باشد، انتخاب کند بهتر است مدل یقه هفت را برگزیند. مدل یقه هفت مدلیست که پوشیدن آن زیر هر نوع لباسی امکان پذیر می‌باشد.
جنس: این مورد از اهمیت بسزایی برخوردار است به گونه‌ای که اگر جنس زیرپیراهنی انتخاب شده از پارچه‌ی مرغوب و باکیفیتی باشد مطمئاً طول عمر به مراتب بیشتری خواهد داشت.

راهنمای خرید زیرپوش مردانه

مزایای استفاده از زیرپوش مردانه
•    گرما: زیرپوش مدرن قابل تنفس بوده و با آب و هوا سازگار است. وقتی هوا سرد است شما را گرم و وقتی گرم است خنک نگه می‌دارد.
•    پوشش: به خصوص زیر پیراهن‌های سفید، لایه‌ای از پوشش را اضافه می‌کنند. یک زیرپیراهن متناسب از نواحی سینه و نوک سینه حمایت می‌کند و موهای سینه را پنهان می‌کند.
•    ضد چروک شدن: برخی از پارچه‌های پیراهن می‌توانند در برابر نوک سینه‌ها ناراحت کننده باشند و حتی می توانند باعث ساییدگی شوند. یک زیرپیراهن متناسب، محافظی راحت برای محافظت از پوست و نوک سینه‌ها ایجاد می کند.
•    محافظت: یک زیرپیراهن عرق پارچه پیراهن لباس شما را مسدود می‌کند و از ایجاد لکه‌های ناشی از مواد شیمیایی موجود در ضد تعریق‌ها جلوگیری می‌کند. برخی از مردان می‌توانند به لطف این جلوه محافظ، پیراهن‌های خود را برای بار دوم بدون شستشو بپوشند، که باعث صرفه جویی در هزینه تمیز کردن و افزایش عمر پیراهن می‌شود.
•    جلوگیری از عرق کردن: زیرپیراهن‌ها جاذب عرق هستند. آن‌ها می‌توانند از ایجاد علائم مرطوب ناخوشایند در زیر بغل و پشت شما جلوگیری کنند. ماهیت فتیله‌ای یک زیرپیراهن مدرن شما را خنک‌تر نگه می‌دارد و عرق کردن را به حداقل می‌رساند.
•    مبارزه با بوی بد: بسیاری از زیرپیراهن‌های باکیفیت نیز حاوی نقره برای کنترل بوی نامطبوع بدن هستند.

سبک های معمول زیر پیراهن مردانه
در این مورد نیز باز سبک خاص و ثابتی وجود ندارد. استایل ها نیز به اولویت و کاربرد بستگی دارد. برخی از مردان از زیرپوش (عرق گیر) آستین دار یا آستین کوتاه متنفرند و بنابراین مدل بدون آستین یا همان به اصطلاح رکابی را تهیه می کنند. برخی نیز به یقه گرد تمایل دارند و این مدل را می خرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد