دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت

راهنمای خرید شورت زنانه

شورت یکی از مهم‌ترین بخش‌های پوشش بانوان به حساب می‌آید و انتخاب یک شورت مناسب برای همه خانم‌ها ضروری است. استفاده از راهنمای خرید شورت زنانه همانند راهنمای خرید شورت مردانه به شما کمک می‌کند در خرید لباس ‌زیر بهترین انتخاب را بین گزینه‌های ممکن داشته باشید. یکی از مهم‌ترین علت‌های نگارش این راهنما، افزایش بی‌رویه بیماری‌های زنان و عفونت‌های دستگاه تناسلی به علت استفاده از شورت نامناسب است. اگر شورتی که استفاده می‌کنید جنس خوبی نداشته باشد؛ سایز شما نبوده و بیش از حد کوچک یا بزرگ باشد و حتی اگر در زمان مناسب تعویض نشود، می‌تواند بیماری‌های زیادی برای شما به وجود بیاورد. لباس زیر، لباسی است که به طور مستقیم با پوست بدن افراد تماس دارد و بر روی سلامت نیز تاثیرگذار است. بنابراین، هنگام خرید شورت زنانه، باید به نکاتی توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا راهنمای خرید شورت زنانه را با هم بررسی کنیم. شما نیز می توانید برای خرید شورت زنانه مجلسی و خرید شورت زنانه فانتزی از سایت خرید شورت زنانه یا فروشگاه شرق اقدام کنید.

راهنمای خرید شورت زنانه

راهنمای خرید شورت زنانه
در مرحله اول هنگامی که برای خرید شورت زنانه اقدام می کنید باید بدانید که با چه قصدی نسبت به خرید شورت زنانه اقدام کرده اید؟ یا هدف شما از خرید اینترنتی شورت زنانه چیست؟
اولین نکته ‌ای که در خرید لباس زیر زنانه باید به آن توجه ویژه کنید، جنس لباس است. در حال حاضر انواع لباس زیر با جنس‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. هر یک از انواع الیاف پارچه خصوصیت خاص خود را دارد. اما بهترین گزینه برای خرید شورت زنانه ترک، شورت نخی و پنبه‌ای است. پنبه از مقرون به صرفه‌ترین الیاف طبیعی است و علاوه بر حس راحتی که به فرد می‌دهد، برای افرادی که پوست حساسی دارند هم مناسب است. همچنین شورت نخی تهویه مناسبی را در ناحیه تناسلی ایجاد می‌کند و از ابتلا به عفونت و قارچ نیز جلوگیری می‌کند. مثلا پیش از خرید باید بدانید که به دنبال شورت مناسب برای استفاده روزانه هستید یا قصد شما، خرید شورت های فانتزی می باشد؛ با این کار خواهید فهمید که باید سراغ کدام مدل ها و جنس ها بروید.

بدن و تیپ شخصیتی خود را بشناسید
مانند هر نوع لباس دیگری، درک نوع بدن خود هنگام انتخاب شورت ضروری است. برخی از سبک‌ها بسته به شکل کلی شما مناسب‌تر از بقیه هستند. به همین ترتیب، شورت‌ها برای طیف گسترده‌ای از تیپ‌های شخصیتی، فصل‌ها و اهداف طراحی شده‌اند. به عنوان مثال، اگر متواضع‌تر هستید، انتخاب یک بند انگشتی یا G-string احتمالاً بهترین انتخاب نیست زیرا عدم پوشش باعث می‌شود شما هم آسیب‌پذیر و هم در معرض دید قرار بگیرید. به طور مشابه، انتخاب پارچه باید به زمانی از سال که قصد پوشیدن آن را دارید بستگی داشته باشد. مواد سبک تر در طول زمستان محافظت چندانی ندارند، در حالی که مواد سنگین اغلب در ماه‌های تابستان مشکل ساز می‌شوند.

راهنمای خرید شورت زنانه

پارچه شورت را بررسی کنید
در مورد لباس زیر، زنان مختلف با پارچه‌های مختلف راحت هستند. برخی از خانم‌ها فکر می‌کنند سوتین‌های نخی و کتانی‌ها را بهتر می‌دانند زیرا گرما دوست‌تر هستند، در حالی که برخی دیگر لباس‌های جرسی را به دلیل کشش‌پذیر بودن دوست دارند. با این حال، دیگران فقط لباس زیر توری دارند زیرا به آن‌ها احساس زیبایی می‌دهد. هر پارچه‌ای مزایا و معایبی دارد. اطمینان حاصل کنید که موادی را که به نظرتان راحت‌تر است و همچنین برای شما مناسب‌تر است را دریافت می‌کنید.

کمر و باسن خود را اندازه بگیرید
اگر اندازه‌های دور کمر و باسن خود را بدانید، می‌توانید سایز مناسب لباس زیر خود را در برندهای مختلف پیدا کنید. از یک متر برای اندازه گیری دور کمر طبیعی و کامل ترین قسمت باسن خود استفاده کنید تا بتوانید راحت ترین اندازه را برای بدن خود انتخاب کنید. با خم شدن به پهلو می‌توانید کمر طبیعی خود را پیدا کنید. یک چین در کمر شما ایجاد می‌شود تا به شما کمک کند آن را تشخیص دهید.
وقتی باسن خود را اندازه می‌گیرید متر نواری را موازی با زمین نگه دارید.

اندازه گیری‌های خود را مجددا بررسی کنید تا از اطلاعات اندازه گیری استفاده کنید
ایده خوبی است که هم دور کمر و هم باسن خود را دو بار اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که هر دو بار اندازه یکسانی دارید. هنگامی که دور کمر و باسن خود را اندازه گیری کردید، می‌توانید برای اطمینان از تناسب مناسب، اطلاعات اندازه لباس زیر را که مد نظر دارید، بررسی کنید.
•    بررسی اندازه گیری شما مهم است، زیرا گاهی اوقات در اولین بار آن را درست انجام نمی دهید.
•    اگر اندازه گیری‌های شما در تلاش دوم متفاوت است، برای بار سوم آن‌ها را اندازه گیری کنید.
•    یکی از این مجموعه‌ها باید مطابقت داشته باشد، بنابراین هنگام خرید از آن مجموعه اندازه گیری استفاده کنید.

به دنبال الاستیک محکم باشید
هیچ کس نمی‌خواهد تمام روز لباس زیر خود را بالا بکشد تا از سر خوردن یا افتادن آن جلوگیری کند. لباس زیری را انتخاب کنید که کش محکمی در بند کمر داشته باشد تا بدانید در جای خود باقی خواهد ماند. در حالی که کش سفت در کمر لباس زیر مفید است، از مدل‌هایی با سوراخ‌های پاهای کشسان اجتناب کنید. آن‌ها تمایل به جمع شدن دارند که ممکن است ناراحت کننده باشد.

راهنمای خرید شورت زنانه

از خرید شورت خیلی تنگ خودداری کنید
لباس‌های زیر خیلی تنگ فقط به برآمدگی‌های نامطلوب در زیر لباس شما منجر نمی‌شوند. همچنین می‌تواند باعث ساییدگی و تحریک پوست در اثر اصطکاک شود. به طور کلی، هر لباس زیری که به اندازه کافی تنگ باشد که روی پوست شما اثر بگذارد، خیلی تنگ است. لباس زیری که خیلی تنگ است به خوبی نفس نمی‌کشد، بنابراین می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی شود و شما کمی عرق کنید.

چین خوردگی، غلت خوردن یا افتادگی را بررسی کنید
قبل از ترک منزل برای یک روز کاری، مهم است که مطمئن شوید که لباس‌هایتان به آرامی روی بدنتان قرار گرفته‌اند. هر جفتی که زیر لباس شما دسته می‌شود، غلت می‌خورد یا آویزان می‌شود، ناراحت‌کننده خواهد بود. زیرا آن‌ها را می‌کشید تا از نیشگون گرفتن پوست یا افتادن آن‌ها جلوگیری کنید.
•    دسته بندی لباس زیر نه تنها در دراز مدت می تواند ناراحت کننده باشد، بلکه می‌تواند نامرتب به نظر برسد و حتی بهترین لباس را خراب کند. این به خصوص در مورد دامن مهم است‌.
•    اگر لباس زیر شما چروک می‌شود، آن را دوباره تنظیم کنید تا به درستی روی بدن شما بنشیند. اگر هنوز چروک می‌شود، به سراغ شورت دیگری بروید.
•    چروک شدن، غلت خوردن و افتادگی اغلب نشانه لباس زیر کهنه و فرسوده است. این بدان معنی است که پارچه کشش خود را از دست داده و اکنون برای شما بزرگ است.

شورت زنانه نخی بهترین انتخاب
اگر به دنبال شورت زنانه برای استفاده روزانه هستید بهتر است به سراغ جنس های نخی و پنبه ای بروید و انتخاب شورت هایی با جنس های پلاستیکی و توری انتخاب مناسبی نمی باشد؛ زیرا استفاده طولانی مدت از چنین شورت هایی ممکن است سلامت شما را به خطر انداخته، باعث افزایش رطوبت و تعریق شده و هنگام استفاده از آن احساس راحتی نداشته باشید.
اما شورت های نخی تهویه مناسب را در ناحیه تناسلی به وجود می آورند، همچنین به دلیل لطافت و نرمی بسیار زیاد تنخور راحتی خواهد داشت و می توان ساعت های طولانی بدون ناراحتی از آن ها استفاده کرد.
دومین نکته ای که هنگام خرید شورت دخترانه و زنانه باید به آن توجه کرد سایز آن می باشد، برخی از افراد هنگام خرید انواع شورت زنانه به سایز آن اهمیت زیادی نمی دهند.
اما باید بدانید که استفاده از شورت های زنانه تنگ پس از مدتی آزار دهنده خواهد بود، همچنین باعث باقی ماندن رد شورت بر روی پوست و عرق سوز شدن خواهد شد.


راهنمای خرید شورت زنانه


علاوه بر تنگ بودن، گشاد بودن نیز آزار دهنده خواهد بود، پس سعی کنید شورت تان را متناسب با سایز خود انتخاب کنید تا هنگام استفاده راحت باشد، یعنی نه تنگ باشد و نه گشاد.

یکی دیگر از نکاتی که می تواند به شما برای خرید شورت زنانه مناسب کمک کند، توجه به جنس آن می باشد، که بهترین نوع آن در شورت های زنانه که از نظر پزشکان نیز تایید شده است، شورت های نخی و پنبه ای می باشد.
این شورت ها به دلیل الیاف طبیعی باعث جذب رطوبت شده و مانع از رشد و تکثیر باکتری ها می شود.
هنگام خرید شورت باید به کش شورت زنانه نیز توجه کرد.
بهترین کش شورت زنانه، نوع الاستیکی و پهن می باشد. این نوع کش ها معمولا از جنس نایلون و اسپندکس می باشد که بهترین حالت الاستیکی را دارد و احساس راحتی بیشتری در فرد به وجود می آورد.

نظرات 1 + ارسال نظر
careful جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 16:05 https://www.carefulu.com/

good post

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد