دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

در وبلاگ دیجیتال مارکتینگ محمد به مسائل روز فناوری اطلاعات و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت

انواع شورت زنانه و دخترانه

همه‌ی ما هر روز از انواع مدل شورت زنانه استفاده می‌کنیم. نمایان بودن خطوط شورت از زیر لباس برای همه‌ی ما مکررا اتفاق افتاده‌است، اما معمولا هیچ یک از ما در مورد چنین مسائلی تبادل نظر نمی‌کنیم. انتخاب یک مدل درست از میان لباس زنانه همچون انواع شورت زنانه، راحتی و اعتماد به نفس شما را افزایش خواهد داد. شما می توانید برای خرید انواع شورت زنانه و دخترانه از جمله خرید شورت لامبادا زنانه، خرید شورت فانتزی زنانه، خرید شورت گیپور زنانه، خرید شورت پادار زنانه، خرید شورت برزیلی زنانه، خرید شورت بندی زنانه، خرید شورت توری زنانه، خرید شورت گنی زنانه و ... را از فروشگاه اینترنتی شرق انجام دهید و نیز این فروشگاه قیمت انواع شورت زنانه و دخترانه را به صرفه در نظر گرفته است.

انواع شورت زنانه و دخترانه

انواع شورت زنانه و دخترانه
آشنایی با انواع شورت زنانه شاید بحث جدیدی به نظر برسد اما جالب است بدانید که قدیمی ترین اثر باستان شناسی مرتبط با شورت زنانه به حدود 6000 سال پیش به تمدن بداری در سرزمین مصر باز میگردد. مثل خیلی از دیگر وسایل زنانه‌، شورت هم انواع و کاربردهای مختلف دارد. انواع شورت زنانه به انگلیسی مترادف های زیادی دارد اما بیشتر آنها در فارسی با همان معادل خارجی شناخته می شوند مثال معروفش لامبادا. اصلا خود واژه ی شورت هم وارداتی (وام واژه) است. در انگلیسی بریتانیایی شورت (panties) میتواند به واژه‌هایی مثل (knickers) و (undies) و به طور خلاصه pants اشاره کند. اما در انگلیسی آمریکایی بیشتر از ترکیب واژگانی underpants استفاده میکنند. واژه‌یLingerie هم که ممکن است در فروشگاه های لباس زیر دیده باشید اصالتا فرانسوی است که بیشتر به لباس زیر زنانه سبک و چشم نواز اشاره میکند. و معادل انگلیسی آن undergarments می باشد.

شورت پادار Boy Shorts
این مدل از انواع شورت زنانه، بر خلاف معمول، در قسمت ران، مستطیلی شکل هستند و شورت‌های مردانه را در ذهن تداعی می‌کنند. ویژگی اصلی شورت پادار، پوشش بالای آن است.
کِی بپوشیم : شورت‌های پادار زنانه در زیر دامن‌های کوتاه و پیراهن چین دار که امکان بالا رفتن آن‌ها بسیار است، به کار می‌روند. این مدل از شورت‌ها در دوران قاعدگی گزینه‌ی مناسبی نخواهد بود.
 
شورت کلاسیک Classic Briefs
این شورت با فاق بلند و پوشش حداکثری، قدیمی‌ترین و راحت‌ترین مدل از انواع شورت زنانه است. البته این طراحی، امروزه علاوه بر شورت‌های روزانه، در انواع شورت‌های مدرن نیز استفاده می‌شود. شورت کلاسیک دقیقا همانی است که در بسته‌های چند‌تایی می‌خرید و با هر لباسی می‌پوشید. این مدل شورت زنانه تنها با لباس‌های ظریف و چسبان که خط شورت را نمایان می‌سازند، قابل استفاده نخواد بود.
کِی بپوشیم : شورت کلاسیک برای استفاده‌ی روزمره و در روزهای سخت قاعدگی، بهترین گزینه است.

هیپسترز / هیپ هاگرز Hipsters
در مدل هیپستر یا هاگرز، کش کمر دقیقا روی باسن قرار می‌گیرد. با اینکه این شورت، فاق کوتاهی دارد، اما هنوز پوشش زیادی را به خصوص در پهلوها ایجاد می‌کند.
کِی بپوشیم : این مدل شورت زنانه، در زیر جین‌ها و دامن‌های فاق کوتاه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع شورت زنانه و دخترانه

شورت لامبادا
شورت لامبادا به آن گروه از شورت‌هایی گفته می‌شود که از پشت با بند به یکدیگر وصل بوده و بک لس هستند. بخش جلو نیز در مدل‌های مختلفی وجود دارد که به صورت فاق باز، طرح‌دار گیپور و… هستند.
این مدل شورت برای داشتن روابط جنسی گزینه عالی هستند. البته برای مجالس و بیرون رفتن نیز می‌توانید از این مدل شورت استفاده کنید.

شورت تانگ Thongs
این مدل از انواع شورت زنانه چیزی در حدود ۷ الی ۸ سانتی متر زیر کمر و روی استخوان لگن قرار می‌گیرد. در طراحی شورت تانگ، یک بند دور تا دور کمر را فرا می‌گیرد و دو قطعه‌ی مثلثی، پشت و جلو را می‌پوشانند. در برخی از مدل‌های تانگ، بند کمر می‌تواند پهن‌تر نیز باشد.
کِی بپوشیم : با اینکه جنبه‌ی زیبایی در شورت تانگ بیش‌تر مطرح است، اما تا جایی که نمایش بند شورت از زیر لباس مطرح نباشد، با انواع پیراهن‌های کوتاه و جذب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شورت فرانسوی French-Cut
شورت فرانسوی یکی از محبوب ‌ترین انواع شورت زنانه است. در این طراحی، مانند شورت کلاسیک، از فاق بلندی استفاده شده است. تنها تفاوت این دو در انحنای بیش‌تر برش در قسمت دور ران است که پوشش کمتری نسبت به شورت کلاسیک ایجاد می‌کند.
کِی بپوشیم : این مدل شورت زنانه، بهترین گزینه برای شلوارهای فاق بلند است.
 
شورت جی استرینگ G-String
شورت جی استرینگ که با یک برش مثلثی در قسمت جلو، و عدم پوشش در پشت، بیش‌تر جنبه‌ی زیبایی دارد. پهلوهای این لباس زیر از ۲ بند تشکیل شده‌است که روی استخوان لگن قرار می‌گیرند.
کِی بپوشیم : شورت جی استرینگ معمولا در سواحل یا زمانی که حمام آفتاب می‌گیرید، بسیار کاربردی خواهد بود.

شورت سی استرینگ C-String
شورت سی استرینگ نسل جدیدی از لباس‌های زیر زنانه است. این شورت که هیچ بندی ندارد، مانند انبری منعطف، در قالب بدن شما جای می‌گیرد.
کِی بپوشیم : حمام آفتاب، شنا و لباس شب از کاربردهای متعارف این مدل از انواع لباس زیر زنانه است. استفاده از سی استرینگ در زمان قاعدگی توصیه نمی‌شود.

شورت چسبنده Adhesive Panty
این مدل شورت زنانه، دقیقا مانند سی استرینگ بدون بند است. اما تفاوت شورت چسبان، در پارچه ای بودن آن و چسبی است که در قسمت جلو و پشت دارد.
 
شورت گنی Control Briefs
شاخص‌ترین و البته محبوب‌ترین ویژگی شورت‌های گنی این است که تمامی شکم را تا بالای ناف پوشش می‌دهند. این ویژگی موجب می‌شود که قسمت‌های نرم شکم در قالبی خوش‌فرم قرار بگیرند. “راحت” و “کاربردی” دو واژه‌ی درخور و شایسته برای توصیف این مدل شورت زنانه هستند. شورت گنی در انواع پادار و حلقه‌ای وجود دارد که هر یک طرفداران خاص خود را دارند.
کِی بپوشیم : شورت گنی هم در دوران پس از بارداری و هم به عنوان فرم‌دهنده‌ی اندام در زیر دامن‌ها و پیراهن‌های جذب استفاده می‌شود. علاوه بر این، کاربرد آن در زیر شلوارهای فاق بلند نیز زیاد است.
 
شورت بدون درز Seamless Panties
در راحتی، هیچ شورتی به گرد پای شورت بدون درز هم نمی‌رسد. همانطور که از نامش پیداست، هیچ درز و دوختی روی این مدل شورت دیده نمی‌شود. شورت بدون درز انتخاب بی‌نظیری برای لباس‌های روزمره از جمله لباس‌های جذب و لگینگ‌هاست. این مدل شورت، همچنین در زیر لباس‌های توری که لباس زیر را کاملا نمایان می‌سازند، مورد استفاده قرار‌می‌گیرد.

انواع شورت زنانه و دخترانه

شورت برزیلی Brazilian Brief
شورت برزیلی ترکیبی از تانگ و هیپسترز است. این مدل شورت زنانه دقیقا همان چیزی است که در یک تعطیلات ساحلی به آن نیاز دارید.

انواع شورت زنانه و دخترانه

شورت توری زنانه
از پارچه‌های توری معمولاً برای دوخت شورت‌های فانتزی زنانه استفاده می‌شود. شورت‌های توری به‌خوبی می‌توانند هوا را در ناحیه‌ی تناسلی به جریان دربیاورند. البته چون این پارچه‌ها جاذب آب و رطوبت نیستند ، معمولاً در ناحیه‌ی فاق آن از پارچه‌های دیگری که نرم و جاذب رطوبت باشند، استفاده می‌شود. شورت جلو یاردی و شورت پشت یاردی نیز نمونه از شورت های توری هستند.

انواع شورت برزیلی به ۳ دسته تقسیم می‌شوند:

  • شورت برزیلی معمولی
  • شورت برزیلی با گره یکطرفه
  • شورت برزیلی با گره دو طرف


مدل‌های دیگر شورت زنانه
تانگا Tanga
شورت اروپایی تانگا در قسمت جلو از شورت تانگ باریک‌تر و در قسمت پشت، پهن‌تر است.
کِی بپوشیم : شورت تانگا در ساحل و لباس شب کاربرد دارد.

ویکینی V Kini
ویکینی دارای گیپوری قابل انعطاف در دور کمر است که با یک پوشش V شکل ترکیب می‌شود. این مدل از انواع شورت زنانه، زیبایی را در عین راحتی به ارمغان می‌آورد.

چیکستر Cheekster
شورت چیکستر در قسمت پشت، لبه‌های پایینی کوتاهی دارد و مقدار کمی از باسن را نمایان می‌سازد.

شورت قفسی Caged Bikini
این شورت دارای بندهای متعدد یا متقاطع در پهلوها و گاها در پشت و روی شکم است.

ست شورت و جوراب Garter Panty
ست‌های شورت و جوراب نیز طرفداران خاص خود را دارند. این دو تکه، با یک بند به هم متصل می‌شوند.

چرا باید شورت باکیفیت بپوشیم؟
شورت‌ها، پوشاننده‌ی مهم‌ترین و حساس‌ترین عضو از بدن هستند. پوشیدن انواع شورت زنانه بی‌کیفیت، ممکن است آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به‌سلامتی وارد کند. بنابراین مهم است که شورتی باکیفیت خریداری کنید.
برخی از پارچه‌ها برای دوخت انواع شورت زنانه مناسب نیستند. اما متأسفانه برخی از تولیدکنندگان بدون توجه به این مسائل این‌گونه شورت‌ها را روانه‌ی بازار می‌کنند. این قبیل پارچه‌های نامناسب باعث عدم گردش هوای مناسب و تحریک پوست می‌شوند.
همچنین احتمال ابتلا به عفونت باکتریایی و قارچی را خصوصاً در بانوان افزایش می‌دهند. بنابراین مهم است که اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید تا بتوانید شورت زنانه مناسب را تشخیص دهید.
در جهان برندهایی نظیر کلوین کلاین، ویکتوریا سکرت ( VICTORIA’S SECRET)، کوزا (koza)، پنتی(PANTY)، جوکی(Jockey)، تینکس (thinx)، ان بی بی (Nbb)، اچ اند ام (H&M) و… بهترین لباس زیر های جهان را تولید می‌کنند. لناسنتر (lenacenter) نیز افتخار دارد بهترین لباس زیر های موجود در بازار ایران را گردآوری و در دسترس عموم برای خرید قرار دهد.

چه زمان‌هایی پوشیدن شورت ممنوع است؟
بسیاری از بانوان حداقل یک‌مرتبه ابتلا به عفونت واژینال را در طول زندگی خود تجربه کرده‌اند. منشأ عفونت همیشه عدم بهداشت نیست. گاهی به دلایلی نظیر بارداری، ph  واژن به هم می‌ریزد. در این هنگام اندام تناسلی مستعد عفونت باکتریایی و یا قارچی می‌شود. در این زمان علاوه بر مشاوره از پزشک و انجام راهکارهای درمانی، نپوشیدن شورت و برخورد هوای مستقیم با این ناحیه نیز بسیار مؤثر است.
نپوشیدن شورت در زمان خواب، فقط برای افراد دارای عفونت مفید نیست. هر فرد سالم نیز بهتر است به‌منظور راحتی و پیشگیری از بیماری و عفونت خوابیدن بدون لباس زیر را تجربه کند. اگر برهنه بودن را دوست ندارید، می‌توانید از لباس خواب های بلند یا شلوارهای پیژامه‌ای گشاد استفاده نمایید. البته به بهداشت این البسه ی خواب نبز باید توجه داشته باشید.

در چه زمان‌هایی باید حتماً شورت بپوشیم؟
پوست اندام تناسلی چه در مردان و چه در بانوان حساس و نازک است. بنابراین باید با پوشیدن شورت در طول روز و زمان‌های انجام فعالیت از آن محافظت شود. نپوشیدن شورت در طی فعالیت‌های روزانه ممکن است باعث سایش پوست این منطقه شود.

انواع شورت زنانه و دخترانه

جنس لباس زیر زنانه
یکی از فاکتورهای بسیار مهم در خرید لباس زیر به خصوص برای بانوان به سبب حساسیت بسیار ناحیه تناسلی زنانه به منظور جلوگیری از از عفونت ها و بیماریهای قارچی و پوستی که بسیار حائز اهمیت است، کیفیت و جنس پارچه ی بکار رفته در تولید شورت است . بهترین انتخاب لباس زیری با الیاف طبیعی مانند پنبه ، نخ ، ابریشم ، کتان و ساتن می باشد ، چراکه این گونه است پارچه ها علاوه بر احساس راحتی و قابلیت جریان هوا لطافت خاصی به پوست می بخشند و در نتیجه از عفونتهای واژینال جلوگیری می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد